Thumbnail
Το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Ένα νέο πλάνο επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών και αφορά τη γενίκευση της χρήσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλη τη χώρα και σε όλες τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές.

Στο σχέδιο αναφέρθηκε ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θανάσης Βούρδας μιλώντας στο πανελλήνιο συνέδριο για τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στη Λάρισα. Αναφερόμενος ειδικότερα στους στόχους για την προώθηση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, ο κ. Βούρδας είπε ότι την τελευταία 4ετία πάρθηκαν μέτρα και πρωτοβουλίες από το κράτος «για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, αλλά και την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αττική».


Τόνισε ακόμη ότι το παράδειγμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, θα γενικευθεί στις αστικές και υπεραστικές μεταφορές σε όλη τη χώρα, με επόμενη «στάση» εφαρμογής τις αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης.

«Δεν μιλάμε απλώς για αναγκαιότητα και τεχνολογική αναβάθμιση. Μιλάμε για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταφοράς και σεβασμό στις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης κάθε κατοίκου, κάθε εργαζόμενου, κάθε επισκέπτη. Και φυσικά με σεβασμό στους κοινωνικά ευάλωτους συμπολίτες μας. Πρώτη φορά πάρθηκε πολιτική πρωτοβουλία για ελεύθερη μετακίνηση όλων των ανέργων, όλων των ατόμων με αναπηρία» τόνισε.

Σχετικά με τα μέτρα αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών, ο κ. Βούρδας είπε ότι επανασχεδιάζεται το σύστημα αστικών και υπεραστικών μεταφορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την αποκέντρωση των αφετηριών του ΚΤΕΛ Αττικής εντός του Μαρτίου, ενώ μίλησε και «για ριζική ανανέωση» του στόλου των λεωφορείων στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Μιλώντας για την κατάσταση στο Μετρό και τον σιδηρόδρομο, ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σημείωσε ότι είναι τα δυο πιο ασφαλή και φιλικά προς το περιβάλλον μέσα μεταφοράς παγκοσμίως, ενώ αναφέρθηκε στο Μετρό Θεσσαλονίκης, στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και στην ηλεκτροκίνηση: «Το Μετρό στη Θεσσαλονίκη δεν είναι πια ανέκδοτο. Η δοκιμαστική λειτουργία του ξεκινά φέτος και το βασικό τμήμα παραδίδεται στους κατοίκους το 2020. Το δίκτυο Μετρό αναπτύσσεται στην Αττική (γραμμή 3 και 4).

Το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα τελευταία 4 χρόνια, έχει μπει σε ρυθμούς ανάπτυξης. Μην ξεχνάμε ότι το 2015 παραλάβαμε το κρίσιμο έργο ολοκλήρωσης της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ποσοστό υλοποίησης 17%, με χρονολογία έναρξης το 1997, και φέτος (σε ένα μήνα δηλαδή) παραδίδεται» σημείωσε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

open eu
Συμμαχία OpenEU: Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία Πανευρωπαϊκού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Η OpenEU είναι μία από τις 14 νέες συμμαχίες, που έλαβαν χρηματοδότηση στο πλαίσιο της τελευταίας πρόσκλησης υποβολής προτάσεων της Ευρωπαϊκής...
Συμμαχία OpenEU: Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία Πανευρωπαϊκού Ανοικτού Πανεπιστημίου