Κορονοϊός: Πάνω από 650 κρούσματα σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Πάνω από 650 κρούσματα κορονοϊού καταγράφονται το τελευταίο 24ωρο σε Αττική και Θεσσαλονίκη - Ξανά «τριψήφιες» οι δύο περιοχές

Τα στοιχεία γεωγραφικής κατανομής για τα 1.395 επιπλέον κρούσματα κορονοϊού που ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής ο ΕΟΔΥ έχουν ως εξής:

- 9 κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας,

- 1.386 εγχώρια κρούσματα.

Συγκεκριμένα:

• 295 κρούσματα από την Περιφέρεια Αττικής

• 357 κρούσματα από την Π.Ε. Θεσσαλονίκης

• 22 κρούσματα από την Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

• 6 κρούσματα από την Π.Ε. Αργολίδας

• 4 κρούσματα από την Π.Ε. Αρκαδίας

• 3 κρούσματα από την Π.Ε. Άρτας

• 12 κρούσματα από την Π.Ε. Αχαΐας

• 2 κρούσματα από την Π.Ε. Βοιωτίας

• 4 κρούσματα από την Π.Ε. Γρεβενών

• 25 κρούσματα από την Π.Ε. Δράμας

• 31 κρούσματα από την Π.Ε. Έβρου

• 8 κρούσματα από την Π.Ε. Εύβοιας

• 1 κρούσμα από την Π.Ε. Ευρυτανίας

• 9 κρούσματα από την Π.Ε. Ηλείας

• 18 κρούσματα από την Π.Ε. Ημαθίας

• 8 κρούσματα από την Π.Ε. Ηρακλείου

• 3 κρούσματα από την Π.Ε. Ιωαννίνων

• 39 κρούσματα από την Π.Ε. Καβάλας

• 23 κρούσματα από την Π.Ε. Καρδίτσας

• 2 κρούσματα από την Π.Ε. Καστοριάς

• 26 κρούσματα από την Π.Ε. Κιλκίς

• 41 κρούσματα από την Π.Ε. Κοζάνης

• 1 κρούσμα από την Π.Ε. Λακωνίας

• 49 κρούσματα από την Π.Ε. Λάρισας

• 19 κρούσματα από την Π.Ε. Λέσβου

• 75 κρούσματα από την Π.Ε. Μαγνησίας

• 1 κρούσμα από την Π.Ε. Μεσσηνίας

• 1 κρούσμα από την Π.Ε. Νάξου

• 45 κρούσματα από την Π.Ε. Ξάνθης

• 31 κρούσματα από την Π.Ε. Πέλλας

• 32 κρούσματα από την Π.Ε. Πιερίας

• 1 κρούσμα από την Π.Ε. Ρεθύμνου

• 37 κρούσματα από την Π.Ε. Ροδόπης

• 3 κρούσματα από την Π.Ε. Ρόδου

• 80 κρούσματα από την Π.Ε. Σερρών

• 5 κρούσματα από την Π.Ε. Σποράδων (όλα από Σκιάθο)

• 14 κρούσματα από την Π.Ε. Τρικάλων

• 8 κρούσματα από την Π.Ε. Φθιώτιδας

• 15 κρούσματα από την Π.Ε. Φλώρινας

• 2 κρούσματα από την Π.Ε. Φωκίδας

• 11 κρούσματα από την Π.Ε. Χαλκιδικής

• 6 κρούσματα από την Π.Ε. Χανίων

• 7 κρούσματα από την Π.Ε. Χίου

4 κρούσματα υπό διερεύνηση

Θεσσαλονίκη: Στο «πορτοκαλί» το ιικό φορτίο στα λύματα

Την ίδια ώρα, στο πορτοκαλί επίπεδο πέρασε το ιικό φορτίο του κορονοϊού SARS-CoV-2 στα λύματα του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, στην έρευνα που διεξάγει το ΑΠΘ σε συνεργασία με την ΕΥΑΘ.

Οι αναλύσεις στα δείγματα που ελήφθησαν στις 4, 7 και 9 Δεκεμβρίου τοποθετούν όλες το ιικό φορτίο στο πορτοκαλί επίπεδο, αν και το διάγραμμα δείχνει πως η κάθοδος της καμπύλης, όχι μόνο δεν είναι αντίστοιχη της τάσης που είχε στη δυναμική της ανόδου, αλλά και παρουσιάζει διακυμάνσεις.

Υπενθυμίζεται δε πως την προηγούμενη εβδομάδα καταγράφηκε μία τάση σταθεροποίησης σε υψηλά επίπεδα, γεγονός το οποίο, όπως προειδοποίησαν οι ερευνητές του ΑΠΘ, θα μπορούσε οδηγήσει σε μία νέα αυξητική τάση, σε περίπτωση μη αυστηρής τήρησης των μέτρων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία