αστεροσκοπείο μικροσωματίδια
Κλείστε παράθυρα και πόρτες και βγαίνετε μόνο με ενισχυμένες μάσκες

Aύξηση των επιπέδων των επιβλαβών αιωρούμενων στην ατμόσφαιρα μικροσωματιδίων PM2.5 (λεπτά εισπνεόμενα σωματίδια, με διάμετρο περί τα 2,5 μικρόμετρα) καταγράφεται σχεδόν σε όλο το Λεκανοπέδιο Αττικής, με μεγαλύτερη επιβάρυνση στα Βόρεια και Ανατολικά διαμερίσματα, σύμφωνα με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ).

Το ΕΑΑ καλεί «να κλείσουν οι κάτοικοι τα παράθυρα και τις πόρτες των κατοικιών τους και αν πρέπει να εξέλθουν, να χρησιμοποιούν μάσκες N95, ΚΝ95 ή FFP2, που παρέχουν προστασία από τα σωματίδια PM2.5».

Τα στοιχεία για τα σωματίδια προέρχονται από το δίκτυο αισθητήρων του Ινστιτούτου Ερευνών Περιβάλλοντος του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΙΕΠΒΑ/ΕΑΑ), που λειτουργεί στο πλαίσιο της Εθνικής Ερευνητικής Υποδομής ΠΑΝΑΚΕΙΑ της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoiopsyd.jpg
ΟΠΣΥΔ - Kατάταξη στους πίνακες υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Τα δικαιολογητικά - Η διαδικασία
Αιτήσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής : Απόφαση Ζαχαράκη (ΦΕΚ) - Τα κριτήρια για τις προσλήψεις
ΟΠΣΥΔ - Kατάταξη στους πίνακες υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Τα δικαιολογητικά - Η διαδικασία
panelladkes
Πανελλήνιες 2025: Σχετικά με τη δίκαιη συμμετοχή σε επιτροπές και βαθμολογικά κέντρα
«Καμπανάκι» για την εύρυθμη λειτουργία των εξεταστικών επιτροπών και την δίκαιη κατανομή των θέσεων
Πανελλήνιες 2025: Σχετικά με τη δίκαιη συμμετοχή σε επιτροπές και βαθμολογικά κέντρα