viber
Μισό εκατομμύριο Έλληνες παίζουν παιχνίδι μέσα από Φακό Viber, τιμώντας την αγάπη της γιαγιάς τους, τα παραδοσιακά πιάτα και την ομορφιά - Αποτελέσματα της ανάλυσης της χρήσης των Φακών Viber που λανσάρισε η Rakuten Viber σε συνεργασία με την Snap τον Ιούνιο του 2021

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην ιδιωτική και ασφαλή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, παρουσίασε τα αποτελέσματα της ανάλυσης της χρήσης των Φακών Viber που λανσάρισε σε συνεργασία με την Snap τον Ιούνιο του 2021 και οι οποίοι κυκλοφόρησαν σταδιακά στις διάφορες αγορές τους επόμενους μήνες. 

Από το πρώτο κύμα του λανσαρίσματος, πάνω από 7,3 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποίησαν τους Φακούς σε φωτογραφίες, βίντεο και GIFs. Πάνω από 50 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς δημιουργήθηκαν μέσα στην εφαρμογή. ​

Σύμφωνα με τα δεδομένα, το 2021 οι γυναίκες επαυξάνουν πιο συχνά την πραγματικότητά τους χρησιμοποιώντας Φακούς AR. Ενώ αποτελούν το 46% των ενεργών χρηστών του Viber μηνιαίως, ήταν αυτές που κυριάρχησαν στη χρήση των Φακών, με 56%.

Οι γυναίκες επίσης στέλνουν εικόνες με Φακούς πιο συχνά: 59% των γυναικών που χρησιμοποιούν Φακούς θα τραβήξουν μια φωτογραφία και το 30% από αυτές θα τη στείλει, με τα ποσοστά των αντρών να είναι στο 55% και 27% αντίστοιχα. 
 
Ποιοι Φακοί χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο;

Σύμφωνα με τα δεδομένα, ο πιο δημοφιλής φακός ήταν το “Cartoon Face” που προσθέτει μεγάλα μάτια και μια μακριά γλώσσα στην εικόνα. Τα περιοδικά μόδας έδιναν το κόκκινο χρώμα στα μαλλιά ως μια τάση για το 2021 και όντως αυτή η μόδα πέρασε στους φακούς, αφού το “Red Head” που προσθέτει μακριά κόκκινα μαλλιά ήταν ο δεύτερος πιο δημοφιλής Φακός Viber. Στην Τρίτη θέση ήταν ο φακός “Halloween Elements” που βάζει μια τρομακτική μάσκα στο πρόσωπο του χρήστη. Ο φακός Tiger που δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία με το WWF ήταν επίσης αρκετά δημοφιλής και σε κάποιες περιοχές οι Φακοί με τα ζώα υπό εξαφάνιση οδήγησαν σε δωρεές στον οργανισμό.  
 
Τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν είναι μόνο το νεανικό κοινό που απολαμβάνει να χρησιμοποιεί φίλτρα AR στα μηνύματά του. Το ηλικιακό γκρουπ 30-40 αποτελεί την πλειονότητα των χρηστών Φακών (23%) και ακολουθείται από τους χρήστες στο γκρουπ 40-60 (18%). Χρήστες κάτω των 17 ετών αποτελούν το 13% των χρηστών Φακών.  
 
Μισό εκατομμύριο Έλληνες παίζουν παιχνίδι μέσα από Φακό Viber, τιμώντας την αγάπη της γιαγιάς τους και  τα παραδοσιακά της πιάτα. Ο φακός Endless Table άντλησε έμπνευση από το παγκόσμιο φαινόμενο της αδυναμίας αντίστασης στο να φας τα πάντα, όταν σε ταΐζει η αγαπημένη σου γιαγιά.

Η οικογενειακή αγάπη και η παραδοσιακή κουζίνα αποδείχτηκαν η τέλεια συνταγή για το φακό AR με πάνω από μισό εκατομμύριο χρήστες να τον απολαμβάνουν.

Πολύ καλά τα πήγε κι ένας ακόμη φακός που σχεδιάστηκε ειδικά για τους Έλληνες και τους επιτρέπει να μακιγιάρονται χρησιμοποιώντας αρχαιοελληνικά μοτίβα. Χρησιμοποιήθηκε πάνω από 500.000 φορές σε λιγότερο από ένα μήνα.  
 
Μια ειδική επιλογή από γιορτινούς φακούς (από γλυκά ελαφάκια και αστεία έλκηθρα μέχρι παγωμένες βασίλισσες) έχει ήδη λανσαριστεί στην εφαρμογή του Viber για να κάνει τις γιορτές πιο ζωηρές και αστείες από ποτέ. Ο χρήστης μπορεί να τους βρει ανοίγοντας την κάμερα σε κάθε συνομιλία και πατώντας το κουμπί με το φαντασματάκι.  
 
«Κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης χρονιάς, όταν πολύς κόσμος συνέχισε να επικοινωνεί από κοντά πολύ περιορισμένα, λόγω της πανδημίας, το Viber έδωσε τη λύση για να γίνουν πιο ζωηρές οι επικοινωνίες του», λέει η Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer της Rakuten Viber. «Ο κόσμος ψάχνει για αστείους τρόπους να μείνει σε επαφή, είτε χαιρετώντας ένα φίλο χρησιμοποιώντας ένα φακό που τον κάνει να μοιάζει με τίγρη, είτε δείχνοντας την αγάπη του για τις μάρκες που αγαπά με δημιουργικό τρόπο».  
 
Σχετικά με τη Rakuten Viber: 
 
Στη Rakuten Viber, συνδέουμε τους ανθρώπους. Δεν έχει σημασία ποιοι είναι ή πού βρίσκονται. 

Οι χρήστες μας σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες όπως οι συνομιλίες ένας-προς-έναν, βιντεοκλήσεις, ομαδική ανταλλαγή μηνυμάτων, ενημερώσεις και συζητήσεις των χρηστών με τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και brands. Διασφαλίζουμε για τους χρήστες μας ένα ασφαλές και δωρεάν περιβάλλον για να μοιράζονται τα συναισθήματά τους. 
 
Η Rakuten Viber είναι μέλος της Rakuten Inc., παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας της FC Barcelona και την επίσημη εφαρμογή άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων των Golden State Warriors. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

simvoulioepikrateias.jpg
Απόφαση ΣτΕ – «Καμπανάκι» στο ΤΕΕ: Υποχρεωτική η εγγραφή αποφοίτων με επαγγελματική ισοδυναμία από το ΑΤΕΕΝ
Τι σημαίνει η απόφαση του ΣτΕ για τους απόφοιτους εξωτερικού
Απόφαση ΣτΕ – «Καμπανάκι» στο ΤΕΕ: Υποχρεωτική η εγγραφή αποφοίτων με επαγγελματική ισοδυναμία από το ΑΤΕΕΝ