Όταν ταξιδεύουμε σε αεροπλάνο, μας έχουν πει ότι πρέπει να βάζουμε το κινητό σε λειτουργία πτήσης. Έχετε όμως αναρωτηθεί ποτέ, τι θα συμβεί αν το αφήσουμε να λειτουργήσει κανονικά;
Μία αρκετά δημοφιλής άποψη, αναφέρει ότι ηλεκτρονικές συσκευές όπως τα λάπτοπ και τα smartphones εκπέμπουν στη ίδια συχνότητα με το σύστημα πλοήγησης και επικοινωνίας των αεροσκαφών, προκαλώντας έτσι αυτό που ονομάζουμε «ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές».
Στις ΗΠΑ, βέβαια, από το 1992, ανεξάρτητη έρευνα της πολεμικής αεροπορίας και της Boeing έδειξε πως η χρήση τέτοιων συσκευών δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα, στις μη-κρίσιμες φάσεις της πτήσεις – δηλαδή οποτεδήποτε πέρα από την προσγείωση, την απογείωση και σε περίπτωση αναταράξεων.
Γιατί εξακολουθούν να μας λένε να τα κλείνουμε όλα, λοιπόν; Στον αέρα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Στο έδαφος, ωστόσο, τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά. Τα ασύρματα δίκτυα συνδέονται με πλήθος κεραιών, οι οποίες θα «μπουκώσουν», αν σκεφτεί κανείς πως πρέπει να εξυπηρετήσουν και τους επιβάτες των αεροσκαφών, και τους υπόλοιπους ανθρώπους που βρίσκονται κανονικά στο έδαφος.
Και τώρα που πολλοί έχουμε 5G, το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο – επομένως, ίσως και να έχουν δίκιο που μας ζητούν να ενεργοποιήσουμε τη λειτουργία πτήσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη