Αποκαλυπτική είναι η καταγγελία του πραγματογνώμονα Κώστα Λακαφώση, καθώς ανέφερε ότι πως στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη δεν εφαρμόστηκε το πρωτόκολλο που υπάρχει για τα δυστυχήματα και ότι η σύγκρουση των δύο τρένων αντιμετωπίστηκε σαν ένα κοινό τροχαίο.
Ο πραγματογνώμονας ανέφερε στο Open: «Όταν έπεσε στο Γραμματικό το αεροπλάνο της Ήλιος οι δημοσιογράφοι δεν μπορούσαν να πλησιάσουν καν, γιατί υπήρχε αυστηρή περίμετρος, που φυλασσόταν 24 ώρες το 24ωρο επί εβδομάδες. Ο πρόεδρος της επιτροπής Τσολάκης είχε τον έλεγχο της περιμέτρου κι από εκεί και πέρα η αστυνομία, η πυροσβεστική και οι υπόλοιπες αρχές ήταν υπό τον έλεγχο του. Έπρεπε να αποδεσμεύσει την περιοχή ο Τσολάκης για να μπει ο οποιοσδήποτε ιδιώτης κι αυτό έγινε μετά από εβδομάδες. Το τελευταίο κομμάτι σηκώθηκε μετά από δύο μήνες. Αυτό θα έπρεπε να γίνει και στην περίπτωση μας».
Συμπλήρωσε επίσης, ότι «στα χαρτιά υπάρχει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ που είναι μετεξέλιξη της παλιάς επιτροπής για τη διερεύνησή των αεροπορικών ατυχημάτων, αλλά δεν έχει προσωπικό να λειτουργήσει. Εκείνο το βράδυ το θέμα ανατέθηκε στην τροχαία Λάρισας που δεν έχει τον τρόπο να διαχειριστεί ένα τόσο μεγάλο και δύσκολο ζήτημα. Ξενύχτησαν, παιδεύτηκαν, αλλά ένας υπαστυνόμος της τροχαίας φτάνει μέχρι εκεί που μπορεί να φτάσει».
Κλείνοντας ο κος Λακαφώσης υπογράμμισε ότι «δεν τηρήθηκε κανένα πρωτόκολλο γιατί η αντιμετώπιση ήταν σαν τροχαίο. Σαν να έχει τρακάρει φορτηγό με αυτοκίνητο και γρήγορα να μαζέψουμε».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση