Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης, σήμερα το πρωί (02/03) δήλωσε ότι είναι αδύνατον να είχαν αποθηκευτεί 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού, στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που συγκρούστηκε στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα, ο κ. Κιουτσούκης, μιλώντας στην εκπομπή «Τώρα Μαζί» του OPEN, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε όσα υποστηρίζει το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ στην σελίδα 40, για την ύπαρξη άγνωστου εύφλεκτου υλικού στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας. «Ούτε μία στο εκατομμύριο. Η φωτογραφία δείχνει τον θάλαμο οδήγησης. Δεν υπάρχει η πιθανότητα να χωρούν εκεί 2,5 τόνοι υγρού. Αν αυτό για παράδειγμα είχε αποθηκευτεί σε 125 μπιτόνια των 20 λίτρων, είναι αδύνατον να είχαν τοποθετηθεί σε αυτόν τον θάλαμο και μάλιστα να μη βρέθηκε κανένα ίχνος τους μετά τη σύγκρουση», είπε αρχικά και συμπλήρωσε:
«Κάποιος πρέπει να μας εξηγήσει τι έγινε αυτό το υλικό. Το άγνωστο αυτό υλικό τι απέγινε; Εξαφανίστηκε; Δεν βρέθηκε πουθενά στα συντρίμμια, πουθενά στην πλαγιά όπου έχουν βάλει οι χαροκαμένοι συγγενείς των θυμάτων τις φωτογραφίες των παιδιών τους; Γιατί δεν λαμβάνουμε επίσης καθόλου υπόψιν τι λέει το Γενικό Χημείο του Κράτους, ότι και στις επιβατάμαξες και στις μηχανές, τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τη βαφή και τη συντήρησή τους έχουν μέσα υγρά. Εγώ δεν μπορώ να απαντήσω το τι δημιούργησε την πυρόσφαιρα».
Αυτά είπε ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης ο οποίος είναι Πρόεδρος της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα.
Διαβάζοντας το βιογραφικό του βλέπουμε ότι είναι και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ), όπου εξελέγη στην διοίκηση της Συνομοσπονδίας το 2011 και ανέλαβε το αξίωμα του Γενικού Γραμματέα το οποίο υπηρέτησε έως τον Μάρτιο του 2023.
Προέρχεται από τον εργασιακό χώρο των Σιδηροδρομικών και σήμερα εργάζεται στην ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών Hellenic Train.
Γεννήθηκε το 1964 και σύμφωνα πάντα με το βιογραφικό του προσλήφθηκε στον ΟΣΕ το 1980 (σε ηλικία 16 ετών!) ως υπάλληλος και ανέπτυξε έντονη συνδικαλιστική δραστηριότητα καταρχήν στην διοίκηση του σωματείου ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΣΣΒΕ), όπου εκλέχθηκε Γενικός Γραμματέας.
Κατόπιν εκλέχθηκε στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) διετέλεσε Πρόεδρος αυτής. Εξελέγη μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ ως εκπρόσωπος των εργαζομένων, θέση από την οποία παραιτήθηκε μόλις ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ.
Στις 15 Ιανουαρίου 2011 εξελέγη Πρόεδρος της Πανελλαδικής Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Εργαζομένων του Ιδιωτικού Τομέα (Δ.Α.Κ.Ε. Ι.Τ.) στην οποία επανεξελέγη στο συνέδριο της το 2013 και το 2017 και παραμένει έως σήμερα στην θέση αυτή.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/02
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση