Thumbnail
Φυσικό αέριο

Τη θέλησή τους για ολοκλήρωση της διαδικασίας ομαλοποίησης των ρωσοτουρκικών σχέσεων εξέφρασαν οι πρόεδροι της Ρωσίας και της Τουρκίας Βλαντίμιρ Πούτιν και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μετά τη συνάντηση που είχαν στην Κωνσταντινούπολη.

Πριν από τις δηλώσεις που έκαναν οι δύο ηγέτες, οι υπουργοί ενέργειας των δύο χωρών Μπεράτ 'Αλμπαιράκ και Αλεξάντερ Νόβακ υπέγραψαν, όπως ανακοινώθηκε, τη συμφωνία περί του αγωγού φυσικού αερίου «Turkstream». Σημειώνεται ότι το θέμα του αγωγού είχε ανακοινωθεί το Δεκέμβριο του 2014 από τον κ. Πούτιν, ενώ την 1η Δεκεμβρίου 2014 είχαν υπογράψει σχετικό μνημόνιο η ρωσική εταιρία «Gazprom» και η τουρκική «Botas».

Σε δηλώσεις του ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν υπογράμμισε ότι οι δύο ηγέτες συμφώνησαν «ώστε να ολοκληρωθεί η πλήρης ομαλοποίηση των διμερών σχέσεων. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι η ρωσική κυβέρνηση έλαβε σήμερα μια απόφαση με βάση την οποία θα αρχίσει και πάλι η εισαγωγή αγροτικών προϊόντων από την Τουρκία, ιδιαίτερα εσπεριδοειδών και άλλων οπωροκηπευτικών. Με αυτό τον τρόπο, είπε, «η ρωσική αγορά άνοιξε και πάλι για τους τούρκους συνεταίρους μας».

Τέλος ως προς τη συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας, ο κ. Πούτιν είπε πως η ρωσική πλευρά είναι έτοιμη για τη συνεργασία αυτή με συγκεκριμένα σχέδια και τόνισε ότι αμφότερες οι πλευρές έχουν καταθέσει σχετικές προτάσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksiologisi2.jpg
Αξιολόγηση: «Στηρίζουμε τον εκπαιδευτικό που απαλλάχθηκε από τα καθήκοντά του λόγω της απεργίας – αποχής»
«Το δικαίωμα μας στην απεργία είναι κατοχυρωμένο με τους αγώνες μας και δε θα το παραδώσουμε»
Αξιολόγηση: «Στηρίζουμε τον εκπαιδευτικό που απαλλάχθηκε από τα καθήκοντά του λόγω της απεργίας – αποχής»