επίθεση σε σχολείο των ΗΠΑ
Αρκετές από τις αιματηρές επιθέσεις σε δημόσια σχολεία των ΗΠΑ θα είχαν αποφευχθεί αν είχαν εντοπιστεί από πριν οι μαθητές με προβληματική συμπεριφορά, σύμφωνα με έρευνα της Μυστικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ

Αρκετές από τις αιματηρές επιθέσεις σε δημόσια σχολεία των ΗΠΑ θα είχαν αποφευχθεί αν είχαν εντοπιστεί από πριν οι μαθητές που προκαλούσαν κάποιου είδους ανησυχία, σύμφωνα με το συμπέρασμα αναφοράς της Μυστικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια αναφορά, όσοι πραγματοποίησαν τις επιθέσεις εκδήλωναν συχνά προβληματική συμπεριφορά, η οποία θα έπρεπε να είχε αναφερθεί στις αρχές.

Το αντικείμενο της έρευνας που έγινε δεν περιορίστηκε μόνο στα περιστατικά επιθέσεων με όπλα, αλλά και σε άλλες προβληματικές συμπεριφορές, όπως, επιθέσεις με μαχαίρια, ενώ τα συμπεράσματα της, ενίσχυσαν προηγούμενες έρευνες γύρω από τους προβληματικούς μαθητές και τα σημάδια επιθετικότητας που εκδήλωσαν πριν προχωρήσουν στις αιματηρές επιθέσεις μαζικής βίας, στα σχολεία τους.

Η Μυστική Υπηρεσία των ΗΠΑ έχει ως πρωταρχική αποστολή την προστασία του Αμερικανού προέδρου, αλλά κι άλλων εκλεγμένων αξιωματούχων, ενώ έχει αναλύσει τα στοιχεία για την βία στα αμερικανικά σχολεία από το 1999. Την χρονιά εκείνη έγινε η επίθεση στο γυμνάσιο του Κολοράντο (Columbine High School).

Η τελευταία αναφορά της ίδιας υπηρεσίας επικεντρώνεται στην δεκαετία μεταξύ του 2008 και του 2017.

Στην αναφορά δεν συμπεριλαμβάνεται η πιο αιματηρή επίθεση που έγινε σε γυμνάσιο, με συνέπεια τον θάνατο 17 μαθητών (Stoneman Douglas High School) στο Πάρκλαντ της Φλόριντα.

Η επίθεση αυτή, έγινε από έναν ένοπλο στις 14 Φεβρουαρίου του 2018.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, σε 41 περιπτώσεις στοχευμένης σχολικής βίας από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο, όλοι αυτοί που έκαναν τις επιθέσεις είχαν εκδηλώσει ύποπτες συμπεριφορές στις σχέσεις τους με το κοινωνικό τους περιβάλλον, ενώ σχεδόν όλοι τους, είχαν αρνητικές εμπειρίες από το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Οι περισσότεροι από τους ενόπλους είχαν πολλαπλά κίνητρα όπως εντόπισε η αναφορά. Το πιο κοινό κίνητρο ήταν η αντιπαράθεση με κάποιον συμμαθητή τους. Στο 83% των ενόπλων, η αντιπαράθεση αυτή, ήταν τουλάχιστον ένα μερικό κίνητρο, ενώ σε ποσοστό 61% ήταν το βασικό κίνητρο.

Η Μυστική Υπηρεσία των ΗΠΑ χρησιμοποιεί συχνά “ένα μοντέλο αξιολόγησης απειλής” προκειμένου να εντοπίσει υπόπτους που θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε απειλή για τον πρόεδρο των ΗΠΑ.

Η ίδια υπηρεσία συνιστά στα σχολεία να υιοθετήσουν μία παρόμοια προσέγγιση, ώστε να αποφευχθούν περιστατικά εκδήλωσης μαζικής βίας.

Αρκετά δημόσια σχολεία και κολέγια κατά την τελευταία 20ετία υιοθέτησαν την πρακτική των λεγόμενων ομάδων παρέμβασης συμπεριφοράς, ώστε να εντοπίσουν προβληματικούς μαθητές.

Στις 41 επιθέσεις που εξετάστηκαν από την Μυστική Υπηρεσία των ΗΠΑ, με την εμπλοκή ενός μαθητή ή ενός πρώην μαθητή, οι επιθέσεις σε ποσοστό 61% έγιναν με όπλα, ενώ στο ποσοστό που υπολείπεται, οι επιθέσεις έγιναν με κάποιο είδους αιχμηρού αντικειμένου ή μαχαιριού.

Ως προβληματική συμπεριφορά των μαθητών που έκαναν τις επιθέσεις εντοπίστηκε η απειλή κατά του μαθητή που ήταν ο πρωταρχικός τους στόχος ή η προειδοποίηση ότι θα ασκήσουν βία, π.χ. μέσω ενός βιντεοσκοπημένου μηνύματος.

Σε αρκετές περιπτώσεις, κάποιος είχε παρατηρήσει την συμπεριφορά αυτή, αλλά δεν την ανέφερε στις αρχές, όπως εντόπισε η ίδια έρευνα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aithousa-taksi-sxoleio
Ζάκυνθος: 9.000 χαμένες ώρες για τους μαθητές από την αρχή της χρονιάς
Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Ζακύνθου ξεπέρασαν τις 9.000 ώρες από την έναρξη της χρονιάς και είναι πλέον πολύ πιθανό φτάσουν πάνω από τις 10.000...
Ζάκυνθος: 9.000 χαμένες ώρες για τους μαθητές από την αρχή της χρονιάς
dimotiki-astynomia
ΑΣΕΠ 1Κ/2024: Βγήκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για 208 μόνιμες προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
Από σήμερα οι ενστάσεις επί των αποτελεσμάτων για τις προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
ΑΣΕΠ 1Κ/2024: Βγήκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για 208 μόνιμες προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
υπουργείο παιδείας 2021
Πιερρακάκης: Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και εκτός πινάκων ΑΣΕΠ και συνταξιούχων!
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης
Πιερρακάκης: Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και εκτός πινάκων ΑΣΕΠ και συνταξιούχων!