Επιβίβαση σε αεροπλάνο
Οι πράξεις ενός επιβάτη που προκάλεσε τον πανικό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης

Τον πανικό προκάλεσε ένας επιβάτης στην πτήση Λος Άντζελες – Βοστώνη, της United Airlines όταν επιτέθηκε σε μία αεροσυνοδό, ενώ απειλούσε πως θα ανοίξει την πόρτα της εξόδου κινδύνου.

Το περιστατικό

Συγκεκριμένα, ο 33χρονος Σεβέρο Τόρες, ο οποίος φαίνεται να ήταν σε κατάσταση αμόκ, επιτέθηκε με ένα σπασμένο πλαστικό κουτάλι σε μια αεροσυνοδό στη διάρκεια της πτήσης. Έξι επιβάτες όρμησαν κατά πάνω του, προκειμένου να τον ακινητοποιήσουν.

Ο κυβερνήτης της πτήσης επικοινώνησε μέσω ασυρμάτου με τον πύργο ελέγχου και ενημέρωσε ότι έξι επιβάτες έπιασαν τον άνδρα και τον συγκρατούν με το βάρος τους, αλλά «δεν ησυχάζει».

Επιβάτης είπε στην αστυνομία ότι είχε πάει προηγουμένως στην τουαλέτα κι έσπασε στη μέση ένα κουτάλι για να το χρησιμοποιήσει ως όπλο. Όταν βγήκε από ‘κει, απασφάλισε την έξοδο κινδύνου σκοπεύοντας να πηδήξει από το αεροπλάνο. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι γνώριζε πώς θα πέθαιναν άνθρωποι αν άνοιγε την έξοδο κινδύνου.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Πτυχιούχοι Ξένων Πανεπιστημίων: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών
Αναλυτικά οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πτυχιούχων πανεπιστημίων του Εξωτερικού
Πτυχιούχοι Ξένων Πανεπιστημίων: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών
apple-books_foto_education.jpg
Νομοθεσίας το ανάγνωσμα
Το παρόν κείμενο δεν γράφεται για να λυπηθεί κανείς αντίθετα, όπως ακριβώς με τα θέματα υγείας, γράφτηκε για να αφυπνίσει
Νομοθεσίας το ανάγνωσμα