Απογοήτευση...
Το alfavita.gr δημοσιεύει επιστολή μαθητή της Γ΄Λυκείου

Όπως πολλοί μαθητές, έτσι και εγώ με την σειρά μου θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου εις βάρος της ανεπαρκής ασχολίας του υπουργείου παιδείας, αλλά και την έλλειψη υπευθυνότητας, όσον αναφορά την φετινή Γ’ Λυκείου, γενιάς 2002.

Τα πρωτοφανή φαινόμενα που αντιμετωπίζουμε παγκοσμίως, μας έχουν φέρει σε δύσκολη θέση σε όλους τους τομείς, όπως και στην εκπαίδευση. Και φυσικά, η υγεία είναι απαραιτήτως πιο αναγκαία από την εκπαίδευση. Συγκεκριμένα όμως, ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι υποψήφιοι μαθητές της φετινής χρονιάς, αφού οι καταστάσεις πλέον είναι για όλους πλέον ένα τυφλό μονοπάτι αποφάσεων και ιδεών του υπουργείου. Πολλοί από τους υποψηφίους διαβάζουν χωρίς να ξέρουν αν δαπανούν σωστά τον χρόνο τους, αφού και οι ίδιοι είναι αβέβαιοι για το αν πρέπει να μελετήσουν το αντίστοιχο κεφάλαιο. Έχοντας λοιπόν ήδη αργήσει το υπουργείο παιδείας σχετικά με την ανακοίνωση της ύλης, προσφέρει στους μαθητές ένα ψεύτικο και ουτοπικά πλασμένο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, και αναφέρομαι στην λέξη ψεύτικο, καθώς παρουσιάζεται σαν κάτι που οι μαθητές αγάπησαν, ενώ στην πραγματικότητα είναι χειρότερο ακόμα και από το διαπροσωπικό μάθημα. Όχι μόνο όλο αυτό είναι δύσχρηστο και ανεπαρκές, αλλά υπάρχουν πολίτες που δεν έχουν καν την οικονομική δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στο σύστημα, όπως ακόμα και να κάνουν την απαραίτητη αίτηση. Αυτό σημαίνει πως δεν καλύπτονται επαρκώς όλοι οι μαθητές στη «δωρεάν εκπαίδευση για όλους»!

Συναισθήματα μίσους, αμφιβολίας, αβεβαιότητας, άγχους και απογοήτευσης, βιώνονται καθημερινά από όλους τους μαθητές που στόχευαν να εισαχθούν σε μια σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της επιλογής τους. Πολλοί από αυτούς σκέφτονται να τα παρατήσουν, ή ακόμα χειρότερα, μπορεί να τα έχουν παρατήσει ήδη. Κανένας υπουργός δεν ρώτησε ποτέ τους μαθητές για το τι πραγματικά θέλουν, ή έστω να προταθούν ιδέες. Αν και γνωρίζω πως αυτό το γράμμα δεν θα αναγνωσθεί ποτέ από κανέναν αρμόδιο, το αφήνω σαν μαύρο κουτί αυτής της περιόδου.

Συνοψίζοντας, ανεπαρκής ενημέρωση των μαθητών στο κομμάτι της εξεταστέας ύλης, ανεπαρκής «εξ αποστάσεως εκπαίδευση», κανείς δεν γνωρίζει την πραγματική ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων, αποφεύγοντάς το με την κλασική πλέον «καραμέλα» ‘’Θα προσπαθήσουμε να γίνουν όσο πιο κοντά στην κανονική ημερομηνία.’’, και τέλος, το πιο σημαντικό, μείωση της ψυχικής δύναμης των μαθητών. Με όλο το θάρρος, αποτύχατε

Με απογοήτευση,

μαθητής Γ.Π. Θετικών Σπουδών Μακροχωρίου Ημαθίας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΧΟΛΕΙΟ
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές
Ο μισθός του αναπληρωτή εκπαιδευτικού είναι συνάρτηση της προϋπηρεσίας του, των ακαδημαϊκών του προσόντων (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) και ανάλογα με...
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές
Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2024
ΑΣΕΠ ΠΔΑ/2024: Πότε οι γραπτές εξετάσεις που αφορούν στελέχη της διοίκησης
Η εξέταση θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες τρεις ενότητες δοκιμασιών (τεστ): Παραγωγικός Συλλογισμός, Επαγωγικός Συλλογισμός και Διαχείριση Εργασιακών...
ΑΣΕΠ ΠΔΑ/2024: Πότε οι γραπτές εξετάσεις που αφορούν στελέχη της διοίκησης