«Tραγικό το λάθος του υπουργείου Παιδείας με τα ποσοστά του παλαιού συστήματος»
Ως απόφοιτη και υποψήφια πανελλαδικών εξετάσεων για δεύτερη φορά (2019 και 2020) με το παλαιό σύστημα, θέλω να προτείνω μια λύση η οποία κατά την γνώμη μου είναι ωφέλιμη και για τους φετινους υποψηφίους με το νέο σύστημα αλλά φυσικά και για αυτούς που επέλεξαν το 3ο πεδίο με το παλαιό.

Αρχικά το ποσοστό 9.51% αντί του 16.9% φαντάζει μηδαμινό αφού οι υποψήφιοι στο 3ο πεδίο είναι 2.233 ενώ για παράδειγμα στο 4ο πεδίο οι υποψήφιοι είναι 1.225 άρα το ποσοστό 9.51% για αυτούς είναι αρκετά υψηλό. Εύλογα λοιπόν συμπεραίνουμε πως " την δίκαιη λύση",  που  συχνά αναφέρουν η υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμεως και η υφυπουργός κ. Σοφία Ζαχαράκη (<<Το Υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε στις 30/10/2019 τον Νόμο 4365 στο ΦΕΚ 167 τ.Α΄/30.10.2019 σύμφωνα με τον οποίο «θα δοθεί στους υποψηφίους με το παλαιό σύστημα ποσοστό ανάλογο του αριθμού τους με σκοπό να μην αδικηθεί κανείς».)  εύκολα την βρίσκουμε ανάμεσα στους υποψήφιους του παλαιού συστήματος ενώ ταυτόχρονα τα παιδιά με το νέο σύστημα δεν παίρνουν θέση στο ζήτημα αυτό. Δηλαδή, θα έπρεπε το ποσοστό για τους υποψηφίους, με το παλαιό σύστημα πάντα μιλάμε, με το 1ο επιστημονικό πεδίο να είναι 

2.320(υποψήφιοι παλαιού) 21.994(υποψήφιοι νέου) άρα συνολικά 24.314. Οπότε το ποσοστό είναι 2.320/24.314 ~=9.54% αντί του 9.51%

Για το 2ο πεδίο: 1.429( υποψήφιοι παλαιού)

15.288( υποψήφιοι νέου) άρα συνολικά 16.717. Οπότε το ποσοστό είναι 1.429/16.717 ~=8.5% αντί του 9.51%

Για το 3ο πεδίο είναι: 2.233(υποψήφιοι παλαιού) 10.982(υποψήφιοι νέου) άρα συνολικά 13.215. Οπότε το ποσοστό είναι 2.233/13.215 ~=16.9% αντί του 9.51%

Για το 4ο πεδίο: 1.225( υποψήφιοι παλαιού) 23.558( υποψήφιοι νέου) άρα συνολικά 24.783. Οπότε το ποσοστό είναι 1.225/24.783~=4.94% αντί του 9.51%

Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως το ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ έχει γίνει ανάμεσα στους υποψήφιους του παλαιού συστήματος και όχι ανάμεσα στους υποψήφιους του παλαιού και νέου. Η αύξηση του ποσοστού στο 3ο πεδίο (από 9.51% σε 16.9%) και στο 1ο πεδίο (από 9.51% σε 9.54%) οδηγεί σε μείωση του ποσοστού στα άλλα δύο πεδία ( 2ο και 4ο) οπότε το συνολικό ποσοστό υποψηφίων για παλαιό παραμένει σταθερό και έτσι δεν επηρεάζονται οι αναμενόμενες θέσεις για τους υποψηφίους του νέου.

Ελπίζω οι αρμόδιοι να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, έστω και αργά, ώστε η νέα αυτή κυβέρνηση να αρχίσει να βελτιώνει το σύστημα παιδείας και δικαιοσύνης όπως μας είχε υποσχεθεί.

Με εκτίμηση υποψήφια πανελλαδικών εξετάσεων.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία