Νέα επιστολή σε Κεραμέως για βάσεις: «Αποτελείτε πυρπολητές ονείρων»
Με 20.000 μόρια υποψήφια μένει εκτός της Αρχιτεκτονικής της επιλογής της, λόγω εφαρμογής της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, αποστέλλει μητέρα υποψήφιας που συμμετείχε φέτος στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Όπως εξηγεί στην επιστολή, η κόρη της  συγκέντρωσε 20.000 μόρια, παρόλα αυτά, λόγω εφαρμογής της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα, μένει εκτός της Αρχιτεκτονικής της επιλογής της.

Όπως εξηγεί στην επιστολή της στο alfavita.gr, μετά το συναίσθημα ικανοποίησης για την βαθμολογία που συγκέντρωσε η κόρη της, έρχεται η ανακοίνωση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα «για να διαλύσει τα όνειρα της». 

«Η βαθμολογία της κόρης μου απείχε 0. 63 μονάδες από την προβλεπόμενη ΕΒΕ στο ελεύθερο σχέδιο καθώς έλαβε τον βαθμό 13,4».

Αναλυτικά η επιστολή:

κα. υπουργέ,

Συγγράφω τη συγκεκριμένη επιστολή οργισμένη!. Η κόρη μου κατέβαλε μια αξιοθαύμαστη προσπάθεια αυτή τη χρονιά προβαίνοντας σε ολοήμερο διάβασμα για την εκπλήρωση του ονείρου της, την εισαγωγή της στη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Α.Π.Θ. Κατόρθωσε να συγκεντρώσει άνω των 20.000 μορίων συνυπολογιζομένων των ειδικών μαθημάτων (17.121 μονάδες από τα βασικά μαθήματα). Όλοι ήμασταν κατενθουσιασμένοι με την επίδοσή της, η οποία, σύμφωνα με τις περσινές βάσεις, θα της εξασφάλιζε μια θέση στην εν λόγω σχολή. Εντός αυτού του κλίματος ενθουσιασμού, συναισθηματικής ευαρέσκειας και ικανοποίησης έρχεται η ανακοίνωση των ΕΒΕ ειδικών μαθημάτων να διαλύσει, να καταστρέψει και να αφανίσει τα όνειρα όπως και να αδικήσει τον κόπο ενός έτους, μόνο και μόνο επειδή η βαθμολογία της απείχε 0. 63 μονάδες από την προβλεπόμενη ΕΒΕ στο ελεύθερο σχέδιο καθώς έλαβε τον βαθμό 13,4.

Αιτούμαι την αλλαγή του συγκεκριμένου νομοθετήματος- εκτρώματος!

Καταργήσατε την διεξαγωγή μαθημάτων ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου στα σχολεία εν μέσω μιας συνθήκης αβεβαιότητας και αστάθειας που προέκυψε από την υγειονομική κρίση, τη στιγμή που συνιστά ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Αυτή η απόφαση αντιβαίνει στην αρχή της εκπαιδευτικής ισότητας και της ισότητας ευκαιριών με την οποία υποτίθεται ότι εμφορείται το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κοινωνικο-οικονομικά κριτήρια να καθορίσουν την προσβασιμότητα στη σχολή επιλογής. Κοινώς, όποιος διαθέτει οικονομική άνεση και δύναται να καταβάλει χρηματικό αντίτιμο για τη διεξαγωγή φροντιστηριακών μαθημάτων, έχει περισσότερες πιθανότητες εισαγωγής. Άκρως ταξική, ανισότιμη, ασεβής, άδικη μεταχείριση των μαθητών. Νιώθω ντροπή!

Αποτελείτε πυρπολητές ονείρων και υπόλογοι εκπαιδευτικών και μετέπειτα επαγγελματικών αδικιών!!!

Η δική σας απάντηση σε όλη αυτή την αναστάτωση που προκαλέσατε ήταν: «Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα επέλεξαν τον αριθμό εισακτέων και όχι το Υπουργείο Παιδείας». Δεν τιμά την κυβέρνηση αυτή η πρόχειρη και ανέντιμη δήλωση! Μετάθεση ευθυνών ονομάζεται αυτό κ. Κεραμέως… τη στιγμή που διαδίδεται ευρέως η αρχή της ατομικής ευθύνης από την κυβέρνησή σας, εσείς αποφασίζεται να αποποιηθείτε τη δική σας! Οι ευθύνες γίνονται μπαλάκι γιατί έτσι βολεύει … Μάλλον κατά τα δεδομένα σας η ατομική ευθύνη εξαντλείται στην ευθύνη που διαθέτει ο λαός, με αποτέλεσμα η κρατική να παραπαίει μεταξύ υπάρξεως και ανυπαρξίας. Ποιος έδωσε τη δικαιοδοσία στα πανεπιστήμια να καθορίσουν τη βάση εισαγωγής? Σε ποιο νομοθέτημα βασίστηκαν για τον καθορισμό τους? Ποιος συνέταξε και ενέκρινε αυτό το νομοθέτημα? ρητορικά ερωτήματα θέτω. Το επιχείρημα σας λοιπόν ανατρέπεται εύκολα όπως διαπιστώνετε.

Προτείνω την επαναφορά της ελάχιστης βάσης του 10 στα ειδικά μαθήματα!.

Είμαι πλήρως απογοητευμένη από τη δράση του Υπουργείου Παιδείας και εύχομαι ολόψυχα η περίοδος διακυβέρνησης να είναι σύντομη! Έτσι για να μην υπάρχουν άλλα θύματα των ΄΄απάνθρωπων΄΄ και άκρως αντιπαιδαγωγικών τροποποιήσεων στη εκπαιδευτική νομοθεσία… έτσι για τα χιλιάδες παιδιά που ψυχολογικά κατέρρευσαν μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων … έτσι για ένα καλύτερο μέλλον … έτσι για «ένα πουκάμισο αδιανειανό, για μιάν Ελένη…»

Προμηνύω αντιδράσεις! Η τελική κρίση, όμως, θα λάβει χώρα στις κάλπες!!!

Με (ή και χωρίς) εκτίμηση,
Αθανασία Καλαιτζίδου 
(ένας οργισμένος γονέας)


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Πιερρακάκης: Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Πιερρακάκης: Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!