Ερώτηση κατατέθηκε στη Βουλή για το θέμα της βαθμολόγησης των εξεταζόμενων μαθητών στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις στο μάθημα της Βιολογίας.
Ο ερωτών Βουλευτής σημειώνει ανάμεσα σε άλλα απευθυνόμενος προς τον υπουργό Παιδείας:
Προτίθεσθε να αποκαταστήσετε την ανωτέρω περιγραφόμενη αδικία, εκδίδοντας τις απαραίτητες σχετικές διευκρινίσεις και οδηγίες, έτσι ώστε να γίνονται δεκτές και οι δύο ως άνω εναλλακτικές επιστημονικές απαντήσεις στο ερώτημα «Δ1», του θέματος «Δ», όσον αφορά στους γραπτώς διαγωνιζόμενους στο μάθημα Βιολογίας των φετινών Πανελληνίων Εξετάσεων, όπως ζητούν 17 καθηγητές Βιολογίας και ήδη δέχθηκε η ΚΕΕ μόνο για τους προφορικά διαγωνιζόμενους, έτσι ώστε να μην χάσουν οι γραπτώς διαγωνιζόμενοι την ορθή αντίστοιχη βαθμολογία που δικαιούνται, έχοντας επιλέξει την εναλλακτική, τελικά, ορθή απάντηση στο επίμαχο ως άνω ερώτημα;
Η ερώτηση στη Βουλή
«Άνιση μεταχείριση στην βαθμολόγηση των εξεταζόμενων μαθητών στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις στο μάθημα της Βιολογίας»
Κύριε Υπουργέ, Στις 04/06/2024 οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων της ομάδας προσανατολισμού Σπουδών Υγείας, διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Βιολογίας. Αφού ολοκληρώθηκε η διεξαγωγή της εξέτασης, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) έστειλε στα βαθμολογικά κέντρα οδηγίες, σχετικά με τη βαθμολόγηση των γραπτών και τον τρόπο επίλυσης των προς εξέταση θεμάτων. Συγκεκριμένα, στο μάθημα της Βιολογίας, στο ερώτημα «Δ1», του θέματος «Δ», κρίθηκε αναγκαία η παροχή οδηγιών, σχετικά με το ποια είναι η ορθή απάντηση επί του ως άνω ερωτήματος.
Σημειωτέο ότι, δέκα εφτά καθηγητές Βιολογίας με ανοιχτή επιστολή τους αναφέρουν, πως στο συγκεκριμένο ερώτημα κρίνονται ως επιστημονικά σωστές δύο απαντήσεις, ενώ, η ΚΕΕ, στις από 04/06/2024 οδηγίες της προς τα βαθμολογικά κέντρα που αφορούν στους προφορικά διαγωνιζόμενους, αναφέρει ότι πρέπει να γίνουν δεκτές και οι δύο επιστημονικές λύσεις/απαντήσεις. Αντιθέτως, στις από 04/06/2024 οδηγίες της για τους γραπτώς διαγωνιζόμενους η ΚΕΕ αναφέρει ότι, πρέπει να γίνει δεκτή μόνο μία απάντηση και όχι η εναλλακτική, που κρίθηκε σωστή για τους προφορικά διαγωνιζόμενους. Με τον ανεξήγητο παραπάνω τρόπο αδικούνται, όμως, οι γραπτώς διαγωνιζόμενοι, αφού, η εναλλακτική απάντησή τους θεωρείται λανθασμένη, με αποτέλεσμα να χάνουν την αντίστοιχη βαθμολόγηση που αναλογεί σε ορθή απάντηση επί του ανωτέρω επίμαχου ερωτήματος.
Με δεδομένα τα παραπάνω,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός: Προτίθεσθε να αποκαταστήσετε την ανωτέρω περιγραφόμενη αδικία, εκδίδοντας τις απαραίτητες σχετικές διευκρινίσεις και οδηγίες, έτσι ώστε να γίνονται δεκτές και οι δύο ως άνω εναλλακτικές επιστημονικές απαντήσεις στο ερώτημα «Δ1», του θέματος «Δ», όσον αφορά στους γραπτώς διαγωνιζόμενους στο μάθημα Βιολογίας των φετινών Πανελληνίων Εξετάσεων, όπως ζητούν 17 καθηγητές Βιολογίας και ήδη δέχθηκε η ΚΕΕ μόνο για τους προφορικά διαγωνιζόμενους, έτσι ώστε να μην χάσουν οι γραπτώς διαγωνιζόμενοι την ορθή αντίστοιχη βαθμολογία που δικαιούνται, έχοντας επιλέξει την εναλλακτική, τελικά, ορθή απάντηση στο επίμαχο ως άνω ερώτημα;
Ο ερωτών βουλευτής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη