Η αδιαφάνεια στη διαδικασία συγκρότησης των επιτροπών των Πανελλαδικών Εξετάσεων (Λυκειακες Επιτροπές, Βαθμολογικά Κέντρα κ.λπ.) αποτελεί ευνοϊκό έδαφος για συναλλαγές και πελατειακές σχέσεις σημειώνει η ΟΛΜΕ με απόφαση του 21ου Συνεδρίου της.
Και συνεχίζει: "Οι επιτροπές των Πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο, ώστε σταδιακά να δοθεί η δυνατότητα σε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς “παλιούς/ες” και “νέους/ες” να εμπλακούν στη διαδικασία αυτή με διαφάνεια και αντικειμενικά κριτήρια, με τρόπο, βέβαια, που να μην δημιουργεί πρόβλημα στη διεξαγωγή των εξετάσεων και μακριά από κάθε λογική ανάδειξης “ειδικών στις εξετάσεις” που και προσβλητική για το σύνολο του κλάδου είναι και δεν συνάδει με τις αρχές της διαφάνειας και της ισονομίας".
ΟΛΜΕ - 21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΛΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Για τη διενέργεια των πανελλαδικών εξετάσεων
Το 21ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ θεωρεί πως η διαδικασία και η συγκρότηση των επιτροπών των Πανελλαδικών Εξετάσεων (Λυκειακες Επιτροπές, Βαθμολογικά Κέντρα κ.λπ.) θα πρέπει να γίνεται στη βάση ενός δίκαιου συστήματος εναλλαγής.
Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχει καμία διαφάνεια για τα κριτήρια επιλογής των Λυκειακών Επιτροπών.
Η τακτική της συγκρότησής τους θα πρέπει να διασφαλίζει την ισότιμη συμμετοχή των εκπαιδευτικών (όσων το επιθυμούν και με αίτησή τους).
Η επί σειρά ετών τακτική της Διοίκησης να επιλέγει και να στελεχώνει τις Επιτροπές με τα ίδια πάντα άτομα προκαλούσε και προκαλεί αίσθημα αδικίας και δυσφορίας στους/στις συναδέλφους/συναδέλφισσες εξαιτίας της άνισης μεταχείρισης και του αποκλεισμού τους από αυτή τη διαδικασία.
Η τέλεσή τους με αδιαφάνεια αποτελεί ευνοϊκό έδαφος για συναλλαγές και πελατειακές σχέσεις και προκαλεί τις δίκαιες διαμαρτυρίες των συναδέλφων σε σχέση με την έλλειψη της ισότιμης συμμετοχής τους στις επιτροπές των Εξεταστικών και Βαθμολογικών Κέντρων.
Οι επιτροπές των Πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο, ώστε σταδιακά να δοθεί η δυνατότητα σε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς “παλιούς/ες” και “νέους/ες” να εμπλακούν στη διαδικασία αυτή με διαφάνεια και αντικειμενικά κριτήρια, με τρόπο, βέβαια, που να μην δημιουργεί πρόβλημα στη διεξαγωγή των εξετάσεων και μακριά από κάθε λογική ανάδειξης “ειδικών στις εξετάσεις” που και προσβλητική για το σύνολο του κλάδου είναι και δεν συνάδει με τις αρχές της διαφάνειας και της ισονομίας.
Ζητάμε
Βελτίωση συνθηκών εργασίας στα βαθμολογικά
Αύξηση της οικονομικής αποζημίωσης ανά γραπτό
Αξιοπρεπείς χώροι και συνθήκες εργασίας στα βαθμολογικά κέντρα
Το 21ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ