Σε επιστολή διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Παιδείας επισημαίνεται η περίπτωση φοιτητή που συγκέντρωσε 20.894 μόρια και εισήχθη πρώτος στο ΤΕΦΑΑ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης χωρίς να λάβει υποτροφία, γεγονός που αναδεικνύει ένα σημαντικό κενό στο υπάρχον σύστημα. Σύμφωνα με την επιστολή η αποκατάσταση αυτής της αδικίας είναι επιτακτική για να διασφαλιστεί η ισότητα, η αντικειμενικότητα και η ηθική επιβράβευση των αριστούχων φοιτητών μας.
Η Επιστολή
Προς:
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Διεύθυνση Υποτροφιών
Θέμα: Άρση αδικίας για τους εισακτέους του 2024 – Μη απονομή υποτροφίας σε φοιτητή που εισήχθη πρώτος στο ΤΕΦΑΑ Αριστοτελείου Θεσσαλονίκης
Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,
Με την παρούσα επιστολή, εκφράζω την έντονη διαμαρτυρία μου για την αδικία που σημειώθηκε εις βάρος φοιτητών που πέτυχαν εξαιρετικές επιδόσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2024 και συγκεκριμένα για τη μη απονομή υποτροφίας σε φοιτητή που εισήχθη πρώτος στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ο φοιτητής αυτός συγκέντρωσε το εντυπωσιακό σύνολο των 20.894 μορίων, καταλαμβάνοντας επάξια την πρώτη θέση στο Τμήμα του. Παρά την κορυφαία αυτή επίδοση, δεν έλαβε καμία υποτροφία, καθώς φοιτητές από τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) συγκέντρωσαν περισσότερα μόρια. Ωστόσο, οι εξετάσεις των ΕΠΑΛ διεξάγονται σε λιγότερη και ευκολότερη ύλη, κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί όταν πρόκειται για τη σύγκριση επιδόσεων και την επιβράβευση των καλύτερων φοιτητών.
Η παραπάνω κατάσταση δημιουργεί μια κατάφωρη αδικία για τους υποψήφιους των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), οι οποίοι εξετάζονται σε ύλη υψηλότερης δυσκολίας και καταβάλλουν τεράστιο κόπο για να διακριθούν. Είναι ανεπίτρεπτο ένας φοιτητής που κατάφερε να αναδειχθεί πρώτος στο Τμήμα ΤΕΦΑΑ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης να μη λάβει την επιβράβευση που δικαιούται.
Ζητώ την άμεση άρση αυτής της αδικίας και προτείνω τα εξής:
1. Να αναθεωρηθούν τα κριτήρια απονομής υποτροφιών, ώστε να λαμβάνονται υπόψη το επίπεδο δυσκολίας και η κατηγορία προέλευσης των υποψηφίων (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ).
2. Να επιβραβεύονται οι πρώτοι εισακτέοι κάθε σχολής, ανεξαρτήτως κατηγορίας, ως αναγνώριση της αξίας και των κόπων τους.
3. Να εφαρμοστεί ένα δικαιότερο σύστημα που θα διασφαλίζει ότι οι φοιτητές που αρίστευσαν σε υψηλού επιπέδου εξετάσεις θα επιβραβεύονται όπως τους αξίζει.
Η περίπτωση του φοιτητή που συγκέντρωσε 20.894 μόρια και εισήχθη πρώτος στο ΤΕΦΑΑ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης χωρίς να λάβει υποτροφία, αναδεικνύει ένα σημαντικό κενό στο υπάρχον σύστημα. Η αποκατάσταση αυτής της αδικίας είναι επιτακτική για να διασφαλιστεί η ισότητα, η αντικειμενικότητα και η ηθική επιβράβευση των αριστούχων φοιτητών μας.
Παρακαλώ να εξετάσετε το δίκαιο αίτημά μου και να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να επιβραβευθούν οι κόποι και η αριστεία των φοιτητών που το αξίζουν.
Με εκτίμηση,
Νταγιαντά Άρτεμις
Ακτή Κούνδουρου 31, Άγιος Νικόλαος Κρήτης
[email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Τι ήταν στην αρχαία Ελλάδα η «ἀγαμίου γραφή»;
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ