Απάντηση της Ε.Ε.Χ. στις ενστάσεις που έχουν διατυπωθεί σχετικά με
το θέμα Δ3 των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο Μάθημα «Χημεία Θ.Κ»
Όπως ήδη αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου της ΕΕΧ, τα θέματα της Χημείας και ιδιαίτερα τα θέματα Δ3 και Δ4 απευθύνονταν σε μαθητές που όχι μόνο γνώριζαν πολύ καλά την ύλη τους, αλλά μπορούσαν να συνδυάσουν και να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους εξάγοντας συμπεράσματα και σχεδιάζοντας την τακτική επίλυσης ενός προβλήματος. Συγκεκριμένα στο θέμα Δ3, αντιμετώπιζαν το πρόβλημα της μερικής εξουδετέρωσης ενός ισχυρού και ενός ασθενούς οξέος από μία ισχυρή βάση με βάση τις χημικές εξισώσεις:
Συμπερασματικά, εκτιμούμε ότι το θέμα Δ3 δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης ούτε ως προς την επιστημονικότητά του, ούτε ως προς το αν βρίσκεται εντός των ορίων της εξεταστέας ύλης. Πρόκειται για ένα θέμα το οποίο απαιτεί πολύ καλή γνώση της Ιοντικής Ισορροπίας, συνδυαστική ικανότητα, κρίση και ικανότητα εφαρμογής της γνώσης, δηλαδή για ένα θέμα το οποίο θα διακρίνει τους άριστους μεταξύ των μαθητών.
Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής
Μηχανογραφικό 2024: Αφιέρωμα στα τμήματα Πληροφορικής των δημόσιων ΑΕΙ
Σχολές έως 15.000 μόρια με επαγγελματικές ευκαιρίες
Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν