Thumbnail
Τέλος στη ζωή του έβαλε σήμερα το πρωί ο 59χρονος Α.Τ, κάτοικος Μύρινας.

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια, όπλισαν το G3, όπλο που είχε στην κατοχή του, αφού άνηκε στο τμήμα Εθνοφυλακής.

Ο 59χρονος, λίγο πριν οπλίσει το όπλο, άφησε σημείωμα, στο οποίο ανέφερε ότι δεν αντέχει να ζήσει άλλο σε βάρος των φίλων του.

Ο πυροβολισμός, αναστάτωσε τους περιοίκους, που επικοινώνησαν αμέσως με το αστυνομικό τμήμα της Λήμνου.
Ο 59χρονος τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αυτό τον είχε καταρρακώσει, αφού, όπως ομολογούσε σε φιλικά του πρόσωπα, δεν μπορούσε να ανταποκριθεί όπως θα ήθελε.
Η χαριστική βολή ήταν ότι σε λίγο καιρό θα έμενε και άστεγος.
 
Στο σημείωμα που άφησε, ανέφερε:
 
«Δεν μπορώ να ζω άλλο σε βάρος των φίλων μου. Χειμώνιασε και πρέπει να μείνω άστεγος. Η υγεία μου είναι χάλια. Έχω 1 χρόνο να πάρω τα φάρμακα για το ζάχαρο. Παρακαλώ τον Μητροπολίτη Λήμνου να αφήσει να με θάψουν ως Χριστιανό.
Αντίο σε όλους.»
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.