Thumbnail
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, πάλι, απαξίωσε να πει έστω μια λέξη για τη Δικαιοσύνη.

Ο καθένας προσέχει ό,τι θέλει σε μια συζήτηση στη Βουλή. Ανάλογα με το τι τον ενδιαφέρει, τι τον προβληματίζει, τι τον φοβίζει ή τι τον γοητεύει. Όσοι άντεξαν να δουν το βράδυ της Τρίτης την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για τη Δικαιοσύνη μέχρι το τέλος έχουν διαμορφώσει άποψη. Για τους άλλους, τους πολλούς, που δεν αντέχουν το ξενύχτι -αλήθεια, γιατί δεν αρχίζουν νωρίτερα αυτού του είδους οι συζητήσεις;-, το ερώτημα που τίθεται την επόμενη μέρα μιας τέτοιας συζήτησης είναι τι σκοπεύει να κάνει το πολιτικό σύστημα για να βελτιώσει τη λειτουργία της τρίτης εξουσίας, για να κόψει τον ομφάλιο λώρο με τη διαπλοκή.

Δύσκολα θα βρεθεί πολίτης αυτής της χώρας που να πιστεύει τη μονότονη ατάκα των μεγαλοσχημόνων, ενίοτε και εγκαλουμένων, ότι "έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη". Αντιθέτως, πολλοί κοινοί θνητοί έχουν υποστεί ατελείωτες αναβολές και καθυστερήσεις στην εκδίκαση των δικών τους μικρών υποθέσεων, την ώρα που βλέπουν να λύνονται ως διά μαγείας και με πολιτική παρέμβαση τα νομικά ζητήματα των ισχυρών. Και είναι δηλητηριώδες για μια κοινωνία να μην έχει εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη. Εν τέλει είναι θέμα δημοκρατίας.

Γι' αυτό και ο πρωθυπουργός περιέγραψε το στρατηγικό σχέδιο της κυβέρνησης για μια πραγματικά ανεξάρτητη και θεσμικά ισχυρή και προστατευμένη δικαστική εξουσία. Δεσμεύτηκε να πάρει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για να αντιμετωπιστούν η "καλά μελετημένη" πολυνομία και η κακονομία, για να στηριχθούν οι δικαστικοί λειτουργοί που σέβονται τον όρκο τους, για να αποκατασταθεί η σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πολίτες και τη Δικαιοσύνη.

Κι αφού απαρίθμησε τις παρεμβάσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια στη Δικαιοσύνη, ώστε μεταξύ άλλων να απαλλαγούν από τις πιθανές ευθύνες τους παράγοντες που ζημίωσαν το Δημόσιο, προανήγγειλε τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για τη διερεύνηση θαλασσοδανείων. Δανείων προς κόμματα και ΜΜΕ, που έχουν έναν λόγο παραπάνω να μάχονται για διαφάνεια.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, πάλι, απαξίωσε να πει έστω μια λέξη για τη Δικαιοσύνη. Το βασικό επιχείρημα, πάνω στο οποίο έχτισε τη σιωπή του για την ταμπακέρα, ήταν ότι η κυβέρνηση θέλησε μ' αυτή τη συζήτηση να βγάλει για λίγο από το κάδρο τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών. Μόνο που την επόμενη μέρα ναρκοθέτησε μόνος του το επιχείρημά του. Αντί η επόμενη πρωτοβουλία του να ήταν οι προτάσεις του για τη Δικαιοσύνη ή η παρουσίαση του δικού του σχεδίου για το ασφαλιστικό, όπως πλειστάκις προανήγγειλε, πρότεινε τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής με το φλέγον ερώτημα εάν ο Τσίπρας σχεδίαζε το καλοκαίρι την εισβολή στο Νομισματοκοπείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».