Η κατάσταση στα σύνορα κεντρικό θέμα της συνάντησης Μέρκελ-Μητσοτάκη τη Δευτέρα
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στα ελληνοτουρκικά σύνορα θα τεθεί τη Δευτέρα στη συνάντηση της Άνγκελα Μέρκελ και του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Βερολίνο, στο πλαίσιο του Γερμανοελληνικού Οικονομικού Φόρουμ

«Την εμβάθυνση των διμερών οικονομικών σχέσεων και την εμβάθυνση και εντατικοποίηση του εμπορίου» υπηρετεί το Γερμανοελληνικό Οικονομικό Φόρουμ που διοργανώνεται την Δευτέρα στο Βερολίνο, δήλωσε πριν από λίγο ο Γερμανός κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Ζάιμπερτ, ανακοινώνοντας παράλληλα τόσο την συμμετοχή της καγκελαρίου Άγγελα Μέρκελ στο Φόρουμ, όσο και τη διμερή συνάντηση που θα έχει με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κ. Ζάιμπερτ, η κ. Μέρκελ αναμένεται να μιλήσει στις 14:15 (τοπική ώρα).

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της διμερούς συνάντησης των δύο ηγετών, ο κ. Ζάιμπερτ σημείωσε ότι μπορεί κανείς να προβλέψει ότι σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει η τρέχουσα κατάσταση κατά μήκος των ελληνικών χερσαίων και θαλασσίων συνόρων. «Η καγκελάριος εκφράστηκε πολύ ξεκάθαρα σε ό,τι αφορά την πρακτική του Τούρκου Προέδρου Ερντογάν και του άσκησε κριτική ότι έστειλε τους μετανάστες και τους πρόσφυγες σε ένα αδιέξοδο, το οποίο για αυτούς σημαίνει μια πολύ δύσκολη κατάσταση στα σύνορα που είναι για εκείνους κλειστά. Επισήμανε όμως επίσης και ότι η Τουρκία, λόγω της κατάστασης στον μαινόμενο συριακό πόλεμο και λόγω του γεγονότος ότι ήδη φιλοξενεί 3-4 εκατομμύρια πρόσφυγες, έχει να σηκώσει ένα μεγάλο βάρος, μια δύσκολη κατάσταση και για αυτό έχει δικαιολογημένες προσδοκίες από την Ευρώπη», δήλωσε ο κ. Ζάιμπερτ.

Κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι ο Πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν τοποθετήθηκε αυστηρότερα σε ό,τι αφορά το ίδιο θέμα, ο Γερμανός κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε ότι τόσο η καγκελάριος όσο και άλλα μέλη της γερμανικής κυβέρνησης «δήλωσαν πολύ καθαρά πώς αξιολογούν την κατάσταση στην οποία οδηγήθηκαν οι πρόσφυγες από τουρκικές ενέργειες». «Ταυτόχρονα, η καγκελάριος είπε ότι "εξακολουθούμε να έχουμε κάθε συμφέρον να επιμείνουμε στην συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας και ότι από ευρωπαϊκή πλευρά το κάνουμε και περιμένουμε αυτό να γίνει και από τουρκικής πλευράς"», συνέχισε ο κ. Ζάιμπερτ, για να καταλήξει επαναλαμβάνοντας ότι «το συμφέρον και των δύο πλευρών είναι στη συνέχιση αυτής της συνεργασίας στην μεταναστευτική πολιτική, όπως την ορίζει η συμφωνία».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης