Μήνυση εις βάρος του Λευτέρη Αυγενάκη υπέβαλε την Τετάρτη ο υπάλληλος εταιρείας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για τα αδικήματα της εξύβρισης και της απειλής.
Ο νεαρός υπάλληλος είχε επιφυλαχθεί για την άσκηση του δικαιώματος υποβολής μήνυσης, το οποίο τελικά έπραξε νωρίτερα.
Πρόκειται για τον υπάλληλο που εμφανίζεται στο επίμαχο βίντεο.
«Εχω ασυλία»: Με αυτές τις δύο λέξεις, επικαλούμενος τη βουλευτική του ιδιότητα, φέρεται να αντέδρασε ο Λευτέρης Αυγενάκης μπροστά στον αστυνομικό που εκλήθη από τον 22χρονο υπάλληλο στο αεροδρόμιο, λίγα λεπτά μετά το επεισόδιο με τον διαγραφέντα, πλέον από την ΚΟ ΝΔ, βουλευτή Ηρακλείου.
Σημειώνεται πάντως πως ο κ. Αυγενάκης με δήλωσή του μετά τη γνωστοποίηση της διαγραφής του είπε πως αποδέχεται την απόφαση του Πρωθυπουργού, ωστόσο θα παραμείνει βουλευτής, δείχνοντας έτσι πως δεν θα παραδώσει την έδρα του.
Η ανάρτηση
«Η απόφαση του Προέδρου και Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για την διαγραφή μου από την Κ.Ο. του Κόμματός μας είναι απόλυτα σεβαστή. Έδωσα εξηγήσεις σχετικά με το συμβάν και ζήτησα δημοσίως συγγνώμη.
Ήμουν και παραμένω Βουλευτής του νομού Ηρακλείου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τους πολίτες της Κρήτης με το ίδιο πάθος. Ανήκω στη Νέα Δημοκρατία και θα συνεχίσω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την παράταξη και την κυβέρνησή μας».
Ο κ. Αυγενάκης νωρίτερα είχε δώσει εξηγήσεις για το περιστατικό και την συμπεριφορά του τόσο στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα όσο και στον διευθυντή της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρο Καλαφάτη.
Η δήλωση του Λευτέρη Αυγενάκη
Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ