Thumbnail
Προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα ΑΟΔΕ - Πανελλαδικές 2013- ΕΠΑΛ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΟΔΕ ΕΠΑΛ

ΘΕΜΑ Α

Α1.

α. Λ

β. Λ

γ. Σ

δ. Σ

Α2.

1 στ

2 δ

3 α

4 β

5 γ

Α3.

1. β

2. α

ΘΕΜΑ Β

Β1. Σελ. 222-223

Ως σωστή απάντηση μπορεί να θεωρηθεί καθένα από τα παρακάτω:

  • περισσότερα πλεονεκτήματα ή / και λιγότερα μειονεκτήματα
  • η σχέση ωφέλειας κόστους
  • η δυνατότητα εφαρμογής εναλλακτικών λύσεων με βάση τους περιορισμούς που τίθενται από την επιχείρηση ή το περιβάλλον της

Β2. Η αντίστοιχη παράγραφος στη σελίδα 114 του σχολικού βιβλίου

 

ΘΕΜΑ Γ

Γ1.

α. πρωτοβουλίες, φιλοδοξίες, αυτοπεποίθηση, εντιμότητα, ψυχραιμία, ενδιαφέρον για τους ανθρώπους (5 από τα 6)

β. Η αντίστοιχη παράγραφος στη σελίδα 75 του σχολικού βιβλίου

Γ2.

α. Σύστημα δραστηριοτήτων που έχουν στενή σχέση μεταξύ τους. Σχεδιάστηκαν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησης.

β. προϊόν, τιμή, διανομή, προώθηση

 

ΘΕΜΑ Δ

 

Δ1.

 Όχι

Σελ. 33 – 34 σχολικού βιβλίου, με ιδιαίτερη αναφορά στη διαφορά τους, δηλαδή στην έλλειψη του κέρδους ως κίνητρο παραγωγής για τις μονάδες που δεν είναι επιχειρήσεις.

Δ2. Το αντίστοιχο τμήμα στις σελίδες 105 και 106 του σχολικού βιβλίου

Δ3. Παραγωγικότητα= τελικά προϊόντα / αριθμός μηχανημάτων

Παραγωγικότητα της Α   = 1000/5=200 μονάδες / μηχάνημα

Παραγωγικότητα της Β = 1500/10= 150 μονάδες / μηχάνημα

Η επιχείρηση Α παρουσιάζει μεγαλύτερη παραγωγικότητα ανά μηχάνημα σε σχέση με τη Β.

ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΕΡΓΟΥΡΟΣ

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Βάσεις εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές

Φτιάξε σωστά το Μηχανογραφικό σου με την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού

Τι σημαίνει η φράση «οι καιροί ου μενετοί»;

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»