Thumbnail
Ειδική Αγωγή

Αθήνα 10/11/2015

Προς: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε η Β’ φάση προσλήψεων ΠΕ για την παράλληλη στήριξη και δυστυχώς ήρθαμε όλοι αντιμέτωποι με μια κατάσταση πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα, μια κατάσταση που μας εξέπληξε δυσάρεστα: ο αριθμός των νηπιαγωγών ειδικής αγωγής είναι εξαιρετικά μικρός και σε καμία περίπτωση επαρκής για τα αντίστοιχα κενά που υπάρχουν στα σχολεία. Το εντυπωσιακό στη διαδικασία των προσλήψεων είναι πως ενώ υπάρχουν διαθέσιμες πιστώσεις και πολλά κενά στα νηπιαγωγεία όλης της χώρας, οι προσλήψεις των νηπιαγωγών ειδικής αγωγής είναι ελάχιστες.

Αντιλαμβανόμαστε φυσικά πως οι ανάγκες για δασκάλους ειδικής αγωγής στα δημοτικά είναι περισσότερες, αλλά η αναλογία 9 δασκάλων προς 1 νηπιαγωγό είναι αν μη τι άλλο υποτιμητική και άδικη για την προσχολική αγωγή και τις ανάγκες των παιδιών σε αυτή την ηλικία. Πώς μπορούμε λοιπόν να αφήνουμε την προσχολική ηλικία στο περιθώριο τη στιγμή που σύσσωμη η διεθνής επιστημονική κοινότητα και βιβλιογραφία υπερτονίζουν και υπογραμμίζουν τη σημασία της για την υγιή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού αλλά και την ομαλή ένταξή του στη σχολική ζωή στη συνέχεια; Πώς μπορούμε να αγνοήσουμε τους δεκάδες μικρούς μαθητές στα νηπιαγωγεία που περιμένουν αλλά και τους γονείς τους που δεν είναι σε θέση να πληρώσουν μια ιδιωτική παράλληλη στήριξη για να καλύψει το κενό που η κυβέρνηση και το κράτος αφήνει; Διότι η πραγματικότητα στα ελληνικά νηπιαγωγεία για παιδιά με ειδικές ικανότητες έχει ως εξής: τα παιδιά αυτά είναι  κοινωνικά απομονωμένα, περιθωριοποιημένα και αδυνατούν να ενταχθούν και να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.

Αυτό που ζητάμε επομένως δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να αποδείξει έμπρακτα η κυβέρνηση και συγκεκριμένα ο κ. Φίλης αυτό που προεκλογικά ανακοίνωσε: να δοθεί δηλαδή προτεραιότητα στην πρώιμη παρέμβαση που πραγματοποιείται στην προσχολική αγωγή, όπως προτεραιότητα έχει σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα παγκοσμίως. Ζητάμε επίσημα λοιπόν άμεσες προσλήψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής σε αριθμό τέτοιο ώστε να καλύπτονται τα κενά στα νηπιαγωγεία, να μην υποτιμάται η πρώιμη παρέμβαση και η προσχολική αγωγή αλλά και οι σπουδές δεκάδων συναδέλφων εκπαιδευτικών που αγωνιούν για μια θέση στην εκπαίδευση.

Ευελπιστούμε αυτή τη φορά να δείξετε την δέουσα προσοχή , διαθέτοντας τις κατάλληλες πιστώσεις από το σύνολο και παρακαλούμε να δείξετε έμπρακτα τη στήριξή σας στις δομές ειδικής αγωγής προσχολικής εκπαίδευσης και να μην επαναληφθεί η αδικία εις βάρος των νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και των μαθητών τους.

Με εκτίμηση,

Πρωτοβουλία  Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής 60.50

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lipos_0.jpg
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
Για όσους επιθυμούν να αδυνατίσουν «με ασφάλεια», αυτές είναι ορισμένες τροφές που μπορεί να βοηθήσουν στην καύση του λίπους της κοιλιάς
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα