Thumbnail
ΕΕΠΕΚ

ΕΕΠΕΚ

Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας 
Καρφή 52, Τ.Κ. 41334, Λάρισα
Τηλ.: 6932078466 - 6972038117
Fax: 211 800 1167
[email protected]
www.eepek.gr 

Σας ενημερώνουμε ότι η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπεί εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, επιστήμονες, ερευνητές και ειδικούς που έχουν ως κοινό ενδιαφέρον το σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αξιολόγηση και την προώθηση, καινοτομικών δράσεων και πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο πλαίσιο των δωρεάν επιμορφωτικών δράσεων προς τα μέλη της, απευθύνει πρόσκληση υποβολής αιτήσεων παρακολούθησης των παρακάτω καινοτόμων επιμορφωτικών της προγραμμάτων:

 

Κωδ.

Τίτλος:

Ημ/νία

έναρξης:

Ημέρες & ώρες διεξαγωγής:

Συνολική διάρκεια:

Τόπος Υλοποίησης:

Υποβολή αίτησης:

(κάνετε κλίκ στον παρακάτω σύνδεσμο)

2

Αξιοποιώντας το διαδίκτυο & τις Υπηρεσίες του, στην εκπαιδευτική διαδικασία.

09/02/16

Αρ. συμμετεχό-ντων: 20

Τρίτη & Πέμπτη,

16.30 – 19.30

35 ώρες (18 δια ζώσης & 17 από απόσταση)

ΛΑΡΙΣΑ, Εργαστήριο Πληροφορικής 5ου Γυμνασίου Λάρισας, Ιουστινιανού & Βουτσιλά, Λάρισα

https://goo.gl/vtdyXz

3

Η χρήση & αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία.

1/03/16

Αρ. συμμετεχό-ντων: 20

Τρίτη & Πέμπτη,

16.30 – 19.30

35 ώρες (18 δια ζώσης & 17 από απόσταση)

ΛΑΡΙΣΑ, Εργαστήριο Πληροφορικής 5ου Γυμνασίου Λάρισας, Ιουστινιανού & Βουτσιλά, Λάρισα

https://goo.gl/K6fuXF

4

Διοίκηση Σχολικής Τάξης: Διαχείριση Επικοινωνίας, Μάθησης & Συμπεριφοράς

10/02/16

Αρ. συμμετεχό-ντων: 30

Τετάρτη 16:30 – 20:00

30 ώρες (δια ζώσης)

ΛΑΡΙΣΑ,

Αίθουσα 3ου Εσπερινoύ ΕΠΑΛ Λάρισας, Ιουστινιανού & Κομνηνών, κτίριο 5ου ΓΕΛ Λάρισας).

https://goo.gl/8qjaxj

5

Η χρήση & αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία

10/02/16

Αρ. συμμετεχό-ντων: 20

Δευτέρα & Τετάρτη 18.00 – 21.00

35 ώρες (18 Δια ζώσης & 17 εξ αποστάσεως)

ΤΡΙΚΑΛΑ,

Εργαστήριο Πληροφορικής του

5ου Γυμνασίου Τρικάλων.

https://goo.gl/18A3pj

8

Προγραμματι-στικά εργαλεία για έξυπνες συσκευές: η περίπτωση του App Inventor

11/02/16

Αρ. Συμμετεχό-ντων: 25

Πέμπτη: 11/02/2016

&

Πέμπτη: 18/02/2016

17.15-19.45

6 ώρες (δια ζώσης)

ΛΑΡΙΣΑ,

Εργαστήριο Πληροφορικής 10ου Γενικού Λυκείου Λάρισας, Ηρακλειανού Τέρμα.

https://goo.gl/gfELwy

9

Web 2.0 εργαλεία και διαδικτυακή μάθηση

15/02/16

Αρ. συμμετεχό-ντων: 20

Δευτέρα 

4-8 μ.μ. (5 διδακτικές ώρες ανά ημέρα)

30 ώρες (δια ζώσης)

ΒΟΛΟΣ,

Εργαστήριο Πληροφορικής 1ου Ε.Κ. ΒΟΛΟΥ (Συγκρότημα Πολυκλαδικού - Ισόγειο).

 

https://goo.gl/TbXDvk

 

Αίτηση παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της ΕΕΠΕΚ έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν όλα τα μέλη της, ενώ στα μη μέλη –ανεξαρτήτως ειδικότητας & βαθμίδας εκπαίδευσης- παρέχεται η δυνατότητα εγγραφής, μέχρι και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα (για την εγγραφή στην Ε.Ε.Π.Ε.Κ. ακολουθήστε τις οδηγίες της ιστοσελίδας:  http://www.eepek.gr/el/enosi/eggrafi-stin-enosi).

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής: 07/02/2016)

❖Η συμμετοχή των επιμορφούμενων  στο πρόγραμμα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.

❖Θα καταβληθεί προσπάθεια να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις (μέσω δημιουργίας περισσοτέρων τμημάτων).

❖Σε περίπτωση αδυναμίας ικανοποίησης όλων των αιτήσεων, για κάθε πρόγραμμα θα επιλεγούν οι πρώτοι  εκπαιδευτικοί – μέλη της ΕΕΠΕΚ που θα υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά, με ευθύνη της Επιτροπής Επιμόρφωσης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ.

❖Η επιλογή τους θα γίνεται με βάση την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Σε κάθε περίπτωση, όσοι δεν έχουν παρακολουθήσει άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια της ΕΕΠΕΚ, ή έχουν παρακολουθήσει λίγα, προηγούνται όσων έχουν παρακολουθήσει περισσότερα.

                      

Η Ε.Ε.Π.Ε.Κ. χορηγεί επίσημες βεβαιώσεις επιτυχούς παρακολούθησης στους επιμορφούμενους, μετά από την επιτυχή παρακολούθηση του εκάστοτε προγράμματος.

 

Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση:

Προκειμένου η παρακολούθηση να θεωρείται επιτυχής, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν:

  • Να παρακολουθούν τις δια ζώσης επιμορφώσεις (δικαίωμα απουσιών: 20% των ωρών).

 

  • Να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις δραστηριότητες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (όπου αυτές απαιτούνται).

 

**Νέα προγράμματα θα ανακοινώνονται διαρκώς, σε όλη την Ελλάδα**

 

Πληροφορίες – διευκρινήσεις εγγραφών: 

http://www.eepek.gr/el/draseis/trexonta-seminaria   &  6932078466 (Δ. Λιόβας).
 

Για την Επιτροπή Επιμόρφωσης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ.

 

Ο Πρόεδρος

Δημήτρης Κολοκοτρώνης

 

Ο Αντιπρόεδρος

Δημήτριος Λιόβας




 

***Ακολουθούν τα αναλυτικά προγράμματα των σεμιναρίων***

2Ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

«Αξιοποιώντας τις σύγχρονες διαδικτυακές εφαρμογές & υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή και την εργασία μας»
 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 20  εκπαιδευτικούς – μέλη της ΕΕΠΕΚ,  όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), καθώς η επιμόρφωση σε θέματα Σύγχρονων Διαδικτυακών Εργαλείων αποτελεί, πλέον, απαραίτητο εφόδιο στη σημερινή ψηφιακή εποχή.

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ αυτού του προγράμματος είναι η εξοικείωση με τη χρησιμοποίηση Σύγχρονων  Διαδικτυακών Εργαλείων στο χώρο εργασίας, προς εξυπηρέτηση των καθημερινών ψηφιακών αναγκών σε ένα συνεχώς ψηφιοποιούμενο κόσμο.

 

Α/Α

Τίτλος:

Ημερομηνία

έναρξης:

Ημέρες & ώρες διεξαγωγής:

Συνολική διάρκεια:

Χώρος Υλοποίησης:

Επιμορφωτές:

2

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες διαδικτυακές εφαρμογές & υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή και την εργασία μας

09/02/2016

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής:

07/02/2016)

Τρίτη & Πέμπτη,

16.30 – 19.30

35 ώρες (18 Διαζώσης & 17 εξ αποστάσεως)

ΛΑΡΙΣΑ,

Εργαστήριο Πληροφορικής 5ου Γυμνασίου Λάρισας, Ιουστινιανού & Κομνηνών, Λάρισα

Δ. Λιόβας,

Η. Λιάκος

Κ. Σταθόπουλος

 

Η επιμόρφωση θα διαρκέσει 35 ώρες και θα πραγματοποιηθεί με χρήση του μεικτού μοντέλου διδασκαλίας (18 ώρες δια ζώσης & 17 ώρες εξ αποστάσεως). Οι 18 ώρες δια ζώσης θα υλοποιηθούν εντός 3 εβδομάδων.

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών:

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

1

Τεχνικές Αναζήτησης και Διαχείρισης Πληροφοριών: Κείμενο, ήχος, εικόνα, βίντεο. Λογισμικά επεξεργασίας δεδομένων. Πνευματική ιδιοκτησία.

2

Τα εργαλεία της Google - Διαδικτυακή αποθήκευση δεδομένων μεγάλου όγκου.

3

Δημιουργία – διαχείριση διαδικτυακού προφίλ - δημιουργία προσωπικής ιστοσελίδας, ιστολογίου (blog).

4

Google Forms: Σύγχρονες μέθοδοι ηλεκτρονικής επεξεργασίας & συλλογής δεδομένων, ερωτηματολογίων, ψηφοφοριών, αιτήσεων, κ.λπ.

5

Βασικές αρχές:

α) διαχείρισης προγραμμάτων (Software) του Η/Υ - κατέβασμα, εγκατάσταση, ρυθμίσεις, απεγκατάσταση, αναβάθμιση, αντίγραφα ασφαλείας.

β) διαχείρισης υλικού (Hardware) του Η/Υ - Εξαρτήματα, χαρακτηριστικά, συνδεσμολογία, εντοπισμός βλαβών, επιδιόρθωση, αναβάθμιση.

6

Είδη σύνδεσης στο Διαδίκτυο.

Ασφαλής χρήση Διαδικτύου: Κίνδυνοι & τρόποι αντιμετώπισής τους

(Προσωπικά δεδομένα, κακόβουλο λογισμικό, προστασία κωδικών, κ.λπ.).

 

3Ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

«Η χρήση & αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 20 εκπαιδευτικούς– μέλη της ΕΕΠΕΚ, όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), καθώς η επιμόρφωση σε θέματα Σύγχρονων Διαδικτυακών Εργαλείων αποτελεί, πλέον, απαραίτητο εφόδιο στη σημερινή ψηφιακή εποχή.

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ αυτού του προγράμματος είναι η εξοικείωση με τη χρησιμοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει ο διαδραστικός πίνακας, τα Web 2.0 εργαλεία αλλά και τα εργαλεία τηλεκπαίδευσης στη διδακτική διαδικασία.

 

Α/Α

Τίτλος:

Ημερομηνία

έναρξης:

Ημέρες & ώρες διεξαγωγής:

Συνολική διάρκεια:

Χώρος Υλοποίησης:

Επιμορφωτές:

3

Η χρήση & αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία

1/03/16

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής:

07/02/2016)

Τρίτη & Πέμπτη,

16.30 – 19.30

35 ώρες (18 Διαζώσης & 17 εξ αποστάσεως)

ΛΑΡΙΣΑ,

Εργαστήριο Πληροφορικής 5ου Γυμνασίου Λάρισας, Ιουστινιανού & Κομνηνών, Λάρισα

Β. Βασιλοπούλου

Θ. Δούβλης

Δ. Λιόβας,

Η. Λιάκος

Κ. Σταθόπουλος

Λ. Μποντίλας

 

Η επιμόρφωση θα διαρκέσει 35 ώρες και θα πραγματοποιηθεί με χρήση του μεικτού μοντέλου διδασκαλίας (18 ώρες δια ζώσης & 17 ώρες εξ αποστάσεως). Οι 18 ώρες δια ζώσης θα υλοποιηθούν εντός 3 εβδομάδων.

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών:

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1

Πλατφόρμες Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης - Διαδικτυακή διαχείριση μαθήματος & αίθουσας διδασκαλίας (e-class)  

2

Αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων στην διδασκαλία.

Τα εργαλεία της Google και η κοινή χρήση των πόρων μου.

Πως να φτιάξω, διαμοιράσω και παρουσιάσω την εργασία μου.

3

Αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων στην διδασκαλία - Επεξεργασία εικόνας με το PIXLR - Διαχείριση Πληροφοριών και Εργασιών με το Pinterest - Μαθαίνω παίζοντας: Kahoot!

4

Δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου με χρήση Τ.Π.Ε. & Πολυμέσων (βασικές αρχές – σχεδίαση – αξιολόγηση)

5

Αξιοποίηση των Διαδραστικών πινάκων  στην εκπαίδευση

6

Σύγχρονες Διαδικτυακές κοινότητες μάθησης (Edmodo)

 

4ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

«ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 30 εκπαιδευτικούς – μέλη της ΕΕΠΕΚ, όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), καθώς η επιμόρφωση σε θέματα διοίκησης και διαχείρισης της σχολικής τάξης είναι απαραίτητη σε μια κοινωνία που συνεχώς εξελίσσεται.

 

Ημερομηνία έναρξης: 10/02/2016

Ημέρα και ώρα διεξαγωγής: Τετάρτη 16:30-20:00

Συνολική διάρκεια: 30 ώρες

Χώρος Υλοποίησης: ΛΑΡΙΣΑ, Αίθουσα 5ου ΓΕΛ/ 3ου ΕΠΑΛ Λάρισας

Επιμορφωτές: Σοφία Καστανίδου, Δέσποινα Καραμπατσάκη, Ειρήνη Κουφάκη, Μαρία Μαλέτσικα, Ξανθούλα Παπαπαναγιώτου, Δημήτρης Χουλιαρός




 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ

10/02/2016

Σοφία Καστανίδου: «Βελτιστοποίηση επικοινωνίας εκπαιδευτικού – μαθητή. Η συμβολή των εκπαιδευτικών σεναρίων και πολυτροπικών κειμένων»

17/02/2016

Μαρία Μαλέτσικα: «Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας»

24/02/2016

Ξανθούλα Παπαπαναγιώτου: «Διαχείριση συμπεριφοράς μαθητών στην τάξη»

02/03/2016

Δέσποινα Καραμπατσάκη: «Δυναμική της σχολικής τάξης και οικοσυστημικές τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων»

09/03/2016

Ειρήνη Κουφάκη: «Σχολικός Εκφοβισμός - Πολλές Αλήθειες και Περισσότεροι Μύθοι»

16/03/2016

Δημήτριος Χουλιαρός: «Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Νομοθετικό πλαίσιο - Πρακτικές αντιμετώπισης».

 

Αριθμός συμμετεχόντων: 30

Επιστημονικά υπεύθυνες του προγράμματος: 1) Σοφία Καστανίδου, 2) Ξανθούλα Παπαπαναγιώτου.
 

5ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

«Η χρήση & αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 20 εκπαιδευτικούς– μέλη της ΕΕΠΕΚ, όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), καθώς η επιμόρφωση σε θέματα Σύγχρονων Διαδικτυακών Εργαλείων αποτελεί, πλέον, απαραίτητο εφόδιο στη σημερινή ψηφιακή εποχή.

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ αυτού του προγράμματος είναι η εξοικείωση με τη χρησιμοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει ο διαδραστικός πίνακας και τα Web 2.0 εργαλεία στη διδακτική διαδικασία.

 

Α/Α

Τίτλος:

Ημερομηνία

έναρξης:

Ημέρες & ώρες διεξαγωγής:

Συνολική διάρκεια:

Χώρος Υλοποίησης:

Επιμορφωτές:

5

Η χρήση & αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία

10/02/16

Δευτέρα & Τετάρτη 18.00 – 21.00

35 ώρες (18 Διαζώσης& 17 εξ αποστάσεως)

ΤΡΙΚΑΛΑ,

Εργαστήριο Πληροφορικής του

5ου Γυμνασίου Τρικάλων

Βράντζας Α.

Γίδας Γ.

Ευσταθίου Χ.

Καλλιάρας Κ.

Μποντίλας Λ.

Σμιξιώτη Φ.

 



 

Η επιμόρφωση θα διαρκέσει 35 ώρες και θα πραγματοποιηθεί με χρήση του μεικτού μοντέλου διδασκαλίας (18 ώρες δια ζώσης & 17 ώρες εξ αποστάσεως). Οι 18 ώρες δια ζώσης θα υλοποιηθούν εντός 3 εβδομάδων.

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών:

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

1

Διαχείριση – αναζήτηση πληροφοριών: Κείμενο – ήχος – εικόνα – βίντεο  ( Τι , που, πως, & γιατί … )

2

Δημιουργία – διαχείριση διαδικτυακού προφίλ  (Δωρεάν δημιουργία: προσωπικής ιστοσελίδας, ιστολογίου (blog))

3

Διαδικτυακή αποθήκευση δεδομένων μεγάλου όγκου ( Dropbox, Googledrive, Copy, κ.λπ.)

4

Google Forms  Σύγχρονες μέθοδοι ηλεκτρονικής επεξεργασίας & συλλογής  δεδομένων, ερωτηματολογίων, ψηφοφοριών, αιτήσεων, κ.λπ.

5

Δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου με χρήση Τ.Π.Ε. & Πολυμέσων (βασικές αρχές – σχεδίαση – αξιολόγηση)

6

Αξιοποίηση των Διαδραστικών πινάκων  στην εκπαίδευση



 

8ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 25 εκπαιδευτικούς – μέλη της ΕΕΠΕΚ,  όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής).

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ αυτού του προγράμματος είναι η επιμόρφωση πάνω σε θέματα προγραμματισμού έξυπνων συσκευών (κινητών και tablet). Έτσι, από τη πλευρά των εκπαιδευτικών θα τους εφοδιάσει με γνώσεις και δεξιότητες για να τις μεταδώσουν στους μαθητές τους και από την άλλη πλευρά των εργαζομένων και ανέργων θα τους «ανοίξει» νέους ορίζοντες για ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης.

 

Τίτλος

Αρ. συμμετεχόντων

Ημερομηνίες

& ώρες διεξαγωγής

Συνολική διάρκεια

Χώρος Υλοποίησης

Επιμορφωτές

Προγραμματιστικά εργαλεία για έξυπνες συσκευές: η περίπτωση του App Inventor

 

25

Πέμπτη: 11/02/2016

Πέμπτη: 18/02/2016

17:15-19:45

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής:

07/02/2016)

6 ώρες

ΛΑΡΙΣΑ,

Εργαστήριο Πληροφορικής 10ου Γενικού Λυκείου Λάρισας, Ηρακλειανού Τέρμα, Λάρισα

Καρασίμος Ζήσης

Αρβάλης Κων/νος

 

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα:

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

1

Εισαγωγή στο App Inventor

2

Τεχνικές προδιαγραφές συσκευών

3

Κατανόηση του App Inventor περιβάλλοντος

4

Δημιουργώντας μια εφαρμογή με το App Inventor

5

Περισσότερες εφαρμογές - μεγαλύτερη εμπλοκή αντικειμένων

6

Ρομποτική και App Inventor - feedback


 

9Ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

«Web 2.0 εργαλεία και διαδικτυακή μάθηση»

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 20 εκπαιδευτικούς – μέλη της Ε.Ε.Π.Ε.Κ. όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας  Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), καθώς η επιμόρφωση σε θέματα Σύγχρονων Διαδικτυακών Εργαλείων αποτελεί, πλέον, απαραίτητο εφόδιο στη σημερινή ψηφιακή εποχή.

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ αυτού του προγράμματος είναι η εξοικείωση με τη χρησιμοποίηση Σύγχρονων  Διαδικτυακών Εργαλείων στο χώρο εργασίας, προς εξυπηρέτηση των καθημερινών ψηφιακών αναγκών σε ένα συνεχώς ψηφιοποιούμενο κόσμο.

 

Α/Α

Τίτλος:

Ημερομηνία

έναρξης:

Ημέρες & ώρες διεξαγωγής:

Συνολική διάρκεια:

Χώρος Υλοποίησης:

Επιμορφωτές:

9

Web 2.0 εργαλεία και διαδικτυακή μάθηση

15/02/2016

(Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής:

07/02/2016)

Δευτέρα  4-8 μ.μ. (5 διδακτικές ώρες ανά ημέρα)

30 ώρες (δια ζώσης)

    ΒΟΛΟΣ,

Εργαστήριο Πληροφορικής 1ου Ε.Κ. ΒΟΛΟΥ (Συγκρότημα Πολυκλαδικού - Ισόγειο)

Καπανιάρης,  Βαλκανιώτης,  Παλαιολόγος,  Μαντζόρου,  Κανταράκη,  Γαρδίκας.

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών:

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1

Δημιουργία – διαχείριση διαδικτυακού προφίλ  - δημιουργία προσωπικής ιστοσελίδας -ιστολογίου (blog)

2

Διαδικτυακή αποθήκευση δεδομένων μεγάλου όγκου ( Dropbox, Googledrive, Copy, κ.λπ.)

3

Google Forms  Σύγχρονες μέθοδοι ηλεκτρονικής επεξεργασίας δεδομένων, ερωτηματολογίων, ψηφοφοριών, αιτήσεων, κ.λπ.

4

Πλατφόρμες Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης - Διαδικτυακή διαχείριση μαθήματος & αίθουσας διδασκαλίας (e-classes)

5

Αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων στην διδασκαλία:  το Wiki

6

Σύγχρονες διαδικτυακές κοινότητες μάθησης (edmodo)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

επισ
ΕΜΠ και ΠΑΔΑ πραγματοποίησαν το 14o Μεσογειακό Συνέδριο για την Ηλεκτρική Ενέργεια
Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το 14o Μεσογειακό Συνέδριο για την Ηλεκτρική Ενέργεια με τη Συνδιοργάνωση του ΕΜΠ και του ΠΑΔΑ
ΕΜΠ και ΠΑΔΑ πραγματοποίησαν το 14o Μεσογειακό Συνέδριο για την Ηλεκτρική Ενέργεια