Thumbnail
ΟΙΕΛΕ

Με αφορμή δημοσιεύματα που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας και δεκάδες τηλέφωνα που έχουμε δεχτεί τις τελευταίες ώρες στην Ομοσπονδία, είμαστε για μία ακόμη φορά υποχρεωμένοι να ξεκαθαρίσουμε τη θέση της ΟΙΕΛΕ

Εδώ και δεκαετίες η Ομοσπονδία παλεύει για την ισότιμη παρουσία της ιδιωτικής εκπαίδευσης στο ενιαίο εκπαιδευτικό σύστημα και της αναγνώρισης του ιδιωτικού εκπαιδευτικού ως ισότιμο προς τους δημόσιους λειτουργού της εκπαίδευσης. Δυστυχώς οι νομοθετικές παρεμβάσεις της τελευταίας πενταετίας έχουν υποβαθμίσει τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό σε αναλώσιμο και απειλούμενο υπάλληλο. Ο δε Σύλλογος Διδασκόντων λειτουργεί συχνά υπό τις αφόρητες πιέσεις αρκετών ιδιοκτητών για παραποίηση ενδοσχολικών διαδικασιών, παραχάραξη βαθμολογιών, ωρολογίων προγραμμάτων κ.λπ.

Είναι γνωστό σε όλους μας ότι πλέον στην ιδιωτική εκπαίδευση έχει εγκαθιδρυθεί ένα πρωτοφανές καθεστώς ανελευθερίας, αυθαιρεσίας και ανομίας. Η κατάσταση αυτή βλάπτει πρωτίστως το δημόσιο συμφέρον, καθώς κάποια ιδιωτικά σχολεία εκδίδουν τίτλους αμφίβολης νομιμότητας, γεγονός που δημιουργεί ανισονομία ανάμεσα στους μαθητές των σχολείων αυτών και των ιδιωτικών σχολείων που λειτουργούν νόμιμα καθώς και των δημόσιων σχολείων.

Το 2014 η Κομισιόν επέβαλε στην ελληνική πολιτεία να νομοθετήσει, προκειμένου να αποκατασταθούν συνθήκες διαφάνειας και νομιμότητας στην ιδιωτική εκπαίδευση.  Αυτό ακόμη δεν έχει συμβεί. Σε περίπτωση, λοιπόν, που δεν υπάρξει νομοθετική παρέμβαση για την αποκατάσταση της συνταγματικής νομιμότητας στο χώρο μας, θεωρούμε ότι θα πρέπει να υπάρχει διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και της νομιμότητας της έκδοσης των τίτλων σπουδών στα ιδιωτικά σχολεία με δημόσιο έλεγχο. Οποιαδήποτε μέθοδος διασφάλισης και αν επιλεγεί από την πολιτεία, θα πρέπει να ισχύσει ενιαία για όλους τους τύπους ιδιωτικών σχολείων, ισότιμων ή μη.

Η ΟΙΕΛΕ θέτει πάντα ως πρώτη προτεραιότητα τη διαφύλαξη του ευαίσθητου και κοινωνικού αγαθού της εκπαίδευσης. Η προστασία του αγαθού αυτού είναι ο μόνος τρόπος για να μην διευρυνθούν οι ήδη οξυμένες κοινωνικές, οικονομικές και εκπαιδευτικές ανισότητες.  Για να μπορούν όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως κοινωνικής και οικονομικής προέλευσης, να διεκδικούν επι ίσοις όροις το μέλλον.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

 

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                                            ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδδια
«Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας»: Μία άποψη για τα Ωνάσεια σχολεία
Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία ιδρύονται με βάση τις κατευθύνσεις της κυβερνητική πολιτικής εντείνοντας την εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών
«Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας»: Μία άποψη για τα Ωνάσεια σχολεία
paideias
Υπουργείο Παιδείας: Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τις άδειες άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικούς
Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Υπουργείο Παιδείας: Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τις άδειες άνευ αποδοχών σε εκπαιδευτικούς