Thumbnail
Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ Δ.Ε.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ 
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε.

ΜΑΖΙΚΟΙ  ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΜΕ  ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙΑΔΑ ΤΟΥ 3ου ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ-ΕΕ-ΔΝΤ

                       
Η μνημονιακή πολιτική που έχουν εφαρμόσει όλες οι τελευταίες κυβερνήσεις με αποκορύφωμα την υπογραφή του 3ου Μνημονίου από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ σε πλήρη συμφωνία με τους «θεσμούς» και τα παραδοτέα που προβλέπει ανά μήνα, θυσιάζει τις ανάγκες του λαού μας και συνεχίζει την πολιτική των περικοπών και της λιτότητας. Επεκτείνει όλες τις ελαστικές μορφές εργασίας σύμφωνα με τις «βέλτιστες πρακτικές» του ΟΟΣΑ της Ε.Ε και του κεφαλαίου με στόχο την άρση της μονιμότητας και την κατάργηση κάθε κεκτημένου εργασιακού δικαιώματος. Έχει διογκώσει την ανεργία και έχει δημιουργήσει μια συνεχώς αυξανόμενη «κατηγορία» εργαζομένων τους «μόνιμους συμβασιούχους». Η τακτική των μηδενικών ουσιαστικά διορισμών τα τελευταία 5 χρόνια στην εκπαίδευση έχει εκτινάξει τις ελαστικές σχέσεις εργασίας. Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι συνάδελφοί μας αποτελούν πλέον το σκελετό του δημόσιου σχολείου και είναι καταδικασμένοι να ζουν σε ένα καθεστώς συνεχούς εργασιακής ομηρίας και ανασφάλειας. 

Ως ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ πιστεύοντας ότι δεν αρκούν τα λόγια συμπαράστασης στα πολλά προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι αδιόριστοι συνάδελφοί μας εργασιακά, μισθολογικά, οικονομικά κλπ., πήραμε την πρωτοβουλία και στηρίξαμε την υποψηφιότητα αναπληρωτή στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, για να δοθεί έμπρακτα μέσω αυτής της εκπροσώπησης βήμα και χώρος για τους χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς, ώστε να αναδείξουν, να διεκδικήσουν, να πιέσουν συλλογικά  για την επίλυση όλων των δίκαιων αιτημάτων τους και να βάλουν φρένο στον κατακερματισμό και τη διάσπαση!


ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ:

Κάλυψη όλων των κενών με ισάριθμους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών τώρα. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας!


 

Άμεσα απαιτούμε για τους αναπληρωτές:

Διαδικασία Πρόσληψης:
1.    Αναγνώριση της συνολικής προϋπηρεσίας και για τη διετία 2010-2012. 
2.    Δημοσιοποίηση όλων των κενών πριν γίνουν οι αιτήσεις αναπληρωτών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν οι υπηρεσιακές μεταβολές πραγματοποιούνται έγκαιρα. Τα μόνα κενά που δε γίνεται να προβλεφθούν είναι όσα λειτουργικά προκύπτουν για έκτακτους λόγους κατά τη διάρκεια της χρονιάς, που είναι ελάχιστα σε σχέση με τις θέσεις που καλύπτουν οι αναπληρωτές.
3.    Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων πιστώσεων πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς μέσω κρατικού προϋπολογισμού και μόνο για γενική και ειδική αγωγή. 
4.    Πρόσληψη αναπληρωτών σε ΟΛΑ τα κενά στην α΄ φάση, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν στις πρώτες περιοχές προτίμησής τους. Οι αναπληρωτές να βρίσκονται στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου. Νέες φάσεις πρόσληψης μόνο για έκτακτα λειτουργικά κενά.
5.    Να υπάρχει η δυνατότητα αμοιβαίας μετάθεσης τις πρώτες ημέρες των προσλήψεων καθώς και η δυνατότητα μετακίνησης όταν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας με σαφώς ορισμένα κριτήρια και έλεγχο από τα ΠΥΣΔΕ.
6.    Άμεση άρση του τιμωρητικού (είτε μονοετούς είτε διετούς) αποκλεισμού από τους πίνακες σε περίπτωση άρνησης ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης.
7.    Να τηρηθεί το νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή να προηγούνται εκείνων της γενικής.
8.    Έγκαιρη έκδοση της εγκυκλίου για τις προσλήψεις αναπληρωτών σύμφωνα με τη νομοθεσία, χωρίς να νομοθετεί και χωρίς να επιτρέπει αλλαγές εντός του σχολικού έτους.
9.    Όχι στη δρομολόγηση του πιστοποιητικού παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας (ν. 2525/1997 και 3848/2010). Εισαγωγική επιμόρφωση αμέσως μετά το διορισμό.
10.    Όχι στις γνωματεύσεις παθολόγου-ψυχίατρου κάθε χρόνο.

Τοποθέτηση:
1.    Κοινοποίηση του συνόλου των κενών ανά σχολείο από τις Διευθύνσεις. 
2.    Πλήρης διαφάνεια (δημοσιοποιημένοι πίνακες κατάταξης με βάση τα μόρια και τα κοινωνικά κριτήρια) στις τοποθετήσεις με έγκριση του ΠΥΣΔΕ και όχι με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης. 
3.    Ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή στην παράλληλη στήριξη με βάση τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ.
4.    Ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας.

Μισθολογικά:
1.    Έγκαιρη καταβολή του μισθού κάθε 1η του επόμενου μήνα.
2.    Αναγνώριση των μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων και προσμέτρηση στη μισθοδοσία. 
3.    Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους.
4.    Αυξήσεις στο μισθό για να ζούμε με αξιοπρέπεια από τη δουλειά μας.

Μέτρα οικονομικής ενίσχυσης
1.    Επίδομα ανεργίας για όλους τους συμβασιούχους μετά τη λήξη της σύμβασής τους χωρίς όρους και προϋποθέσεις (κατάργηση του πλαφόν των 400 ημερών επιδότησης την τελευταία τετραετία). 
2.    Επίδομα ενοικίου-θέρμανσης-σίτισης-μετακόμισης.
3.    Μείωση εισιτηρίου στα ΜΜΜ.

Εργασιακά:
1.    12μηνες συμβάσεις εργασίας, κατάργηση της ωρομισθίας και του θεσμού των ΑΜΩ (αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου).
2.    Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης, φοιτητικές κλπ) με αποδοχές, προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων. Τονίζουμε ότι οι ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς συνιστούν συνθήκες γαλέρας αφού:
•    Δικαιούνται αναρρωτικής άδειας, η οποία για κάθε μέρα συνεπάγεται περικοπή στο μισό του ημερομισθίου, ενώ για τις τριήμερες και πάνω άδειες απαιτείται βεβαίωση από γιατρό του ΙΚΑ για να καλυφθεί το υπόλοιπο μισό του μισθού από την αρμόδια υπηρεσία του ΙΚΑ. Για χρήση άνω των 15 ημερών αναρρωτικής άδειας, παύει να προσμετράται η προϋπηρεσία, ενώ δίνεται η δυνατότητα στην υπηρεσία να αμφισβητήσει και να λύσει την σύμβαση του αναπληρωτή, με αποτέλεσμα την απόλυσή του. Επιπρόσθετα, οι εγκυμονούσες  συναδέλφισσες δε δικαιούνται άδεια επαπειλούμενης κύησης, ούτε άδεια ανατροφής παρά μόνο άνευ αποδοχών.
•    Για το σύνολο των προβλεπόμενων κανονικών αδειών, ανάλογα με τον αριθμό που χρησιμοποιήθηκε αφαιρείται μέρος από την αποζημίωση μη λήψης κανονικής άδειας στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
•    Στις άδειες για την παρακολούθηση σχολικής επίδοσης τέκνων μόνο στους αναπληρωτές υπάρχει ο περιορισμός το τέκνο να είναι μέχρι 16 ετών κάτι το οποίο αφήνει ακάλυπτους τους γονείς με παιδιά που φοιτούν στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
•    Στις άδειες αναπληρωτών (Φ.351.5/43/67822/Δ1, 05-05-2014) δεν περιέχεται το εδάφιο που αναφέρεται στη συμμετοχή του εκπαιδευτικού σε δίκη, με αποτέλεσμα αν χρειαστεί ο αναπληρωτής να παραβρεθεί σε δίκη να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί την κανονική του άδεια, που είναι 7 ημέρες το χρόνο και όχι 10 όπως στους μόνιμους εκπαιδευτικούς.  
3.    Πλήρης υπολογισμός ενσήμων τις ημέρες απεργίας. 
4.    Κατάργηση του ενδεχομένου απόλυσης των αναπληρωτών σε περίπτωση εξάντλησης της δεκαπενθήμερης αναρρωτικής άδειας λόγω ασθένειας ή προβλημάτων. 
5.    Επαναλειτουργία όλων των συγχωνευμένων και καταργημένων σχολείων και τμημάτων.
6.    Μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα (20 και 10 στις κατευθύνσεις).
7.    Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στις 21ώρες. 
8.    Όχι στις πολλαπλές μετακινήσεις των αναπληρωτών προκειμένου να καλύψουν το ωράριο.
9.    Επαναλειτουργία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας από την έναρξη του σχολικού έτους με προσλήψεις από τον ενιαίο πίνακα των αναπληρωτών.

Συνδικαλιστικά:
Όλοι οι ελαστικά εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν τα ίδια συνδικαλιστικά δικαιώματα με τους μόνιμους. Να μπορούν να εκπροσωπούν τον κλάδο ως αιρετά μέλη των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις. Ζητάμε την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας, των ενσήμων και την πλήρη καταβολή του μισθού τους κατά τη διάρκεια της χορήγησης συνδικαλιστικής άδειας.


Τα ζητήματα που αφορούν στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς πρέπει να ανοίξουν άμεσα, να συζητηθούν σε Γενικές Συνελεύσεις και τα αιτήματα να διεκδικηθούν αποφασιστικά μέσα από τα σωματεία. Επιβάλλεται να αντιπαρατεθούμε σε κάθε λογική διάσπασης σε ομάδες διαφορετικών συμφερόντων, που μόνο στόχο έχουν να αποπροσανατολίσουν την κατεύθυνση και την οργάνωση της πάλης . 
•    Καλούμε την ΟΛΜΕ  να καλέσει σε Γ.Σ. τον κλάδο για να οριστικοποιηθούν τα αιτήματα διεκδίκησης και να οργανώσει πανελλαδικές κινητοποιήσεις  άμεσα με κεντρικό θέμα τα κενά στα σχολεία και τους μόνιμους διορισμούς. Να πάρει πρωτοβουλίες, ώστε τα προβλήματα των αδιόριστων εκπαιδευτικών και η επιτακτική ανάγκη μόνιμων διορισμών να είναι συνεχώς στο προσκήνιο.
•    Καλούμε τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους συναδέλφους να θέσουν υποψηφιότητα στις εκλογές των ΕΛΜΕ και να οργανώσουν σε κάθε περιοχή γραμματεία αναπληρωτών, ώστε σε συνεργασία με τα πρωτοβάθμια σωματεία των καθηγητών να αναδεικνύουν τα προβλήματα που υπάρχουν και να υλοποιούν από κοινού δράσεις σε αυτή την κατεύθυνση.

ΣΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕ ΧΩΡΟΥΝ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ,
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ!

ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΥΓΕΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Η ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΔΝΤ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι