Thumbnail
Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται από την Πρεσβεία της Γαλλίας και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες πρεσβείες στην Ελλάδα

Διαβάστε εδώ το επίσημο έγγραφο 

Σας διαβιβάζουμε το ως άνω έγγραφο που αφορά το Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2014.

Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται από την Πρεσβεία της Γαλλίας και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες πρεσβείες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της Εβδομάδας για τη Γαλλική Γλώσσα και τη Γαλλοφωνία που θα πραγματοποιηθεί από 10 έως 18 Μαρτίου 2013. 

Απευθύνεται σε μαθητές όλων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε φοιτητές.

Θέμα του φετινού διαγωνισμού: η Μεσόγειος θάλασσα.

Οι συμμετοχές είναι ομαδικές (ομάδες μαθητών/φοιτητών  και εκπαιδευτικοί).

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους συμμετοχής των ενδιαφερομένων κατά βαθμίδα εκπαίδευσης, υπάρχουν στην ιστοσελίδα “Πηγές στο διαδίκτυο Διαγωνισμός 2014”:

www.ifa/index.php/fr/langue-francaise/la-francophonie-en-grece/concours-de-la-francophonie-2014.

Λήξη προθεσμίας αποστολής της αίτησης συμμετοχής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών: Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014 (με σφραγίδα ταχυδρομείου για τις αιτήσεις που αποστέλλονται ταχυδρομικά).

Προσοχή: τα έντυπα εγγραφής φέτος θα πρέπει να αποσταλούν πριν από τις δημιουργίες.

Λήξη προθεσμίας κατάθεσης των δημιουργιών: Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014.

Λήξη προθεσμίας αποστολής των δημιουργιών: Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014.

Η κριτική Επιτροπή θα αποτελείται από εκπροσώπους της Υπηρεσίας Εκπαιδευτικής Συνεργασίας Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Οι ομάδες των βραβευθέντων θα προσκληθούν να συμμετάσχουν στην τελετή απονομής των βραβείων.

Αιτήσεις εγγραφής υπάρχουν στην ιστοσελίδα :

http://ifa.gr/dmdocuments/FRANCOPHONIE/2014/ficheinscprim.pdf.

Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Συνεργασίας της Γαλλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών: Σίνα 31, 10680 Αθήνα.

Γραμματεία: κ. Ελένη Σταματοπούλου, τηλ.: 210/3398671 και κ. Emmanuelle Boillon, ακόλουθος συνεργασίας για τα Γαλλικά: 210/3398656.

                                        

 

                      Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                                                                            ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

 

 Εσωτερική διανομή:                    

- Γρ. Γεν. Γραμματέα

- Γρ. Γεν. Δ/νσης Ε.Δ.Ε.Θ.

- Δ/νση Δ.Ε.Σ., Τμήμα Β΄

                 

 

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικός εκφοβισμός: Το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nipiagogeio
Ευθύνες του Δήμου Αθηναίων για την απαράδεκτη κατάσταση σχολικών κτηρίων και την επικίνδυνη μεταστέγαση Νηπιαγωγείων
Οι γονείς και εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν την αδιαφορία του Δήμου Αθηναίων για τη συντήρηση των σχολικών κτηρίων, με αποτέλεσμα τη δημιουργία...
Ευθύνες του Δήμου Αθηναίων για την απαράδεκτη κατάσταση σχολικών κτηρίων και την επικίνδυνη μεταστέγαση Νηπιαγωγείων
SEKSOUALIKH KAKOPOIHSH KORITSI
«Κακό γατάκι, έλα κάτσε στα πόδια μου»: Γυμνές φωτογραφίες έστελνε ο καθηγητής στη 14χρονη
Εντόπισαν γυμνές φωτογραφίες στο κινητό του καθηγητή - Αποτροπιασμό με τα μηνύματα που έστελνε σε ανήλικες
«Κακό γατάκι, έλα κάτσε στα πόδια μου»: Γυμνές φωτογραφίες έστελνε ο καθηγητής στη 14χρονη
γυμν
Αντίκτυπος της μετατροπής σχολείων σε Πειραματικά: Η κατηγοριοποίηση και οι επιπτώσεις στην ισονομία της εκπαίδευσης
Η ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να αντιταχθούν σε αυτή την πολιτική και να συμμετάσχουν σε κινητοποιήσεις για την υπεράσπιση...
Αντίκτυπος της μετατροπής σχολείων σε Πειραματικά: Η κατηγοριοποίηση και οι επιπτώσεις στην ισονομία της εκπαίδευσης