Συντάκτης: AlfaVita.gr
Μόνο ως δήλωση αυτοδιάψευσης ή και κοροϊδίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να αποσπάσει καταχρηστικά από τα γραφεία και τους φορείς, εκπαιδευτικούς, δίνοντας παράλληλα εντολή στους Περιφερειακούς Διευθυντές και στους Διευθυντές Εκπαίδευσης να τους διαθέσουν, σε σχολικές μονάδες της περιοχής της έδρας του γραφείου που υπηρετούν, προκειμένου να προσφέρουν διδακτικό έργο, λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσιακές ανάγκες.
Με "μαγειρέματα" και ανακάτεμα της τράπουλας προσπαθεί το υπουργείο να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα από την αρχή της χρονιάς, αφήνοντας στο τέλος, "νηστικούς" μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αντίστοιχου τύπου φαινόμενο που δείχνει την προχειρότητα, την ανευθυνότητα αλλά και την πλήρη υπονόμευση του εκπαιδευτικού έργου, είναι η ανοχή σε πρακτικές, όπως η κίνηση της Δ/ντριας Εκπαίδευσης Αν. Αττικής, κα Ξυθάλη, χτες, να στείλει καθηγήτριες Γαλλικών σε 6 σχολεία της Αν. Αττικής που λείπει δάσκαλος. Καθώς επίσης, το γεγονός οτι στα περισσότερα σχολεία της Β' Αθήνας τα κενά και οι ελλείψεις σε γυμναστές καλύπτονται από δασκάλους που τους υποχρεώνουν να "κάνουν" τη δουλειά των γυμναστών!
Αξίζει να αναφέρουμε μόνο μερικές ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί στη Βουλή τις τελευταίες μέρες, ενδεικτικά, για να δούμε το μέγεθος του προβλήματος αλλά και οτι το μαγείρεμα του υπουργείου δεν θα "ταϊσει" στο τέλος κανέναν :
1. Χωρίς διδασκαλία στα Αγγλικά επί δυο χρόνια παραμένουν οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Κάσου και οι μαθητές του 2ου σχολείου Καλυθιών Ρόδου που δεν έχει ούτε δάσκαλο γυμναστικής. (21/1/2014)
2. Σοβαρές ελλείψεις εντοπίζονται σε εκπαιδευτικό προσωπικό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Λέσβο. Στο 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης και στο ΕΠΑΛ Γέρας υπάρχει έλλειψη βρεφονηπιοκόμου, νοσηλευτή (48 ώρες). Στο ΕΠΑΛ Μούδρου υπάρχουν ελλείψεις σε μηχανικό οχημάτων, μηχανολόγο, γεωπόνο (33 ώρες). (14/1/2014)
3. Είκοσι πρωινά τμήματα δημοτικών στο νομό Ηρακλείου είναι χωρίς δάσκαλο ενώ οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων φθάνουν τις 15 στους γυμναστές ενώ εντοπίζονται κενά 200 ωρών στο μάθημα των γερμανικών. Επίσης κενά υπάρχουν και σε καθηγητές αγγλικών. (14/1/2014)
4. Στο γυμνάσιο Κιμώλου υπάρχει κενό 11 ωρών για την ειδικότητα του Θεολόγου ενώ παραμένει χωρίς καθηγητή πληροφορικής για δεύτερη χρονιά. (8/1/2014)
5. Χωρίς ειδικότητα της αγγλικής, γαλλικής, Εφαρμογών Πληροφορικής και Μουσικής Παιδείας αλλά και με μαθητές 24, 27 και 25 ατόμων βρίσκονται τα τμήματα της Πρώτης, Τρίτης και Τετάρτης τάξης των Ανωγείων στο Ρέθυμνο.
6. Στην Ανατολική Αττική 22 κενές θέσεις δασκάλων, εκ των οποίων οι 15 είναι στο Δήμο Αχαρνών.
7. Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα ΕΠΑΛ με τα περισσότερα να εντοπίζονται στην παραμεθόριο. Ενδεικτικ,ά αναφέρουμε τα Επαγγελματικά Λύκεια Μυτιλήνης, Γέρας και Καλλονής όπου χάνονται λόγω των κενών έως και 15 ώρες εβδομαδιαίως.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη