Thumbnail
Με παράπονα από γονείς για το αιφνίδιο της στάσης εργασίας των δασκάλων

Αποφασισμένοι να αποτρέψουν την εφαρμογή του μέτρου της αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση εμφανίστηκαν για μία ακόμα φορά οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί του νομού Ροδόπης. Χθες επρόκειτο να διεξαχθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης των διευθυντών των δημόσιων και μειονοτικών δημοτικών σχολείων, καθώς επίσης των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων. Η διαδικασία εν τέλει ματαιώθηκε, καθότι ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών προχώρησε σε στάση εργασίας, οι εκπαιδευτικοί προέβησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι διευθυντές των δημοτικών σχολείων και οι προϊστάμενοι των νηπιαγωγείων απείχαν από την αξιολόγηση.

Η πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών νομού Ροδόπης, κ. Γιώτα Βενετοπούλου επανέλαβε πως για τους εκπαιδευτικούς ο νόμος για την αξιολόγηση είναι ένας νόμος-παρωδία, που δεν αποσκοπεί και δε θα φέρει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δήλωσε επίσης τη συμπαράσταση των συναδέλφων της στους διευθυντές, που υπόκεινται σε αυτή τη φάση στη διαδικασία της αξιολόγησης, ενώ προανήγγειλε και νέες κινητοποιήσεις του κλάδου, οι οποίες θα εξαρτηθούν από τη στάση που θα υιοθετήσει το επόμενο διάστημα η διοίκηση. «Αναμένουμε από εδώ και πέρα τι στάση θα κρατήσει η διοίκηση και ανάλογα θα πράξουμε κι εμείς», σημείωσε η κ. Βενετοπούλου, για να επισημάνει ότι «θα προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε με οποιονδήποτε τρόπο, νόμιμο πάντα, την όλη διαδικασία της αξιολόγησης».

Γονείς κλήθηκαν να πάρουν τα παιδιά, μιάμιση ώρα αφότου είχαν πάει στο σχολείο

Σημειώνεται ότι το ποσοστό συμμετοχής στη χθεσινή στάση εργασίας των δασκάλων και των νηπιαγωγών της Ροδόπης υπολογίζεται ότι ξεπέρασε το 80%. Όμως, σε κάποιες σχολικές μονάδες φαίνεται πως δεν υπήρξε έγκαιρη σχετική ενημέρωση των γονέων των μαθητών, με αποτέλεσμα αυτό να προκαλέσει παράπονα και αντιδράσεις. Ορισμένοι γονείς, όπως μεταφέρθηκε στον «ΠτΘ», πήγαν τα παιδιά τους στο σχολείο στις 8 το πρωί και μιάμιση ώρα αργότερα, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, κλήθηκαν να επιστρέψουν για να τα ξαναπάρουν. Όπως είναι κατανοητό, το αιφνιδιαστικό της ειδοποίησης προκάλεσε προβλήματα και ανατροπές στο πρόγραμμα όσων βρίσκονταν στους χώρους εργασίας τους ή είχαν να διεκπεραιώσουν άλλες υποχρεώσεις.

Ερωτηθείσα σχετικά, η κ. Βενετοπούλου διευκρίνισε ότι οι εκπαιδευτικοί ήταν ενημερωμένοι για τη χθεσινή στάση εργασίας από το πρωί της Πέμπτης, αλλά εκτίμησε ότι κάποιοι ενδεχομένως να αποφάσισαν τη συμμετοχή τους την τελευταία στιγμή. Διαβεβαίωσε, πάντως, ότι σε αντίστοιχες περιστάσεις ποτέ δεν αφήνονται εκτεθειμένα τα παιδιά, μέχρι να τα παραλάβουν από τις σχολικές μονάδες οι γονείς τους.

 

 

.paratiritis-news.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία