Thumbnail
Πειραματικά σχολεία

Αργύρης Δ. Ψαλίδας, Dr, MEd

Ορισμένες αλήθειες, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον:

1. Πότε τα λεγόμενα Πειραματικά Σχολεία αξιοποιήθηκαν από την Πολιτεία ως τέτοια;

ΠΟΤΕ! Τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον… Ας θυμηθούμε οι παλαιότεροι τα Πειραματικά Προγράμματα Εκπαίδευσης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ):

πειραματικά σχολεία,

http://www.epeaek.gr/epeaek/el/a_2_2_2_2_2_1_2.html

Συμμετείχα και συνεπώς εμπράκτως υποστήριξα και εξακολουθώ και υποστηρίζω τη χρησιμότητα ύπαρξης Πειραματικών Σχολείων, για προφανέστατους σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα λόγους…

2. Αν η Πολιτεία θέλει Πειραματικά Σχολεία θα πρέπει η εισαγωγή μαθητριών/τών σ' αυτά να είναι αποτέλεσμα διαγωνισμών;

ΟΧΙ, γιατί στην περίπτωση αυτή το «δείγμα» δεν είναι αντιπροσωπευτικό και συνεπώς τα αποτελέσματα πειραματικών προγραμμάτων  - πιλοτικών εφαρμογών δε θα μπορούσαν να γενικευθούν με σχετική ασφάλεια...

3. Η εισαγωγή μαθητριών/των με κλήρωση στα παραπάνω σχολεία είναι η λύση του προβλήματος;

ΟΧΙ, γιατί η διασπορά αυτών των Σχολείων στην επικράτεια της χώρας είναι προδήλως μη αντιπροσωπευτική και ο συγκεκριμένος παράγοντας είναι ιδιαιτέρως σημαντικός στη σύγχρονη εποχή της «οικονομικής» και όχι μόνο κρίσης...

Συνεπώς:

Αν ειλικρινώς, ως Πολιτεία, θέλουμε Πειραματικά Σχολεία, θα πρέπει να ιδρύσουμε τουλάχιστον τόσα όσα απαιτεί η υποχρέωση της αντιπροσωπευτικότητας του «δείγματος»... Αν δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα, την διεκδικούμε από τους «δανειστές», το ανακοινώνουμε στον ελληνικό λαό και δεν χύνουμε «κροκοδείλια δάκρυα», ούτε τα συνδέουμε τα Πειραματικά Σχολεία με τα λεγόμενα Πρότυπα και την «Αριστεία»… Περί των λεγόμενων Προτύπων, άλλος λόγος… Συμφωνώ απολύτως με το διαχωρισμό! Αναφέρομαι κυρίως σε πολιτικούς ένθεν κακείθεν... (ακόμα κι αν δηλώνουν εκπαιδευτικοί) και όχι σε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

Καλή δύναμη σε όλες/όλους τους Εκπαιδευτικούς στη δύσκολη περίοδο που ακολουθεί...

Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 2.000€
 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;