Thumbnail
της Άννας Δεληγιάννη - Τσιουλπά

Κύριε Υπουργέ, επανεξετάστε το θέμα των απουσιών στο Λύκειο!

Αναρωτιέμαι εδώ και πολλά χρόνια –χωρίς να έχει αλλάξει κάτι- τι γίνεται  ή τι θα γίνει με το μέγιστο ζήτημα των απουσιών!

Είχα προτείνει ,πολλές φορές, να γίνει καταμερισμός και όχι προγραμματισμός από τη πλευρά του μαθητή, πότε να λείψει από το σχολείο.

Έτσι όταν οι 114 ,που γίνονται 164 ,που μπορεί να γίνουν και παραπάνω με μια καλή μελέτη του θέματος σημαίνουν για τους μαθητές της Γ ’Λυκείου κυρίως διακοπές μετά την 25η Μαρτίου ή παραμονή στο σπίτι για διάβασμα!

Αναρωτήθηκε άραγε κανείς τι χάος επικρατεί στις σχολικές αίθουσες;

Αναρωτήθηκε άραγε κανείς  αν,  πότε και πώς καλύφτηκε η διδακτέα ύλη;

Αναρωτήθηκε άραγε κανείς πώς βαθμολογούνται οι μαθητές στο Β’ Τετράμηνο, όντες απόντες;

Ε, λοιπόν επειδή η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη κυρίως όταν καλείσαι να βαθμολογήσεις, σας λέω ευθαρσώς ότι οι βαθμοί του εν λόγω τετραμήνου, είναι εντελώς πλασματικοί χωρίς αντίκρισμα και ποτέ ξανά δεν θα δεχτώ να κάνω τον «παρκαδόρο» για δυο τρεις που δεν έχουν περιθώριο άλλων απουσιών και έρχονται στην τάξη ,εκείνοι να κοιμούνται κι εγώ  να προσέχω να  μην κουνηθώ  και τους ενοχλήσω!

Βαθμολόγησα τους ανύπαρκτους μαθητές, τους άριστους –ανύπαρκτους μαθητές με είκοσι ,

γιατί βρισκόμαστε εκτεθειμένοι και για έναν άλλο λόγο που κανείς δεν έχει φροντίσει να γίνει ρύθμιση .

Ο μαθητής που απουσιάζει  δυο μήνες περίπου ,που είναι καλός ,άριστος αλλά δεν έχει πατήσει το πόδι του στην τάξη  χάριν του δικαιώματος των απουσιών αν πάρει στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα 12 και γράψει καλά θα βρει ο καθηγητής τον μπελά του γιατί τάχα τον « έκαψε» !

Κύριε Υπουργέ, αναθεωρήσετε τις τρέχουσες  διατάξεις και καλώς εχόντων των πραγμάτων ορίσετε για του χρόνου, να μην ισχύει αυτό, να μην φαντάζεται ο διδάσκων, πόσο περίπου μπορεί να γράψει ,για να του βάλει  βαθμό έτσι ώστε να μην φανεί ότι αστόχησε!

Επιπλέον  ζει την κατακραυγή των πάντων! Δεν σας κρύβω ότι μαθητής έγραψε δυο μονάδες πάνω από τον προφορικό του δεν είχε πατήσει στο Β’ τετράμηνο στο σχολείο και μαρτυρεί ακόμη από τα παράπονα του τύπου «το έκαψες το παιδί μου».

Αψευδείς μάρτυρες των παραπάνω τα απουσιολόγια !

Με τιμή

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά

Εκπαιδευτικός ,συγγραφέας,κριτικός

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
Δείτε τη λίστα των υποψηφίων με τους σταυρούς που συγκέντρωσαν
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
kant
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
Το διεθνές συνέδριο φιλοδοξεί να εκθέσει και να συζητήσει όλες τις πτυχές του έργου του φιλοσόφου (γνωσιοθεωρία, μεταφυσική, ηθική, δίκαιο, ιστορία,...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών