Thumbnail
Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα της Ιστορίας Γενικής Παιδείας

Οι απαντήσεις βρίσκονται στις αντίστοιχες σελίδες του σχολικού εγχειριδίου:

Α1. α: σ.141.
       β: σ.40.
       γ: σ. 38.

Α2. α: Σωστό (σ. 155),  β: Σωστό (σ.107), γ: Λάθος (σ.165), δ: Λάθος (σ.146),
ε: Σωστό (σ.36)

Β1.  σ. 27.

Β2.  σ. 73, σ.81.

Γ1. σ. 34.

Δ1. σ. 82. 

Η απάντηση στο ερώτημα Β2.α. απαιτεί συνολική γνώση της Συνθήκης του Βουκουρεστίου και όχι μόνο των στοιχείων που δίνονται στη σελ. 73 του σχολικού εγχειριδίου (βλ. χάρτη σ. 71). Στο Γ1 ερώτημα, οι μαθητές κατευθύνονται στην απλή αναφορά ιστορικών πληροφοριών («…να αναφερθείτε») και όχι στην ιστορική σκέψη και σύνθεση. Στο Δ1 ερώτημα, οι πηγές δεν συνοδεύονται από επεξηγηματικά στοιχεία, ώστε να ερμηνευτεί η αλλαγή της πολιτικής στάσης (π.χ. ποιος είναι ο Γκρέι και ποια χρονική στιγμή υπαινίσσεται το «τότε» στην πηγή Β).

Γενικότερα, οι πηγές δίνουν συμπληρωματικά στοιχεία, ενώ η διατύπωση των ερωτημάτων δεν οδηγεί σε ακριβείς και σαφείς απαντήσεις.  

Από την Πανελλήνια  Ένωση Φιλολόγων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Πτυχιούχοι Ξένων Πανεπιστημίων: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών
Αναλυτικά οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πτυχιούχων πανεπιστημίων του Εξωτερικού
Πτυχιούχοι Ξένων Πανεπιστημίων: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών
apple-books_foto_education.jpg
Νομοθεσίας το ανάγνωσμα
Το παρόν κείμενο δεν γράφεται για να λυπηθεί κανείς αντίθετα, όπως ακριβώς με τα θέματα υγείας, γράφτηκε για να αφυπνίσει
Νομοθεσίας το ανάγνωσμα