Με τον νόμο 4327/αρ.φύλλου 50 /14/5/2015 ανατέθηκε στον σύλλογο διδασκόντων κάθε σχολείου, ένα Μεγάλο Δημοκρατικό Δικαίωμα.
Αυτό της συμμετοχής του, στην επιλογή διευθυντή κατά ένα ποσοστό 33%.
Ήταν αίτημα των διδασκόντων που τώρα ικανοποιήθηκε.
Ο καθένας μπορεί να κάνει χρήση του δικαιώματος του με πολλούς τρόπους.
Να εκβιάσει για την ψήφο του, να λειτουργήσει προσωπικά, κομματικά,
ή με ευθύνη για το σχολείο που θέλει και ονειρεύεται ο ίδιος αλλά και όλη η κοινωνία .
Περισσότερη σημασία για το καλό όλων, έχει, η συνειδητοποίηση της ευθύνης που κρύβεται πίσω από κάθε δικαίωμα.
Το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται.
Η εκπαίδευση έχει σκοπό και στόχους
Εμπλέκονται δάσκαλοι –καθηγητές, μαθητές, γονείς, τοπικές κοινωνίες και ολόκληρη η κοινωνία.
Η ευθύνη της επιλογής είναι μεγάλη, γιατί τώρα δεν θα έχουν άλλοθι ότι τους επέβαλλαν τους διευθυντές, με κομματικά κριτήρια σκοπιμότητας.
Επί πλέον πίσω από την απόφαση του καθενός, άρα και της πλειοψηφίας
θα φανεί τι σχολείο θέλουν για τους ίδιους, τους μαθητές τους, την κοινωνία.
Είναι μεγάλη ευκαιρία να δείξουν ότι λειτουργούν σύμφωνα με τις αξίες που διδάσκουν, μακριά από κομματικές ή προσωπικές εξαρτήσεις.
Οι εκπαιδευτικοί έχουν πολλή μελέτη και προετοιμασία..
Πώς να προετοιμαστούν;
Να διαβάσουν καλά τα βιογραφικά όλων των υποψηφίων.
Για όσους ήταν στο ίδιο σχολείο (είναι πιο εύκολο) να σκεφτούν και να καταγράψουν:
Πόσο ενωτικοί , ανθρώπινοι και συνεργάσιμοι ήταν με όλους. Συναδέλφους, γονείς, μαθητές, κοινωνία.
Πόσο πέρα από το μάθημά τους νοιάστηκαν για το σχολείο, συμμετείχαν σε προγράμματα καινοτόμα τότε που δεν υπήρχε η δαμόκλεια σπάθη της αξιολόγησης.
Πόσο τίμησαν , υποστήριξαν, είναι περήφανοι για το σχολείο τους και πόσο το ανέδειξαν στην τοπική κοινωνία και όχι μόνο.
Πόσο καλά γνωρίζουν να διαβάζουν, να καταλαβαίνουν τους νόμους και τις εγκυκλίους , πόσο και πως υποστηρίζουν το δίκιο ανυποχώρητα.
Οι υποψήφιοι διευθυντές οφείλουν με σαφήνεια να περιγράψουν, γιατί βάζουν υποψηφιότητα, ποιά είναι τα όνειρά τους και τι σκοπεύουν να κάνουν από την θέση τους ως διευθυντές
Οι διδάσκοντες να τους ακούσουν με την καρδιά τους.
Με μπούσουλα την καταγραφή των ικανοτήτων των γνωστών τους , να κάνουν το ίδιο και για τους υποψήφιους που δεν είναι στο σχολείο τους.
Έτσι θα προκύψει η συνειδητοποιημένη αταλάντευτη ψήφος.
Η ψήφος με καθαρή συνείδηση, που θα τους οδηγήσει,
Να επιλέξουν έναν διευθυντή/ντρια Μαέστρο, που ξέρει να διευθύνει και να απαλύνει τις παραφωνίες, για να ζουν στο σχολείο τους,
μέσα στην αρμονία και στη χαρά.
Οι εκπαιδευτικοί έχουν μια μοναδική ευκαιρία να πάρουν πίσω. την αξιοπιστία τους και την κοινωνική τους αναγνώριση που για καθαρά πολιτικοοικονομικούς λόγους, τους τα στέρησαν.
Με σύνεση και διάκριση, είμαι σίγουρη ότι οι επιλογές τους θα είναι για το καλό το δικό τους, των μαθητών τους και της κοινωνίας.
Βασιλική Γκόση
Τύρναβος 6-6-2015
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη