Thumbnail
Γυμνάσιο

Σύμφωνα με απόφαση (Αριθμ. 116886/Δ2/2015)  

του ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ κ. Α. Κουράκη:

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 5 του Ν. 1566/ 1985 (Α΄ 167) «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»  όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 7 του Ν. 2525/1997 (Α΄ 188) «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των αποφοίτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις».

2. Την με αρ. πρωτ. 115475/Γ2/21−08−2013 (Β΄ 2121) Υπουργική Απόφαση με την οποία καθορίζεται το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου».

3. Την με αριθμ. Υ100/20−02−2015 (Β΄ 299) απόφαση του Πρωθυπουργού με θέμα «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Αναστάσιο Κουράκη» όπως τροποποιήθηκε με την με αριθμ. Υ168/23−04−2015 (Β΄ 720) απόφαση του Πρωθυπουργού.

4. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσί− ας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).

5. Την με αριθμ. 26/08−05−2015 Πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

6. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε: 1) Το διδακτικό/ μαθησιακό πεδίο Τεχνολογία και Πληροφορική του Γυμνασίου διακρίνεται στα εξής διδακτικά αντικείμενα − κλάδους:

α) Τεχνολογία και β) Πληροφορική.

2) Για τη διδασκαλία των ανωτέρω διδακτικών αντι κειμένων − κλάδων ισχύουν τα εξής:

1) Το διδακτικό/ μαθησιακό πεδίο Τεχνολογία και Πληροφορική του Γυμνασίου διακρίνεται στα εξής διδακτικά αντικείμενα − κλάδους: α) Τεχνολογία και β)Πληροφορική.

2) Για τη διδασκαλία των ανωτέρω διδακτικών αντικειμένων − κλάδων ισχύουν τα εξής:

i) Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών.

Την πρώτη ώρα διδασκαλίας των ανωτέρω διδακτικών αντικειμένων − κλάδων στο ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας:

• η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και • η δεύτερη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.

Τη δεύτερη ώρα διδασκαλίας των ανωτέρω διδακτικών αντικειμένων − κλάδων στο ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας:

• η πρώτη ομάδα θα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας και

• η δεύτερη ομάδα θα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής.

ii) Όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), τότε ολόκληρο το τμήμα διδάσκεται την Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και την Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας. Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2015−2016.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2015−2016.

Διαβάστε την ΥΑ σε ΦΕΚ

ΣΣ : Η ανωτέρω ΥΑ αντικαθιστά την ΥΑ 104013/Γ2/12-9-2011 (ΑΔΑ: 4Α879-ΙΗΖ) με θέμα «Διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορική – Τεχνολογία στο Γυμνάσιο», έτσι ώστε να υπάρξει προσαρμογή στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου (ΥΑ 115475/Γ2/21-8-2013, ΦΕΚ 2121/Β/28-8-2013)

srv-dide.flo.sch.gr/

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ