Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Ενόψει της ολοκλήρωσης των διαδικασιών μεταθέσεων, αποσπάσεων και πρόσληψης αναπληρωτών για την ομαλή έναρξη του σχολικού έτους, δίδονται οδηγίες τοποθέτησης όλων των εκπαιδευτικών που μετακινήθηκαν στις Διευθύνσεις σας και εκκρεμεί η τοποθέτησή τους, ως ακολούθως:
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Α. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ.  100/97, προβλέπεται ότι στις περιπτώσεις ίδρυσης, κατάργησης, υποβιβασμού, διαίρεσης ή συγχώνευσης των σχολικών μονάδων ή άλλης αιτίας, κατά τις οποίες υφίσταται μείωση των οργανικών θέσεων οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτές χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι οργανικά. Ως τούτου προηγούνται έναντι όλων των υποψηφίων για τοποθέτηση.
    2. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010 ορίζεται ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών. Ως εκ τούτου έπονται της προαναφερθείσης κατηγορίας.
3. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ., τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των Διευθύνσεων (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης).
4. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 4 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ Α’ 71) ορίζεται ότι οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας. Ως εκ τούτου έπονται των ανωτέρω κατηγοριών.
5. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32, οι οποίοι μετατάχθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 82 του Ν.4172/2013 (Α’ 167), τοποθετούνται σε προσωρινές θέσεις, δεδομένου ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σύσταση των οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις εν λόγω διατάξεις.
Για το τρέχον έτος οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 που είχαν μεταταχτεί με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων, όσοι μετατέθηκαν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων του τρέχοντος έτους καθώς και όσων εκκρεμεί η αίτηση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης), θα τοποθετηθούν σε προσωρινή θέση για το τρέχον έτος. Θα ακολουθήσει εγκύκλιος για τη διαδικασία κατανομής των οργανικών θέσεων μέχρι τέλους του έτους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (Α’ 71 ).
Εξυπακούεται ότι κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών λαμβάνεται υπόψη, ανά κατηγορία, το σύνολο της μοριοδότησής τους, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του προαναφερθέντος Π.Δ.. Ακολουθεί η τοποθέτηση εκπαιδευτικών για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν λόγω πάσης φύσεως αδειών, αύξησης μαθητών, απομάκρυνσης εκπαιδευτικών λόγω υπηρέτησης σε θέσεις θητείας κ.λ.π..
Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 9 του Π.Δ. 50/96 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12 παρ. 2 του Π.Δ. 100/97 προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι τοποθετούνται μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά.
2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά (περίπτωση Α3) εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των Διευθύνσεων τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους.
3. Στη συνέχεια τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ. Συμπληρωματικά γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, ορίζεται ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών. Οι τοποθετήσεις τους γίνονται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκάστου συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96), υπενθυμίζουμε ότι η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ αφορά αποκλειστικά τις εν λόγω αποσπάσεις όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, καθώς κατ’ έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.
4. Τέλος τοποθετούνται οι αναπληρωτές στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά των Διευθύνσεων.

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Α. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96, όπως ισχύουν, υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης είναι δυνατόν  να προκύψουν από ίδρυση , κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.
Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα , συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
    2. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α’ και γ’ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών και κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων. Ως εκ τούτου, έπονται της προαναφερθείσης κατηγορίας.
3. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ., τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης).
Να επισημανθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15, οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησης τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Επομένως, δεν νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και, παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ.
4. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 4 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ Α’ 71) ορίζεται ότι οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας. Ως εκ τούτου έπονται των ανωτέρω κατηγοριών.
Εξυπακούεται ότι κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών λαμβάνεται υπόψη, ανά κατηγορία, το σύνολο της μοριοδότησής τους, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του προαναφερθέντος Π.Δ.. Ακολουθεί η τοποθέτηση εκπαιδευτικών για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν λόγω πάσης φύσεως αδειών, αύξησης μαθητών, απομάκρυνσης εκπαιδευτικών λόγω υπηρέτησης σε θέσεις θητείας κ.λ.π..

Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96, όπως ισχύουν, προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δεν συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται ή διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου, μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά.
2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά (περίπτωση Α3) εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους.
3. Στη συνέχεια τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΔΕ. Οι τοποθετήσεις τους γίνονται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκάστου συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
Συμπληρωματικά γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, ορίζεται ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών και κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων.
4. Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96), υπενθυμίζουμε ότι η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ αφορά αποκλειστικά τις εν λόγω αποσπάσεις όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, καθώς κατ’ έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.
5. Τέλος τοποθετούνται οι αναπληρωτές στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά των Διευθύνσεων.

                   
    Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ   ΑΓΕΛΙΚΗ-ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΙΑΟΥ-ΔΗΜΑΚΟΥ

------------------

ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Βαθμός Ασφαλείας:
Να διατηρηθεί μέχρι:
 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε. &  Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  
Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ Γ΄
-----         
Βαθμός Προτερ.
ΕΞΑΙΡ. ΕΠΕΙΓΟΝ

 

Μαρούσι,  03-09-2015              
Αρ. Πρωτ.:  137644/Ε1
Ταχ. Δ/νση:    Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη:     151 80  ΜΑΡΟΥΣΙ
Ιστοσελίδα:    www.minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Α/θμια:  
Στ. Ράμμου : 2103443467
Α. Μπούσουλα : 2103442435
e-mail  : [email protected]
Β/θμια:  
Π.Μπεκρή: 210 344 27 50
A.Παναγιώταρου: 210 344 27 50
Fax: 210 344 22 82
e-mail: [email protected]

             ΠΡΟΣ:  


ΚΟΙΝ :    Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης


ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεων σε οργανικές και λειτουργικές θέσεις

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koronoios
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
Ένας ακόμη «ένοχος» για τη μετάδοση, που δύσκολα πάει το μυαλό μας, είναι ο αγαπημένος μας «φίλος» που μας ξελασπώνει τις δύσκολες μέρες του...
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί