Thumbnail
Κάλεσμα 

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 8/6 ΣΤΙΣ 10πμ

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν μέρος στην απεργία που έχει προκηρύξει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) και στην απεργιακή συγκέντρωση την Τετάρτη 8 Ιουνίου

Παραθέτουμε την απόφαση του συλλόγου μας στην πρόσφατη γενική συνέλευση στις 2 Ιούνη:

Η ελπίδα είναι οι αγώνες του εργατικού κινήματος

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ψηφίζοντας τα τελευταία μέτρα για το ασφαλιστικό, το φορολογικό, τη δημιουργία υπερταμείου για μαζικές ιδιωτικοποιήσεις, τον «κόφτη», με την επαίσχυντη στάση της στο προσφυγικό, αλλά και με την ανοχή που δείχνει στους νεοναζί (άρνηση μεταφοράς της δίκης της Χρυσή Αυγής, επανάληψη φασιστικών επιθέσεων σε συνεργασία με τα ΜΑΤ) σφράγισε το πέρασμά της στην πλευρά των πολιτικών του νεοφιλελευθερισμού, των μνημονίων, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και πλούτου, στην πλευρά της ρατσιστικής Ευρώπης-φρούριο. Ολοκληρώνει την πορεία που ξεκίνησε από τη συμφωνία στις 20 Φλεβάρη του 2015 και συνεχίστηκε με το ξεπούλημα του 62% του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του περασμένου Ιουλίου.

Η κυβέρνηση που κάποτε αυτοπροσδιοριζόταν ως ριζοσπαστική αριστερά και έλεγε ότι οι πολιτικές της τρόικας έχουν δημιουργήσει ανθρωπιστική κρίση, υιοθετεί στο ακέραιο κάθε πολιτική που μας έχει οδηγήσει στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα. Έχουν το θράσος όμως να βαφτίζουν  τις πολιτικές τους επιλογές «αγώνα για να επουλωθούν οι πληγές των αδυνάτων».  Αλήθεια πώς θα γίνει αυτό; απολύοντας 10.000 αναπληρωτές συναδέλφους ή ιδιωτικοποιώντας τη ΔΕΗ και τη ΔΕΠΑ με ότι αυτό σημάνει για τους λογαριασμούς των φτωχών νοικοκυριών; Μήπως η συνταξιοδότηση στα 67 και η νεκρανάσταση της παλιάς εγκυκλίου του Αρβανιτόπουλου, που ζητά και από τους δύο γονείς να βεβαιώσουν ότι εργάζονται, προκειμένου να γραφτεί το παιδί τους στο ολοήμερο, αποτελούν μέτρα ανακούφισης των δοκιμαζόμενων τμημάτων της κοινωνίας;

Δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα από την επανάληψη του  success story του Σαμαρά. Μέσα σε συνθήκες χειροτέρευσης της κρίσης, παγκόσμια, μόνο ως φάρσα μπορεί να θεωρηθεί το ότι η Ελλάδα θα αποτελέσει παράδειγμα ανάπτυξης. Το εργατικό και το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλουν να τοποθετηθούν στον αντίποδα αυτών των πολιτικών και να παλέψουν, όπως το έχουν πράξει μέχρι τώρα, για τη πλήρη ανατροπή τους.

Είναι ώρα να ξαναβγούμε στους δρόμους, όπως κάνουν οι εργαζόμενοι στη Γαλλία και στο Βέλγιο, διεκδικώντας ό,τι παλέψαμε όλα αυτά τα χρόνια. Να διεκδικήσουμε πίσω τη ζωή μας. Η διαγραφή του χρέους, η φορολόγηση του κεφαλαίου, η εθνικοποίηση των τραπεζών με εργατικό και λαϊκό έλεγχο η ρήξη με την τρόικα με όποιο όνομα και αν εμφανίζεται αυτή, είναι η απάντηση στις πολιτικές που απαιτούν από τους εργαζόμενους να πληρώσουν με την ίδια τους την ύπαρξη τους τόκους και τα τοκοχρεολύσια των τραπεζιτών.

Η Δημόσια Παιδεία ξανά στο στόχαστρο

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση για τον «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου»:

·    καταργείται ο δάσκαλος  του ολοήμερου. Η ώρα της σίτισης και της Μελέτης θα καλύπτεται από τις πλεονάζουσες ώρες των δασκάλων της πρωινής ζώνης.

·  χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τις θέσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και παραποιώντας τες μειώνονται οι ώρες των ειδικοτήτων στα ΕΑΕΠ (Αγγλικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, Φυσική Αγωγή, Πληροφορική)

·  κόβονται γνωστικά αντικείμενα  (Θεατρική Αγωγή και Ευέλικτη Ζώνη στην Ε’ και στη Στ’).

·  μειώνονται οι ώρες που διδάσκει ο δάσκαλος στην κάθε τάξη κατά 2 ώρες  σε όλες τις τάξεις των ΕΑΕΠ, 2 ώρες στην Α και Β τάξη και 5 ώρες από τη Γ τάξη και πάνω στα κλασικά ολοήμερα με τη μείωση των ωρών σε γνωστικά αντικείμενα.

·  Σε κάθε τμήμα ολοήμερου, θα εναλλάσσονται εβδομαδιαία μέχρι και δέκα  διαφορετικοί εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και ειδικότητες)!!

Η ψήφιση των μέτρων μέσα στις γιορτές του Πάσχα, χωρίς η ΔΟΕ να έχει ενημερωθεί και παρά τη στάση της πρόθυμης πλειοψηφίας της να συμμετέχει, απέδειξε ότι ο λεγόμενος εθνικός διάλογος για την παιδεία δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα πρόσχημα που αποσκοπεί στην αιτιολόγηση των μέτρων του Υπουργείου. Η παρουσία του ΔΣ της ΔΟΕ στα θεσμικά όργανα του διαλόγου τίποτα θετικό δεν προσέφερε στον κλάδο.

Βασικό κριτήριο της κυβέρνησης για την εφαρμογή του «νέου» σχολείου είναι οι μνημονιακές οικονομικές δεσμεύσεις που θα σημάνουν μαζικές περικοπές σε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και χρηματοδότηση.  Οι πολιτικές των μηδενικών διορισμών που ακολουθήθηκαν όλα τα τελευταία χρόνια, πρόκειται να γενικευτούν και η εκπαίδευση αναμένεται να λειτουργήσει με μερικές χιλιάδες προσωπικό λιγότερο. Διαγράφεται ο κίνδυνος χιλιάδες αναπληρωτές συνάδελφοί μας, να πάρουν οριστικά το δρόμο της ανεργίας. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργηθεί η βάση για εκτεταμένες μετακινήσεις εκπαιδευτικών τον Σεπτέμβριο, εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ, θα μηδενίσουν τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις, θα ελαχιστοποιήσουν τις προσλήψεις αναπληρωτών και δώσει δυνατότητα ανάθεσης μαθημάτων ειδικοτήτων σε δάσκαλους.

ΕΣΠΑ σημαίνει περικοπές- αξιολόγηση- ιδιωτικοποιήσεις – απολύσεις

Το τέλος του ΕΑΕΠ , του σχολείου της Διαμαντοπούλου, δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την κριτική που έγινε σε αυτού του είδους το σχολείο από την εκπαιδευτική αριστερά. Σε αντίθεση με όσους μέσα στον κλάδο μας καλούσαν να το υποστηρίξουμε παρουσιάζοντας το ως τη μόνη δυνατή προοπτική σχολείου μέσα στις συνθήκες κρίσης και εργασιακής ανασφάλειας χιλιάδων συναδέλφων, το ΕΑΕΠ αποτέλεσε ένα σχολείο- «φούσκα», όπως αυτές που βρίθει το τελευταίο διάστημα η οικονομία της αγοράς . Από την αρχή του προγράμματος η διάρκεια του ήταν όση και αυτή του ΕΣΠΑ. Το ΕΣΠΑ τέλειωσε….. σχόλασε ο γάμος. Το ΕΑΕΠ δεν δημιούργησε καμία μόνιμη σχέση εργασίας, αντίθετα διόγκωσε τις ελαστικές σχέσεις εργασίας μέσα στην εκπαίδευση συντείνοντας στην εργασιακή ομηρία χιλιάδων συναδέλφων. Δημιούργησε συνθήκες παιδικής υπερεργασίας και πήγαινε πακέτο με το κλείσιμο χιλιάδων σχολείων, με την αξιολόγηση, τις περικοπές των κρατικών δαπανών, τις συγχωνεύσεις.

Το σχολείο που ετοιμάζει η κυβέρνηση δεν βασίζεται σε κάποιες προοδευτικές παιδαγωγικές αρχές, πολύ δε περισσότερο δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και των γονιών τους. Τους μόνους τους οποίους βολεύει, είναι τους δανειστές. Βαδίζει στα χνάρια που έχει χαράξει η Διαμαντοπούλου και λειτουργεί σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ. Είναι φθηνό, υποχρηματοδοτούμενο,  ευέλικτο, παρέχει κατακερματισμένες γνώσεις – δεξιότητες, ενώ ένα μεγάλο τμήμα του προσωπικού του απασχολείται με συμβάσεις εργασίας και τρέχει σε δύο ή και περισσότερα σχολεία προκειμένου να συμπληρώσει ωράριο. Είναι ένα σχολείο κομμένο και ραμμένο στις λογικές της αγοράς, βασισμένο στις μικρότερες ιστορικά δαπάνες για την Παιδεία. Είναι ένα σχολείο αποκλεισμών  που ποδοπατά τις ιδιαίτερες ανάγκες κατηγοριών μαθητών, διαλύοντας υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές δομές όπως οι τάξεις υποδοχής και ένταξης, την παράλληλη στήριξη, αλλά και την ίδια την προσχολική αγωγή, με την πρόσφατη ρύθμιση για την ύπαρξη 14 νηπίων προκειμένου να δημιουργηθεί τμήμα νηπιαγωγείου. Ιδιαίτερα η τελευταία αυτή ρύθμιση θα οδηγήσει σε πληθώρα κλεισιμάτων και συγχωνεύσεων τμημάτων νηπιαγωγείων οδηγώντας σε απελπισία τους εργαζόμενους γονείς και στην ανεργία χιλιάδες νηπιαγωγούς.

Απέναντι στα ψέματα και τις υποκρισίες των κυβερνητικών, αν ήθελαν να βρει δουλειά η νέα βάρδια του κόσμου της εκπαίδευσης, δηλαδή οι αναπληρωτές συνάδελφοι, που τώρα βλέπουν την πόρτα της εξόδου , θα μπορούσαν να είχαν υιοθετήσει κάποιες από τις προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος.

  • Μείωση αντί για αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης στα 67.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.
  • Άνοιγμα των σχολείων που έκλεισαν.
  • Γενίκευση των μαθημάτων των ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία με παράλληλη δημιουργία οργανικών θέσεων.
  •  Μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών.

Συνάδελφοι –ισσες

Η απεργία στις 8 Ιούνη μπορεί να αποτελέσει μια ευκαιρία για μια νέα αγωνιστική ανάταση στην επόμενη σχολική χρονιά. Η λογική που επικράτησε στο συνδικαλιστικό κίνημα κατά τη διάρκεια της μάχης του ασφαλιστικού, με ευθύνη των ηγεσιών της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, αυτή της συγκράτησης δυνάμεων και της αναμονής του πότε η κυβέρνηση θα καταθέσει προς ψήφιση το ασφαλιστικό οδήγησε στο να περάσει η πρωτοβουλία των κινήσεων στην ίδια την κυβέρνηση με αποτέλεσμα η μεγαλειώδης απεργία στις 4 Φλεβάρη να μην μπορέσει να βρει συνέχεια.

Το συνέδριο της ΔΟΕ μπορεί να αποτελέσει σταθμό σε μια νέα αγωνιστική κατεύθυνση. Αρκεί να μην αφήσουμε την πρωτοβουλία στη ΔΟΕ.  Από τώρα να οργανώσουμε ότι τον πρώτο λόγο θα τον έχουν οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων και η ίδια η βάση του εκπαιδευτικού κινήματος.

Αν δεν αγωνιστούμε τώρα ενάντια στις περικοπές, διεκδικώντας μόνιμους, μαζικούς διορισμούς, οργανικές θέσεις για τις ειδικότητες, διαφύλαξη των εργασιακών και επαγγελματικών δικαιωμάτων, θα βρεθούμε σε ένα τοπίο εργασιακής κινητικότητας, ομηρίας και ανεργίας.

Διεκδικούμε:

·  Άμεση απόσυρση της Υπουργικής απόφασης και όλων των εγκυκλίων και τροπολογιών για τα νηπιαγωγεία, την ειδική αγωγή, την κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας

·  Μαζικούς , μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών/    Δημιουργία οργανικών θέσεων για τις ειδικότητες εκπαιδευτικών

·  Καμιά απόλυση - κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Διορισμός όλων των αναπληρωτών

·  Κατάργηση του 3848

·  Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα

·  Καμιά συγχώνευση - κατάργηση τμήματος σχολείου και νηπιαγωγείου

·  Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.

·  Λέμε όχι στο μνημονιακό σχολείο είτε με την παλιά είτε με τη νέα του μορφή. Όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.

·  Αγωνιζόμαστε για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με δυνατότητα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, συνεργατικής διδασκαλίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, παράλληλη στήριξη). Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων (χορωδία, αθλητική, εικαστική, θεατρική ομάδα, εργαστήριο πληροφορικής κ.ά.) ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μείνουν στο σχολείο, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του.

Απαιτούμε:

  • Την αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 15% του προϋπολογισμού ώστε να πάψει η χώρα μας να είναι από τις τελευταίες στις δαπάνες για την παιδεία.
  • Την άμεση αποκατάσταση των μισθών μας και των δώρων, σε πρώτη φάση στα προ του μνημονίου επίπεδα. Ταυτόχρονα δεν ξεχνάμε το ανεκπλήρωτο αίτημα μας για 1400€ στον πρωτοδιόριστο. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.
  • Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση και την παύση οποιασδήποτε συζήτησης για επαναφορά της με οποιαδήποτε μορφή.
  • Κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων και επαναφορά των συντάξεων στα προ του μνημονίου επίπεδα.  Όχι αύξηση των ορίων ηλικίας στα 67 έτη. Όχι στην περικοπή των επικουρικών ταμείων
  • Άνοιγμα όλων των σχολείων που έκλεισαν και δημιουργία αυτών που εκκρεμούν)
  • Δωρεάν σίτιση για όλα τα παιδιά.
  • Μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας, αναλογία εκπαιδευτικού προς μαθητές 1/20 στα δημοτικά και 1/15 στα νηπιαγωγεία. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και επαναφορά της επετηρίδας. Αναγνώριση της πλήρους προϋπηρεσίας των αναπληρωτών
  • Καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού.
  • Οργανικές θέσεις για όλα τα διδακτικά αντικείμενα
  • Αλλαγή του τρόπου  επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης. Αιρετοί και ανακλητοί εκλεγμένοι από τους εκπαιδευτικούς διευθυντές σχολείων, προϊστάμενοι και περιφερειακοί διευθυντές. Ενίσχυση της εκπροσώπησης των εργαζομένων στα υπηρεσιακά συμβούλια.
  • Εξορθολογισμός της ύλης, αλλαγή των προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων βιβλίων.
  • Σταμάτημα των ιδιωτικοποιήσεων και της διάλυσης των δομών. Επαναλειτουργία του ΟΣΚ και του ΟΕΔΒ.
  • Περιοδική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα με ευθύνη των ΑΕΙ και με θέματα της επιλογής τους.
  • Στήριξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και άλλων καινοτόμων μορφών εκπαίδευσης με χρηματοδότηση των δράσεων των σχολείων, με δημιουργία Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και ενίσχυση όσων λειτουργούν.
  • Στήριξη της ειδικής αγωγής και στελέχωση των δομών της (ειδικά σχολεία, ειδικές τάξεις, παράλληλη στήριξη) με όλο το απαιτούμενο προσωπικό. Διορισμός μονίμων εκπαιδευτικών στις δομές της ειδικής αγωγής. Όχι στην κατάργηση των τμημάτων ένταξης.
  • Σταμάτημα των ρατσιστικών διακρίσεων εις βάρος των μαθητών. Δημιουργία οργανικών θέσεων για τάξεις υποδοχής. Παραχώρηση της ιθαγένειας σε όλα τα παιδιά με καταγωγή από άλλες χώρες. Νομιμοποίηση των γονιών τους και θέσπιση προγραμμάτων δωρεάν εκμάθησης ελληνικής. Προγράμματα αντιφασιστικής και αντιρατσιστικής εκπαίδευσης.
  • Ένταξη στα ελληνικά δημόσια σχολεία των προσφυγόπουλων με μαθήματα στη μητρική γλώσσα και προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας.

Για τα νηπιαγωγεία

  • Εξασφάλιση του δικαιώματος για δίχρονη, δημόσια και δωρεάν, υποχρεωτική ποιοτική προσχολική αγωγή για ΟΛΑ τα παιδιά 4-6 ετών:
  • Κατάργηση του α. 35  για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα (14 παιδιά)
  • Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά  τμήμα στα 15.
  • Εφαρμογή της οδηγίας του ΟΣΚ για 3 τ.μ χώρου ανά παιδί στην αίθουσα διδασκαλίας.
  • Καμιά κατάργηση συγχώνευση νηπιαγωγείου ή τμήματος.
  • Όχι στις συμπτύξεις κλασικού και ολοήμερου
  • Τέλος στο απαράδεκτο καθεστώς των κληρώσεων, κάλυψη όλων των παιδιών από 4-6 χρονών
  • Μαζικοί διορισμοί νηπιαγωγών για όλα τα παιδιά
  • Μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και βοηθητικό προσωπικό (καθαριότητας, τραπεζοκόμους, σχολικούς νοσηλευτές, σχολικούς φύλακες) και ειδική μέριμνα με επιπλέον νηπιαγωγούς για την προσωρινή αντικατάστασή τους όταν προκύπτουν έκτακτες ανάγκες (π.χ. ασθένεια)
  • Τμήματα ένταξης ειδικά στελεχωμένα σε όλα τα νηπιαγωγεία έτσι ώστε να παρέχεται υποστήριξη σε όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη.
  • Παράλληλη στήριξη, όπου είναι απαραίτητη. Δυνατότητα υποστήριξης των παιδιών από εξειδικευμένο προσωπικό (λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ),  εντός του σχολείου.
  • Σύγχρονα ασφαλή κατάλληλα κτίρια με χώρους για ειδικές χρήσεις - Γενναία χρηματοδότηση για ανέγερση όσων απαιτούνται.
  • Θεσμοθέτηση του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών στη βάση του αντίστοιχου ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών (45λεπτες διδακτικές ώρες, μείωση ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας, εξομοίωση όλων με το ωράριο της β/θμιας)
  • Αύξηση της χρηματοδότησης για όλες τις ανάγκες και για επαρκές και κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό.

Με το εκπαιδευτικό κίνημα και το σύλλογο:

  • Καταγράφουμε όλα τα παιδιά νήπια και προνήπια και διεκδικούμε με όλους τους τρόπους  τη δημιουργία νέων τμημάτων όπου υπάρχει ανάγκη.
  • Κάνουμε κοινές εγγραφές στις ομάδες νηπιαγωγείων ώστε κανένα τμήμα να μην συγχωνευτεί
  •  Δεν αποδεχόμαστε κατανομή ή μετακινήσεις παιδιών με τρόπο που να κλείνουν συγχωνεύονται τμήματα.
  • Καλούμε όλους τους διευθυντές και προϊσταμένους να δέχονται όλες τις αιτήσεις για τα ολοήμερα τμήματα χωρίς πρύποθέσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ