Thumbnail
ΟΛΜΕ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταδικάζει την παραπομπή σε δίκη τεσσάρων μαθητών του ΓΕΛ και του Γυμνασίου Σάμης Κεφαλονιάς, με την κατηγορία ότι συμμετείχαν στο «έγκλημα» των καταλήψεων – κινητοποιήσεων που είχαν αποφασιστεί από τα συλλογικά τους όργανα. Στις κινητοποιήσεις που αφορούσαν προβλήματα της εκπαίδευσης, είχαν τη στήριξη τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονιών τους.

Το κλητήριο θέσπισμα  επιδόθηκε με εντολή του εισαγγελέα πλημμελειοδικών Κεφαλονιάς και μάρτυρας κατηγορίας ήταν η διευθύντρια του γυμνασίου Σάμης , η οποία στην αναφορά της προς την αστυνομία, κατονόμαζε τους κατηγορούμενους μαθητές, πράγμα απαράδεκτο για εκπαιδευτικό.

Το νομικό πλαίσιο με το οποίο δικάζονται είναι η περίφημη ΠΝΠ του 99  και μετέπειτα Ν. 2811/2000 οι ποινές φυλάκισης  που προβλέπονταν ήταν τουλάχιστον 6 μηνών για όσους μαθητές συμμετείχαν σε καταλήψεις.

Το  εκπαιδευτικό κίνημα, ο λαός μας ευρύτερα, με σκληρό αγώνα οδήγησαν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ  στην  κατάργηση της ΠΝΠ  (Ν. 4386/2016, άρθρο 45).

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα  σε επαγρύπνηση . Η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου των εκπαιδευτικών δίνει την παιδαγωγική μάχη στην τάξη, στηρίζει πολύπλευρα τη νέα γενιά και γνωρίζει ότι καθήκον της είναι να βρίσκεται δίπλα στους αγωνιζομένους μαθητές.

Οι εισαγγελείς, η αστυνομία, οι χειροπέδες, τα δικαστήρια ανηλίκων και τα αναμορφωτήρια δεν έχουν θέση στο σχολείο. Ούτε έχουν θέση  στα συνδικάτα μας εκείνοι που μηνύουν μαθητές.

Ο αγώνας για ένα καλύτερο σχολείο και μια καλύτερη κοινωνία, μέσα από μαζικές δημοκρατικές διαδικασίες και πρακτικές είναι στοιχείο κοινωνικοποίησης της νέας γενιάς και διαπαιδαγώγησης σε αξίες και ιδανικά που το σχολείο οφείλει να προάγει. Για μας αξίες όπως: ΑΛΛΗΛΕΓΥΗ – ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΚΟΙΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ είναι ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ.

Διεκδικούμε:

  1. Να μην περάσουν οι διώξεις και η τρομοκρατία σε βάρος των τεσσάρων μαθητών.

  2. Να αποσυρθούν οι κατηγορίες και να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.

  3. Να σταματήσει κάθε δίωξη μαθητών που έχει κινηθεί με βάση το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο

  4. Όχι στην ποινικοποίηση των αγώνων και την καταστολή τους

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ψάρια
Ανησυχία για εκατοντάδες νεκρά ψάρια στο Αιγαίο: Ιογενής εγκεφαλοπάθεια σε ροφούς και σφυρίδες
Οι μαζικοί θάνατοι ψαριών έχουν θορυβήσει τους επιστήμονες, καθώς έχουν εντοπιστεί πάνω από 350 σε περιοχές της Ελλάδας και εκατοντάδες στην Κρήτη
Ανησυχία για εκατοντάδες νεκρά ψάρια στο Αιγαίο: Ιογενής εγκεφαλοπάθεια σε ροφούς και σφυρίδες
peripoliko.jpg
Παλλήνη: «Χειροπέδες» σε τρεις ανήλικους μαθητές για ληστεία
Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙΑΣ μετά από αναζητήσεις εντόπισαν τους τρεις κατηγορούμενους και τους οδήγησαν στο Τμήμα Ασφαλείας Παλλήνης όπου...
Παλλήνη: «Χειροπέδες» σε τρεις ανήλικους μαθητές για ληστεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ζέττα Μακρή: Φέρνουμε τροπολογία για τη διαδικασία συγγραφής διδακτικών βιβλίων -Τι προβλέπει
Τροπολογία κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, προς ψήφιση, στη Βουλή
Ζέττα Μακρή: Φέρνουμε τροπολογία για τη διαδικασία συγγραφής διδακτικών βιβλίων -Τι προβλέπει
texniti noimoisini
AI Ethics Officer: Ο νέος καθοριστικός ρόλος που θα διαμορφώσει το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η ταχύτατη εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) δεν είναι πλέον απλώς θέμα επιστημονικής φαντασίας—είναι μια ζώσα πραγματικότητα που διαμορφώνει την...
AI Ethics Officer: Ο νέος καθοριστικός ρόλος που θα διαμορφώσει το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης