Thumbnail
Πρωτοβουλία Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής

Ανακοίνωση για τις μελλοντικές προσλήψεις του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης / Παράλληλη στήριξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Με χαρά ακούσαμε τις δηλώσεις των εκπρόσωπων της Πολιτικής Ηγεσίας ότι αυτή την εβδομάδα το Υπουργείο θα προβεί σε προσλήψεις αναπληρωτών νηπιαγωγών/δασκάλων ειδικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Ωστόσο, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, που ελπίζουμε να διαψευστούν, ο αριθμός των πιστώσεων για τους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής πρόκειται να είναι ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ εξαιρετικά μικρός (από τις 1140 πιστώσεις τουλάχιστον 1000 θα διατεθούν στους δασκάλους ειδικής) και καθόλου επαρκής για τις αντίστοιχες ανάγκες των νηπιαγωγείων της χώρας.

Δεδομένου του γεγονότος, ότι οι νηπιαγωγοί ειδικής και οι μαθητές με αναπηρία ή και εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπιαγωγείων της χώρας, ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑΦΩΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ειδικά στην α φάση της παράλληλης στήριξης, αφού στο σύνολο των προσλήψεων μόνο 111 πιστώσεις δόθηκαν στην προσχολική εκπαίδευση (δηλαδή κατά 1/3 λιγότερες, 33%, από την αντίστοιχη φάση του διδακτικού έτους 2014-15), ευελπιστούμε αυτή τη φορά να δείξετε τη δέουσα προσοχή, διαθέτοντας τις κατάλληλες πιστώσεις από το σύνολο.  Να σημειώσουμε επίσης, ότι στην α φάση προσλήψεων για τα τμήματα ένταξης-ειδικά σχολεία που πραγματοποιήθηκε στις 07-09-16 προσλήφθηκαν 1261 δάσκαλοι και 223 νηπιαγωγοί ενώ πέρυσι στην α φάση είχαν προσληφθεί 1232 και  227 αντίστοιχα (4 νηπιαγωγοί περισσότεροι).

Σαφώς κατανοούμε ότι οι ανάγκες για δασκάλους ειδικής αγωγής είναι περισσότερες, ταυτόχρονα όμως αναρωτιόμαστε πόσες λιγότερες πιστώσεις από τις περσινές θα διαθέσει το Υπουργείο στους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής σε περίοδο μάλιστα που εξαγγέλλει ότι η προτεραιότητα του είναι η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ιδιαίτερα η  αναβάθμιση της  πρώιμης παρέμβασης και της προσχολικής αγωγής;

Άραγε ο «έμπρακτος» τρόπος του ενδιαφέροντος που διακηρύσσει το Υπουργείο είναι δηλαδή να προβεί σε ΙΣΕΣ ή και ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ προσλήψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ, και σε σχέση με όλες τις χρονιές, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τεράστιες ανάγκες για το πρόγραμμα της εξειδικευμένης υποστήριξης των μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπιαγωγείων της χώρας;

Πως ορίζεται για το Υπουργείο Παιδείας η ειδική εκπαίδευση και από ποια ηλικία αρχίζει - θεωρεί ότι οφείλει να την παρέχει; Δεν θεωρεί το νηπιαγωγείο, όπως όλη η διεθνής επιστημονική κοινότητα, υψίστης σημασίας για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και ιδιαίτερα δε για τους μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;

Παρακαλούμε λοιπόν και αναμένουμε στην α φάση της παράλληλης στήριξης, στο οποίο και πρόκειται να διατεθεί το 60% από τις συνολικές πιστώσεις (δηλαδή εάν  στην α φάση προσλήψεων  συμπεριλαμβάνονται 100-120 νηπιαγωγοί στη β φάση, με το 40% πόσοι  θα είναι;;;; Και που ακριβώς υπάρχει η αύξηση των προσλήψεων σε εκπαιδευτικούς-νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής;), αλλά και στις επόμενες  τόσο για την εξειδικευμένη όσο και για την εξατομικευμένη υποστήριξη, ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

ζητουμε να διαθέσετε  ΤΙΣ  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ (ΕΣΠΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ αυτή τη φορά τα πολλά κενά που υπάρχουν σε μεγάλες περιφέρειες με ζήτηση και στις οποίες ΠΕΡΥΣΙ δόθηκαν ελάχιστες ή καθόλου πιστώσεις.

-Καλούμε τους Συλλόγους Νηπιαγωγών, Εκπαιδευτικών, Ειδικής Αγωγής, των  Γονέων παιδιών με αναπηρία/ή και εκπαιδευτικές ανάγκες, τους βουλευτές, τη ΔΟΕ,  να πάρουν θέση σε αυτό το ζήτημα, που αφορά τον άνισο και ελάχιστο αριθμό προσλήψεων που πρόκειται σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες- και οι οποίες ελπίζουμε εν τέλει να διαψευστούν-  να διαθέσει το Υπουργείο για τους νηπιαγωγούς στο χώρο της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης.

Παρακαλούμε να δείξετε ΕΜΠΡΑΚΤΑ τη στήριξή σας στις δομές της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης και να μην αδικήσετε και τη φετινή σχολική χρονιά τους  νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής, τους μαθητές τους, τους γονείς τους και τους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής. 
                                                                              

Με εκτίμηση

Πρωτοβουλία  Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ξηροί καρποί
Αδυνάτισμα: Το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
Ποιο είναι το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
Αδυνάτισμα: Το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
ilikiomeni
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
Οι ερευνητές τοποθέτησαν τους συμμετέχοντες σε μία από τις τέσσερις ομάδες ανάλογα με τις βαθμολογίες μοναξιάς τους στις δύο χρονικές στιγμές
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου