Thumbnail
Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)

Καταγγέλλουμε τις παράτυπες ενέργειες της συνδικαλιστικής παράταξης των ΣΥΝ.Ε.Κ. (ΣΥ.ΡΙΖ.Α.) μέσω των μηχανισμών του Υπουργείου Παιδείας. Συγκεκριμένα, ο αιρετός που προέρχεται απ’ αυτή την παράταξη χρησιμοποίησε κατ’ επανάληψη το «Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο» για ενημέρωση παραταξιακού περιεχομένου (!) των εκπαιδευτικών.

Πέραν της παρατυπίας πρόκειται για πολλαπλά απαράδεκτη αντιεκπαιδευτική και αντισυνδικαλιστική ενέργεια. Όλοι γνωρίζουμε ότι το εν λόγω ψηφιακό δίκτυο είναι αποκλειστικής αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και η χρησιμοποίησή του είναι υπό την ευθύνη του Υπουργείου. Στην περίπτωση που έχει δοθεί σχετική άδεια, προφανώς ο αιρετός του κλάδου θα έπρεπε να ενεργεί ως αιρετός του κλάδου και όχι της παράταξής του. Ως εκ τούτου, είναι μια ούτως ή άλλως παράτυπη κίνηση που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα. 

Αντί οι ΣΥΝ.Ε.Κ. – που έχουν και την ευθύνη του προεδρείου της ΟΛΜΕ – να ενεργοποιούν τις στοιχειώδεις και βασικές λειτουργίες του συνδικαλιστικού κινήματος για την πλουραλιστική ενημέρωση των συναδέλφων, για την αντιπαράθεση ιδεών και αντιλήψεων  μεταξύ των συναδέλφων και των παρατάξεων και για τη σύνθεση θέσεων για τον κλάδο μας, αδρανοποιούν απόλυτα τη συλλογική λειτουργία των Γενικών Συνελεύσεων και επιφυλάσσουν για την παράταξή τους έναν ξεχωριστό υπουργικής / διοικητικής στήριξης μηχανισμό προνομιακής και μονομερούς ενημέρωσης. 

Πρόκειται για μικροκομματική πρακτική που παραπέμπει σε ρόλους κομισάριων. Είναι ένα άλλο σύμπτωμα της παρακμιακής τους θεώρησης δηλαδή για συνδικάτο που δεν θα παρεμποδίζει καθόλου την «προοδευτική» συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. από την εφαρμογή του αριστερού μνημονίου της, από την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης – την οποία θεωρούν και ως μεταρρύθμιση (!) - και από τη δραστική περιστολή των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Απαιτούμε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να άρει αυτή την παράτυπη ενέργεια και να μην υπάρχει παραταξιακή χρησιμοποίηση του μηχανισμού του Υπουργείου.

Ζητάμε επίσης από το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να εναντιωθεί στην παράτυπη και αντισυνδικαλιστική ενέργεια των ΣΥΝ.Ε.Κ. και να ανοίξει τις διαδικασίες διαλόγου του κινήματος, ως μία τουλάχιστον καταστατική υποχρέωσή του – εκτός αν θεωρεί ότι το καλύτερο κίνημα είναι το κίνημα που δεν υπάρχει, που δεν ενοχλεί την αριστεροακροδεξιά συγκυβέρνηση από το …προοδευτικό έργο της!      

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikolopoulos
Εξώδικό στον Περιφ. Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και προς το υπουργείο Παιδείας κατέθεσαν εκπαιδευτικά σωματεία
Εξώδικο προς την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας και προς τον Υπουργό Παιδείας και θρησκευμάτων κατέθεσαν την Τετάρτη 17.7.2024 οι...
Εξώδικό στον Περιφ. Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και προς το υπουργείο Παιδείας κατέθεσαν εκπαιδευτικά σωματεία
pasok
Να απολογηθούμε όλοι οι οργανωτικοί θεσμοί του ΠΑΣΟΚ και όλα τα κομματικά στελέχη για το εκλογικό αποτέλεσμα
«Διαπράττουμε και άλλα λάθη, ως απόρροια της μη πολιτικής και ιδεολογικής ατζέντας που δεν έχουμε θέσει»
Να απολογηθούμε όλοι οι οργανωτικοί θεσμοί του ΠΑΣΟΚ και όλα τα κομματικά στελέχη για το εκλογικό αποτέλεσμα
Συμμετοχή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης σε πρόγραμμα του Erasmus+
Συμμετοχή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης σε πρόγραμμα του Erasmus+
Υλοποίηση Σχεδίου Κινητικότητας Μαθητών με τη συνοδεία Εκπαιδευτικών του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης στο Πατσέκο της Σικελίας
Συμμετοχή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης σε πρόγραμμα του Erasmus+