Thumbnail
Tης Ολυμπίας Ζαραμπούκα

Μία ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στους οποίους συγκαταλέγονται και οι υποχρεωτικώς μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί του Ν. 4172/2013, βρίσκονται για μία ακόμα φορά τόσο κοντά αλλά ταυτόχρονα και τόσο μακριά από την επιτυχή κατάληξη των επιδιώξεών τους.

            Εξηγούμαστε: Τελευταία γινόμαστε και πάλι μάρτυρες και θύματα κάποιων φαινομένων αντιμετώπισής μας από το υπουργείο που καταδεικνύει ότι παραμένουμε αυτό τα αποπαίδια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης:

            Πρώτον: Ο αποκλεισμός μας με την εγκύκλιο του υπουργείου με αριθμό 172260/Ε1/17-10-2016 από την διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων με την απαράδεκτη ρύθμιση της απαραίτητης προϋπόθεσης δεκαετούς εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας στην οικεία βαθμίδα, προκειμένου να δικαιούται κάποιος εκπαιδευτικός να υποβάλει αίτηση υποψηφιότητας για διευθυντής στην βαθμίδα αυτή, ενώ σε προηγούμενους νόμους (Ν. 4327/2015 και 3848/2010) για το δικαίωμα υποψηφιότητας, απαιτούνταν μόνο οκταετής εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης. Ο ορισμός της φωτογραφικής ρύθμισης, προκειμένου να αποκλειστούμε από την διαδικασία οι μεταταγμένοι από την δευτεροβάθμια και ας έχουμε υπερδεκαετή συνολική προϋπηρεσία στην εκπαίδευση και ας συγκεντρώνουμε πολλοί από εμάς πλήθος τυπικών και ουσιαστικών προσόντων.

            Δεύτερον: Η μετάταξη από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ακόμα 46 εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΠΕ06 Αγγλικής, ΠΕ011 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ05 Γαλλικής ΠΕ19-20 Πληροφορικής και ΠΕ07 Γερμανικής σε κενές (???!!!) οργανικές θέσεις, ενώ εκκρεμεί ακόμα η απόδοση των οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους συναδέλφους του Ν. 4172/2013.

            Τρίτον: Οι επιστολές από κάποιες παρατάξεις της Δ.Ο.Ε. και άλλους φορείς για την οριστική τοποθέτηση των υποχρεωτικώς μεταταγμένων εκπαιδευτικών μόνο των μη κοινών ειδικοτήτων σε σχολεία, χωρίς την παράλληλη αναφορά για την οριστική τοποθέτηση και όλων των υπολοίπων μεταταγμένων εκπαιδευτικών του Ν. 4172/2013 των κοινών ειδικοτήτων, αποσιωπώντας το γεγονός ότι, νομικά, μόνο αυτή η διευθέτηση του θέματος μπορεί να γίνει, δεδομένου ότι όλοι μετατάχθηκαν δυνάμει της ίδιας νομικής μήτρας (Ν. 4172/2013) και ότι η μη οριστική τοποθέτηση και απόδοση οργανικής του ενός (κοινές ειδικότητες) συμπαρασύρει και την μη οριστική τοποθέτηση και απόδοση οργανικής και του άλλου (μη κοινές ειδικότητες) και αντίστροφα. Το υπουργείο αυτό το γνωρίζει και όλα αυτά είναι «βούτυρο στο ψωμί του».

            Σε αυτό το τελευταίο θα θέλαμε να σταθούμε λίγο περισσότερο: Όλοι θυμόμαστε τον Μάιο του 2015, όταν και υπήρχε η εισήγηση της επιτροπής ελέγχου των υποχρεωτικών μετατάξεων του υπουργείου για την ανάκλησή τους, ποια η θέση της Δ.Ο.Ε και ειδικότερα ποια η θέση της συγκεκριμένης παράταξης που τώρα στέλνει επιστολές για την οριστική τοποθέτηση μόνο των μη κοινών ειδικοτήτων: Η Δ.Ο.Ε. πανηγύριζε για το ότι εισακούστηκε η επιθυμία της και παραδίδονταν στο βωμό των θυσιών ως Ιφιγένειες, χιλιάδες μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί, με την υποσημείωση ότι οι εκπαιδευτικοί των μη κοινών ειδικοτήτων δεν έχουν να φοβούνται τίποτε διότι θα μεταταχθούν ξανά, μετά τον έλεγχο των αιτήσεών τους, απλά θα υποστούν μια γραφειοκρατική ταλαιπωρία, ενώ όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να ενδυθούν με τις φόρμες εκστρατείας και να επιστρέψουν μετά από σχεδόν τρία χρόνια σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πατρίδας μας, από όπου και είχαν έλθει, χωρίς καμία δική τους ευθύνη. Ενώ η συγκεκριμένη παράταξη αφενός ζητωκραύγαζε για το γεγονός ότι με δικές τις ενέργειες πραγματοποιούνταν η παραπάνω «σφαγή» και αφετέρου διατυμπάνιζε ότι επιδιώκει την απόδοση οργανικών θέσεων σε όλους του εκπαιδευτικούς των μη κοινών ειδικοτήτων αφού δεν «ενοχλούν» κανέναν, επιθυμώντας με τον τρόπο αυτόν να ψηφοθηρήσει στον εκπαιδευτικό κόσμο των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ψαρεύοντας στα θολά νερά.

            Σας θυμίζουν κάτι τα παραπάνω; Σε τι διαφέρει η σημερινή κατάσταση από αυτήν του Μαΐου του 2015; Ίσως μόνο στο ότι δεν απαιτούν την συλλήβδην ανάκληση όλων των μετατάξεων και στο ότι η Δ.Ο.Ε. μετά την σθεναρή αντίδραση και στιβαρή εκπροσώπησή μας όλων ανεξαιρέτως των μεταταγμένων εκπαιδευτικών χωρίς διαχωρισμούς, ψελλίζει πλέον για την αναγκαιότητα απόδοσης οργανικών θέσεων σε όλους ανεξαιρέτως τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Εδώ βέβαια υπάρχει και μία θλιβερή εξαίρεση: Η ΟΚΠΕ συνεχίζει να επιβουλεύεται και να επιθυμεί σφόδρα την ανάκληση των μετατάξεων τουλάχιστον των κοινών ειδικοτήτων, όχι φυσικά γιατί την «έπιασε ο πόνος» για τις μη κοινές ειδικότητες, αλλά γιατί αυτό την εξυπηρετεί και ανέκαθεν την εξυπηρετούσε: Η διάσπαση και ο διαχωρισμός των μεταταγμένων του Ν. 4172/2013, ούτως ώστε να έλθει σαν ώριμο φρούτο η ανάκληση και των μετατάξεων και οριστικών τοποθετήσεων των μεταταγμένων συναδέλφων μας των κοινών ειδικοτήτων, με μία νομική τροπολογία, που είναι απαραίτητη για το σπάσιμο της νομικής μήτρας των υποχρεωτικών μετατάξεων του Ν. 4172/2013. Μία ερώτηση προς την ΟΚΠΕ είναι αρκετή για να υποχρεωθεί σε θεραπεία αφωνίας: Μαζί με τις ανακλήσεις μήπως να ακυρωθεί και το ΦΕΚ με αριθμό 1719/17-08-2015 περί σύστασης οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών κοινών ειδικοτήτων; Θα εξηγήσουμε παρακάτω γιατί αυτή η ερώτηση αποτελεί «ταμπού» για την Ομοσπονδία.

            Επανερχόμαστε όμως για το πως κερδίσαμε αυτήν την μεταβολή των θέσεων της Δ.Ο.Ε. και πως ανακόψαμε τότε τις προθέσεις του υπουργείου. Χωριστά οι εκπαιδευτικοί κοινών η μη κοινών; Χωριστά οι επιστημονικές ενώσεις των κλάδων μας; Χωριστά κάποιες συγκεκριμένες παρατάξεις της Δ.Ο.Ε.; ΟΧΙ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΜΕ. Έγιναν προσπάθειες διάσπασής μας, μερικοί από εμάς που έτυχε να υπηρετούμε το κίνημα αυτό από κοντά, με αγώνες, με τόνους ψηφιακής μελάνης και δικαστικές προσφυγές, το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι.

            Η χρονική στιγμή που διατρέξαμε τον μεγαλύτερο κίνδυνο διάσπασής μας, ήταν όταν με το ΦΕΚ 1719/17-08-2015 συστήθηκαν οργανικές θέσεις για εκπαιδευτικούς των κοινών ειδικοτήτων, όχι μόνο για τους μεταταγμένους αλλά και για τους προϋπάρχοντες. Το περίφημο αυτό «ΦΕΚ του Αυγούστου 2015» στάθηκε αφορμή για εκατοντάδες αρνητικά έως και ειρωνικά σχόλια, από κάποιους, είτε θεσμικούς είτε όχι, που θέλανε να παραστήσουνε τους προστάτες των μη κοινών ειδικοτήτων και οι οποίοι φτάνανε στο σημείο να ειρωνεύονται συναδέλφους τους, που τους ένωσε η κοινή μοίρα των υποχρεωτικών μετατάξεων, ζητώντας τους, με ειρωνική διάθεση, να αρνηθούν την οργανική θέση για να αποδείξουν την ενωτική τους διάθεση.

            Ας τελειώνουμε εδώ με αυτό το περίφημο ΦΕΚ, δίνοντας ταυτόχρονα και την εξήγηση για την «αφωνία» της ΟΚΠΕ στο παραπάνω ερώτημά μας. Το υπουργείο εξέδωσε αυτήν την απόφαση σύστασης κάποιων οργανικών θέσεων κοινών ειδικοτήτων μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσει τα ίδια συμφέροντα που πιέζανε και είχαν πετύχει την εισήγηση περί ανάκλησης των μετατάξεων τον Μάιο του 2015.Δεν αποτελεί ικανή απόδειξη για αυτό, το γεγονός ότι πολλοί από τους συμμετέχοντες πρωτοβάθμιους στις δικαστικές προσφυγές, μετά την έκδοση του ΦΕΚ αυτού, παραιτήθηκαν από την συνέχιση των δικών; Τοποθετήθηκαν με το ΦΕΚ αυτό άραγε όλοι οι υποχρεωτικώς μεταταγμένοι ή όχι; Μήπως με το ΦΕΚ αυτό μετατέθηκε και τοποθετήθηκε η πληθώρα των προϋπαρχόντων πρωτοβάθμιων που αιτήθηκαν μετάθεση και οριστική τοποθέτηση; Μήπως οι περισσότεροι από τους μεταταγμένους των κοινών ειδικοτήτων έμειναν χωρίς οριστική τοποθέτηση και μετά την έκδοση του ΦΕΚ αυτού, το οποίο εκδόθηκε εξ αιτίας των δικών τους υποχρεωτικών μετατάξεων; (Βλέπετε αιτιολογική έκθεση του ΦΕΚ αυτού).

            Οι ψύχραιμες και νηφάλιες φωνές των περισσοτέρων από εμάς ήταν η ασπίδα της ενότητάς μας, δεδομένου ότι όλες οι κατηγορίες και τα αρνητικά και ειρωνικά σχόλια έμειναν αναπάντητα, με διάθεση να μην ριχθεί λάδι στη φωτιά και έτσι αφού κερδίσαμε «δια πυρός και σιδήρου» την ενότητά μας, αποδείξαμε τι μπορούμε να επιτύχουμε με αυτήν, όχι μόνο γενικά σαν υποχρεωτικώς μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί αλλά γενικά ως εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ενδεικτικά και επιγραμματικά υπενθυμίζουμε μερικά από τα επιτεύγματα της ενότητάς μας:

            1) Αποτροπή των ανακλήσεων των μετατάξεων τον Μάιο του 2015, με την άμεση αντίδρασή μας που επιδείχθηκε αφενός με την συνυπογραφή από εκατοντάδες από εμάς της εξώδικης δήλωσης που επιδόθηκε άμεσα στο υπουργείο και αφετέρου με την εκπληκτικού αριθμού και παλμού συγκέντρωσή μας έξω από το υπουργείο.

            2) Δικαστικές παρεμβάσεις υποχρεωτικώς μεταταγμένων συναδέλφων μας σε όλες τις δίκες που ήγειραν οι προϋπάρχοντες πρωτοβάθμιοι, οι οποίες μία μία δικαιώνονται και γίνονται δεκτές από τα Δικαστήρια.

            3) Άσκηση δύο αιτήσεων ακύρωσης από συναδέλφους μας όλων των ειδικοτήτων, και κοινών και μη κοινών, που προσδιορίστηκαν και εκδικάζονται στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, η μία στις 11 Οκτωβρίου 2017 και η άλλη στις 17 Ιανουαρίου 2018 κατά της παράλειψης του υπουργείου να συστήσει και αποδώσει τις οργανικές θέσεις που τους οφείλονται, αποτέλεσμα των οποίων είναι, κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, ο εξαναγκασμός του υπουργείου να εκδώσει το ΦΕΚ του Οκτωβρίου του 2016 περί σύστασης των οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων, ισαρίθμων με όλους τους υποχρεωτικώς μεταταγμένους των μη κοινών ειδικοτήτων. Ρητορικό το ερώτημα αλλά αξίζει να παρατεθεί: Στις δικαστικές αυτές προσφυγές μετείχαν μόνο εκπαιδευτικοί των μη κοινών ειδικοτήτων ή όλοι μαζί από κοινού εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων κοινών και μη κοινών; Τουλάχιστον ως φόρο τιμής σε αυτούς τους συναδέλφους που ματώνουν και ψυχολογικά και έως ένα βαθμό και οικονομικά για την απόδοση οργανικών θέσεων σε όλους ανεξαιρέτως και αδιακρίτως τους μεταταγμένους, ας αποφεύγουμε, όταν ζητάμε την απόδοση των οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων, να παραλείπουμε να ζητάμε την σύσταση των οργανικών θέσεων και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς των κοινών ειδικοτήτων. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το αντίστροφο. Για αυτό άλλωστε έχουμε και την κάλυψη του νόμου, κοινή μήτρα μας είναι ο Ν. 4172/2013, ας μην την φθείρουμε.

            4) Παρέμβαση εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων μας στα υπηρεσιακά μας συμβούλια και συνυπογραφή ψηφίσματος από πολυάριθμη ομάδα συναδέλφων, με το οποίο ζητούνταν από τις παρατάξεις να δηλώσουν ότι στηρίζουν όχι μόνο τα συμφέροντα των δασκάλων αλλά και τα συμφέροντα των ειδικοτήτων, το οποίο εστάλει στις παρατάξεις και είχε ως αποτέλεσμα συγκεκριμένη παράταξη να εκδώσει ανακοίνωση ότι ανέκαθεν στήριζε τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

            5) Κάλεσμα προς την Δ.Ο.Ε. να γνωμοδοτήσει εάν υπάρχει το νομικό περιθώριο άσκησης αίτησης ακύρωσης κατά της αντιεκπαιδευτικής υπουργικής απόφασης Φίλη, με την οποία ανατίθενται αντικείμενα διδασκαλίας των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε δασκάλους, το οποίο συνυπογράφηκε από εκατοντάδες συναδέλφους ειδικοτήτων και εστάλει σε όλα τα μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., το οποίο είχε ως αποτέλεσμα τελικά την άσκηση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας εκ μέρους της Δ.Ο.Ε. κατά της αντιεκπαιδευτικής και αντιπαιδαγωγικής αυτής υπουργικής απόφασης.

            6) Ενωτικό κάλεσμα και υπόμνημα προς την Ο.Λ.Μ.Ε. και την Δ.Ο.Ε., το οποίο γνωστοποιήθηκε στο υπουργείο, το οποίο υπογράφηκε από τριακοσίους πενήντα (350) συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με το οποίο καλούσαμε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο να ενώσει τις δυνάμεις του και με μια κοινή φωνή να εξαναγκάσει το υπουργείο, υπηρετώντας την εργασιακή ειρήνη και ασφάλεια, να συστήσει και αποδώσει οργανικές θέσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

            Τα παραπάνω αποτελούν κάποια δείγματα κοινού αγώνα και επιτυχών αποτελεσμάτων του. Μην παρασύρεστε συνάδελφοι και είτε από αμέλεια είτε από υστεροβουλία ξεχνάτε την ισχύ της ενότητάς μας. Ας έχουμε όλοι κατά νου ότι καλές οι συλλογικές και παραταξιακές επιδιώξεις επιστημονικών φορέων και παρατάξεων που αφορούν οποιαδήποτε άλλη στενή ή και ευρύτερη συλλογική ή και συντεχνιακή τους επιδίωξη.

 Μία είναι η «μητέρα των μαχών» και μόνο αυτή η επιδίωξη είναι ικανή να ενώσει και κινητοποιήσει όλους εμάς μαζί τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Η σύσταση και απόδοση οργανικών θέσεων – οριστικών τοποθετήσεων σε όλους και των κοινών και των μη κοινών ειδικοτήτων και των προϋπαρχόντων. Ο σκοπός και η επιδίωξή μας αυτή δεν μπορεί να παρεμβάλλεται ως «τσόντα» μαζί με άλλες στενού και συντεχνιακού ενδιαφέροντος επιδιώξεις, με μόνο σκοπό να προσελκύσει την στήριξη μεγάλου αριθμού συναδέλφων για την ευόδωση του στόχου τους. Το υπουργείο δεν θα μας πάρει στα σοβαρά εάν το μείζον αυτό θέμα μας το πιπιλίζουμε ως καραμέλα και το παρεμβάλουμε ως αίτημα μαζί με άλλα μικρότερης σημασίας αιτήματά μας, τα οποία και τα προτάσσουμε.

            Ας αναλογιστούμε ότι ένας συνάδελφός μας ειδικοτήτων, κυρίως των ολιγόωρων μαθημάτων, εξ αιτίας της έλλειψης οργανικής θέσης – οριστικής τοποθέτησης, είναι υποχρεωμένος κάθε χρόνο να αλλάζει εργασιακό περιβάλλον, διότι δεν δικαιολογείται οργανική θέση με κάτω από δώδεκα (12) ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας σε κάποιο Δημοτικό σχολείο. Ας έλθουμε για λίγο στην θέση του και ας σκεφτούμε ότι εκτός από το γεγονός ότι είναι υποχρεωμένος, προκειμένου να καλύψει το ωράριό του, να διδάσκει σε πέντε και έξη σχολεία, είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάθε χρόνο τα σχολεία αυτά δεν θα είναι τα ίδια, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει κανέναν, ούτε καν στοιχειώδη, οικογενειακό αλλά και εκπαιδευτικό προγραμματισμό αφού και για τους μαθητές η συνεχής μεταβολή του διδάσκοντος εκπαιδευτικού αποβαίνει εις βάρος της μαθησιακής διαδικασίας.

            Ας σκεφτούμε όλοι μας ότι η ευόδωση του σκοπού μας για οργανικές θέσεις – οριστικές τοποθετήσεις σε όλους διευκολύνεται αφενός από την μείωση των ωρών διδασκαλίας σε ένα σχολείο από τις δώδεκα (12) ώρες προκειμένου να δικαιολογείται οργανική θέση και αφετέρου από την δυνατότητα σύστασης οργανικής θέσης σε ομάδα γειτονικών σχολείων, υπό την έννοια ότι ο εκπαιδευτικός θα τοποθετείται οριστικά σε ένα από τα σχολεία, στα οποία θα διδάσκει τις περισσότερες ώρες, αλλά θα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με επιπλέον διδασκαλία πάντα στα γειτονικά σχολεία της ομάδας.

            Έχοντας όλα τα παραπάνω υπόψη μας, αισθανόμαστε την ανάγκη με το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς, να μην κλείσουμε και τα μάτια μας μπροστά στα προβλήματά μας, αλλά να προτείνουμε τρόπους αντίδρασης για την επίλυσή τους:

            Πεποίθησή μας είναι ότι η επίλυση των προβλημάτων μας και συγκεκριμένα η σύσταση των οργανικών θέσεων για όλους μας περνάει μέσα από την δυναμική μας εκπροσώπηση στον συνδικαλιστικό μας φορέα, ο οποίος είναι η Δ.Ο.Ε. και μόνο αυτή. Έχοντας λοιπόν μελετήσει το καταστατικό της, διαπιστώσαμε ότι προκειμένου να τεθεί θέμα σύγκλησης έκτακτης Γενικής Συνέλευσης για ζήτημα συγκεκριμένου και γενικού ενδιαφέροντος απαιτείται η κοινή αίτηση του ενός δεκάτου (1/10) των συλλόγων μελών της (άρθρο 7 εδάφιο δ). Το γεγονός αυτό μας δίνει την δυνατότητα εκμεταλλευόμενοι τον αριθμό μας, οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είμαστε 11.643 (βλέπετε άρθρο αιρετού κου Παληγιάννη σε http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/posoi-einai-oi-ypiretoyntewpekpaideytikoi-stin-pe) να ζητήσουμε από τους κατά τόπους συλλόγους, στους οποίους είμαστε μέλη, να τεθεί θέμα σύγκλησης της γενικής Συνέλευσης της Δ.Ο.Ε, με θέμα γενικότερου και συγκεκριμένου αλλά και μεγάλης σπουδαιότητας ζητήματος, την σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που υπηρετούμε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τρόπους επίτευξής του.

            Στην προσπάθειά μας αυτή θεωρούμε ότι έχουμε ως υποστηρικτές και τους τριακοσίους πενήντα (350) συναδέλφους που συνυπέγραψαν το ενωτικό κάλεσμα που γνωστοποιήθηκε ως υπόμνημα προς το υπουργείο, αλλά επιπλέον καλούμε και όλες τις επιστημονικές ενώσεις των ειδικοτήτων, όπως Φυσικής Αγωγής, Πληροφορικής, Μουσικής, Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Καλλιτεχνικών, Θεατρικής αγωγής κλπ. να σταθούν στο πλάι μας ως αρωγοί και χρησιμοποιώντας τις οργανώσεις τους να συστήσουν στα μέλη τους να θέσουν στις γενικές συνελεύσεις των κατά τόπους συλλόγων τους το θέμα των οργανικών θέσεων – οριστικών τοποθετήσεων, ούτως ώστε να συγκεντρωθεί το απαραίτητο ποσοστό σύμφωνα με το καταστατικό της Δ.Ο.Ε. για την σύγκληση της Γενικής Συνέλευσής της, με θέμα το ζήτημα των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και τρόποι επίλυσής του.

            Επιπλέον για τον σκοπό αυτόν, για μία ακόμα φορά θα ζητήσουμε τον εμπλουτισμό του καλέσματός μας αυτού με νέες συμμετοχές, εκτός από τους 350 συναδέλφους μας, ούτως ώστε κατόπιν με πολυάριθμη συμμετοχή, να στείλουμε το αίτημά μας για βοήθεια στις επιστημονικές ενώσεις, ώστε αυτές να λάβουν σαφή και δημόσια θέση για το τι προτίθενται να πράξουν, προκειμένου να επιβοηθήσουν την προώθηση του αιτήματός μας για συγκέντρωση των απαραιτήτων ψήφων για την σύγκληση Γενικής Συνέλευσης της Δ.Ο.Ε..

            Κλείνοντας θα θέλαμε να σας επισημάνουμε να κλείσετε τα αυτιά σας στα λεγόμενα «παπαγαλάκια», που σχεδόν σίγουρα θα κάνουν την εμφάνισή τους μετά την δημοσιοποίηση της νέας αυτής προσπάθειάς μας, τα οποία έχουν αποδείξει ότι κάνουν την εμφάνισή τους, σαν τα σαλιγκάρια μετά την βροχή, και επιδιώκουν να κατευνάσουν οποιαδήποτε δυναμική και ενωτική προσπάθειά μας, αφού τρέφονται από τον διχασμό και την διάσπασή μας.

            Έχουν γίνει πλέον κλισέ οι φράσεις «περιμένετε», «κάντε υπομονή», «από τη Σεπτέμβριο» «η λύση είναι κοντά», «μην φωνάζετε, τα έχουμε συμφωνήσει», «υπηρεσιακοί παράγοντες μας υποσχέθηκαν». Αν ξανακούσετε αυτά τα λόγια το λιγότερο που θα έχετε να κάνετε, εάν δεν έχετε κλείσει τα αυτιά σας, θα είναι να τους θέσετε συγκεκριμένα ερωτήματα για το πώς, πότε, ποιος και γιατί θα δώσει την λύση στα προβλήματά σας και να απαιτήσετε συγκεκριμένες απαντήσεις. Από αοριστολογίες έχουμε πλέον χορτάσει έως τώρα. Φτάνει πια.

            Όλα τα παραπάνω λεγόμενά μας επιβεβαιώνονται και διατρανώνονται από μία σημερινή ανακοίνωση της Δ.Ο.Ε., με την οποία, στα πλαίσια διεκδίκησης της δίχρονης εκπαίδευσης στην προσχολική αγωγή και καλέσματος για κινητοποίηση την Παρασκευή 16/6, αναφέρει « .. Ας μην ξεχνάμε την απόφαση – πρόταση της Κ.Ε.Δ.Ε. προς την κυβέρνηση για την υπαγωγή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  στους Δήμους .. ».

(http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/doe-kinitopoiisi-tin-paraskeyi-166)

Το παραπάνω αναδεικνύει την αναγκαιότητα της απόδοσης οργανικών σε όλες τις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας, χωρίς διαχωρισμούς, προκειμένου να θωρακιστεί η  εργασιακή ασφάλεια των συναδέλφων, διότι όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι τίποτε δεν είναι απίθανο να συμβεί, εάν οι Δήμοι αναλάβουν τα Δημοτικά σχολεία, υπό τους περιορισμούς των προϋπολογισμών τους, σε όσους εκπαιδευτικούς δεν έχουν οργανική-οριστική τοποθέτηση.

            Για δική σας εξυπηρέτηση επαναδημοσιεύουμε παρακάτω τα ονόματα των 350 συναδέλφων που είχαν συνυπογράψει, εξουσιοδοτώντας μας να δημοσιοποιήσουμε τα ονοματεπώνυμά τους, το ενωτικό κάλεσμα για οργανικές θέσεις – οριστικές τοποθετήσεις σε όλους, προκειμένου να μην δηλώσουν ξανά συμμετοχή, εφόσον αυτή θεωρείται δεδομένη, ή άλλως και εφόσον δεν συνεχίζουν να συντάσσονται, να μας ειδοποιήσουν να αφαιρέσουμε το ονοματεπώνυμό τους, πριν από την αποστολή του στους φορείς όπου προτιθέμεθα να αποστείλουμε την παρούσα πρωτοβουλία μας.

            Για να δείτε το δημοσίευμα πατήστε:

http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/ypomnima-apo-350-ekpaideytikoys-eidikotiton-gia-metataxeis-kai-organikes

            Όσοι επιπλέον εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να συμβάλλουν στην προσπάθειά μας αυτή και να δραστηριοποιηθούν ώστε να τεθεί το ζήτημα των οργανικών θέσεων σε έκτακτη Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε. δια μέσω των τοπικών σωματείων, ας στείλουν το ονοματεπώνυμό τους, το τηλέφωνο επικοινωνίας τους (προκειμένου να οργανωθούμε πανελλαδικά) την ειδικότητά τους, και την περιοχή υπηρέτησής τους στο e-mail: [email protected].

            Όταν κλείσει η συγκέντρωση των συμμετοχών, θα γίνει ταυτόχρονη κατάθεση από όλους τους συμμετέχοντες αιτήματος προς τα κατά τόπους σωματεία, σύμφωνα με το το καταστατικό τους, προκειμένου να τεθεί υποχρεωτικά προς την Δ.Ο.Ε. το αίτημα για σύγκληση της Γενικής Συνέλευσής της. Το αίτημα θα συνταχθεί από την συντονιστική μας επιτροπή και θα είναι διαθέσιμο, για όποιον επιθυμεί να το καταθέσει.

            Εάν δε η συμμετοχή μας είναι πολυπληθής, κατόπιν της Γενικής Συνέλευσης της Δ.Ο.Ε. με θέμα τις οργανικές, θα ζητηθεί από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. η διοργάνωση συγκέντρωσης εκπαιδευτικών από όλη την Ελλάδα σε συγκεκριμένη ημερομηνία στο υπουργείο παιδείας, υπό την αιγίδα της και με την οικονομική της στήριξη, δεδομένου ότι η μετακίνηση για τους πενιχρούς μισθούς των εκπαιδευτικών είναι πλέον δυσβάστακτη.

Ολυμπία Ζαραμπούκα

Μέλος της συντονιστικής επιτροπής των μεταταγμένων του Ν. 4172/2013

Μέλος της επιτροπής αντίδρασης στην αντιεκπαιδευτική υπουργική απόφαση Φίλη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων