Thumbnail
ΠΔΕ Αττικής

Δείτε τα έγγραφα αναλυτικά στους συνδέσμους παρακάτω.

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815.   

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803, και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18» με κωδικό ΟΠΣ 5009803, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18» με κωδικό ΟΠΣ 5001951, «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009805 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808. 

 

  «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808. 

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951.   

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951. 

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009803 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πλοίο
Ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στο πλοίο "Superstar" – Επέστρεψε στον Βόλο με μηχανική βλάβη
Μηχανική βλάβη στο πλοίο Superstar με 418 επιβάτες κατά το δρομολόγιο Βόλος - Σκιάθος - Σκόπελος. Επέστρεψε στο λιμάνι με μειωμένη ταχύτητα.
Ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στο πλοίο "Superstar" – Επέστρεψε στον Βόλο με μηχανική βλάβη
gov-gr.jpg
Καταργούνται τέσσερα πιστοποιητικά για τους πολίτες – Αυτόματη αντλήση δεδομένων μέσω Gov.gr
Πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας και μόνιμης κατοικίας φεύγουν από την «καθημερινή τσάντα» του πολίτη – Η νέα εποχή...
Καταργούνται τέσσερα πιστοποιητικά για τους πολίτες – Αυτόματη αντλήση δεδομένων μέσω Gov.gr
amfitheatro-aei-foitites2
Προς τροποποίηση ο νόμος για τις διαγραφές φοιτητών: Από το ν+2 στο ν+...ελπίδα - Τι προβλέπει η νέα ρύθμιση για τις οριζόντιες διαγραφές
Το Υπουργείο Παιδείας επανεξετάζει τον νόμο Κεραμέως για τους «αιώνιους» φοιτητές – Τι προβλέπει η επικείμενη ρύθμιση και ποιους αφορά
Προς τροποποίηση ο νόμος για τις διαγραφές φοιτητών: Από το ν+2 στο ν+...ελπίδα - Τι προβλέπει η νέα ρύθμιση για τις οριζόντιες διαγραφές