Thumbnail
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης»

Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να αυξήσει το ωράριο των εκπαιδευτικών και τον αριθμό των μαθητών στη τάξη

Προαπατούμενα για το κλείσιμο της 3ης αξιολόγησης είναι να αυξηθεί ο αριθμός διδακτικών ωρών ανά εκπαιδευτικό, καθώς και ο αριθμός μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με βάση τις  “βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ”. Απαίτηση επίσης των θεσμών είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων σύμφωνα με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης. 

Ήδη η κυβέρνηση με το νόμο για τη ρύθμιση του εργάσιμου χρόνου των ιατρών, επέβαλε την εργάσιμη εβδομάδα των 60 ωρών. Τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν στην πράξη προετοιμάζουν το έδαφος για τη γενίκευση της διευθέτησης του εργάσιμου χρόνου σε όλους του κλάδους και στην εκπαίδευση. Η αύξηση του ωραρίου, η κινητικότητα, ο εκπαιδευτικός λάστιχο, η εντατικοποίηση είναι απαιτήσεις της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.

Η αύξηση του ωραρίου, εκτός των άλλων θα οδηγήσει σε νέες απολύσεις συμβασιούχων εκπαιδευτικών και θα κλείσει ακόμα περισσότερο το δρόμο στους μόνιμους διορισμούς.

Προειδοποιούμε την κυβέρνηση!! Δεν θα επιτρέψουμε την περαιτέρω υποβάθμιση του σχολείου και τη πλήρη διάλυση του ωραρίου των εργαζομένων!

Καλούμε όλα τα σωματεία να καταδικάσουν αυτούς τους σχεδιασμούς, να οργανώσουν τον αγώνα των εργαζομένων. Η καλύτερη απάντηση στην κυβέρνηση και στα σχέδιά της είναι η  επιτυχία της πανεργατικής απεργίας στις 14 Δεκέμβρη!

  • Καμία αύξηση στο ωράριο των εκπαιδευτικών. Ήδη τρέχουμε σε 3 και 4 σχολεία ενώ εκατοντάδες συνάδελφοι μας πλεονάζουν χωρίς οργανική θέση

Απαιτούμε

  • Μείωση και όχι αύξηση των μαθητών στην τάξη,  με παιδαγωγικά κριτήρια. Επαναφορά του προηγούμενου ωραρίου.
  • Δε θα δεχτούμε
  • Την αντιδραστική αξιολόγησή τους, που στόχο έχει την κατηγοριοποίηση της σχολικής μονάδας και την περαιτέρω υποβάθμιση του σχολείου. 

Όλες και όλοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ 14/12 και στην απεργιακή συγκέντρωση
 

του Νομαρχιακού Τμήματος Λήμνου της ΑΔΕΔΥ, του Παραρτήματος Λήμνου του Παλλεσβιακού Εργατικού Κέντρου και των άλλων συνδικάτων, του νησιού μας που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής