Thumbnail
Δ. Μπαξεβανάκης

Ο υφυπουργός Παιδείας Δ. Μπαξεβανάκης, μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου για τα μέτρα που συμφωνήθηκαν με τους θεσμούς, τόνισε τα εξής:

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Επειδή και σε αυτό έχει υπάρξει υπέρμετρη κινδυνολογία, αναφέρομαι για όσους δεν γνωρίζουν ότι αυτή η διαδικασία είναι μια διαδικασία που γίνεται κάθε χρόνο, η διαδικασία ιδρύσεων, καταργήσεων, συγχωνεύσεων προαγωγών ή υποβιβασμού σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αυτή γίνεται κάθε χρόνο.

Διευκρινίσεις για τη νέα διάταξη

Στη νέα διάταξη που κατατέθηκε στην Βουλή εμείς περιγράφουμε τα κριτήρια με βάση τα οποία γίνεται αυτή η διαδικασία.

Ποια είναι αυτά τα κριτήρια;

Είναι η οργανικότητα για τις σχολικές μονάδες, το υφιστάμενο μαθητικό δυναμικό τη χρονιά που συζητάμε, αλλά και το προβλεπόμενο μαθητικό δυναμικό τα επόμενα χρόνια, ο αριθμός των μαθητών που θα προκύψει από την πιθανή συγχώνευση, δεν θέλουμε σχολεία μαμούθ, η συστέγαση στο ίδιο κτίριο δύο σχολείων, η δυνατότητα της σχολικής μονάδας που θα προκύψει από τη συγχώνευση, ο αριθμός των μαθητών που μεταφέρεται.

Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι καθορίζουμε ένα όριο που είναι ανθρώπινο.

Λέμε δηλαδή ότι ο χρόνος της μετακίνησης του μαθητή στο σχολείο που θα προκύψει από πιθανή συγχώνευση δεν πρέπει να υπερβαίνει τα τριάντα λεπτά.

Όλη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει ότι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλοί μαθητές στην περιφέρεια της χώρας που η μετακίνησή τους προς το σχολείο διαρκεί πολύ περισσότερο από τριάντα λεπτά.

Άρα, το όριο που θέτουμε εμείς είναι μικρότερο απ’ αυτό που ισχύει σήμερα στην πραγματικότητα.


Επομένως, δεν υπάρχει τίποτα από όλες αυτές τις κινδυνολογίες των προηγούμενων μηνών.

Είμαστε βέβαιοι ότι οι κατ΄ επάγγελμα κινδυνολόγοι δεν θα σταματήσουν τη δουλειά τους γιατί πολύ απλά αν δεν κινδυνολογήσουν, αν δεν προσπαθήσουν να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς μας, απλώς δεν έχουν λόγο ύπαρξης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»