Thumbnail
Η επιστολή του συλλόγου γονέων & κηδεμόνων Γυμνασίου Νέας Ερυθραίας προς το Υπ.Παιδείας, την ΠΔΕ Αττικής και την ΔΔΕ Β' Αθήνας

Στο σχολείο μας υπάρχουν μαθητές/τριες που παρουσιάζουν διάχυτες μαθησιακές δυσκολίες τις οποίες  έχει αξιολογήσει το ΚΕΔΔΥ και τις εντάσσει στην ενότητα «Διαταραχές ομιλίας- λόγου», τις χαρακτηρίζει ως «Αγχώδεις εκδηλώσεις», «Δυσκολίες στην ορθογραφία». Οι εν λόγω μαθητές και μαθήτριες παρουσιάζουν δυσκολίες σε επιμέρους γνωστικά αντικείμενα, στην κατανόηση εννοιών, στην απόδοση και αναπαραγωγή του λόγου. Προκειμένου να ξεπεράσουν αυτές τις δυσκολίες καταβάλλουν σημαντική προσπάθεια κατά την μελέτη και ως εκ τούτου παρουσιάζουν φαινόμενα έντονου άγχους. Σύμφωνα με το ΚΕΔΔΥ οι μαθητές και μαθήτριες με αυτές τις δυσκολίες εντάσσονται στην κατηγορία μαθητών με «ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» του Ν, 3699/2008 αρ3 παρ.2

Το ΚΕΔΔΥ συστήνει ειδική αντιμετώπιση όσον αφορά την αξιολόγηση (βαθμολόγηση) σε ενδοσχολικό επίπεδο, τόσο στις τριμηνιαίες δοκιμασίες, όσο και στις προαγωγικές εξετάσεις. Η ειδική αντιμετώπιση πρέπει να περιλαμβάνει : συνδυαστικό τρόπο εξέτασης δηλαδή :

α) τις καθιερωμένες γραπτές εξετάσεις σε γραπτό λόγο και β) προφορικές εξετάσεις με ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις που θα τους απευθύνονται να είναι σύντομες – ξεκάθαρες – κλειστού τύπου, ώστε να εστιάζει η προσοχή τους σε ένα δεδομένο κάθε φορά.

Συστήνει επίσης τα κάτωθι :

  • Επιείκεια στην βαθμολόγηση των γραπτών εργασιών όσον αφορά την ορθογραφία.

  • Χρήση δικαιώματος επεξηγηματικών και διευκρινιστικών ερωτήσεων τόσο στην προφορική, όσο και στην γραπτή εξέταση ώστε να είναι βέβαιο ότι κατανοούν το ζητούμενο

  • Παροχή επιπρόσθετου χρόνου για την εκτέλεση των μαθησιακών δραστηριοτήτων

  • Διδασκαλία τεχνικών ενίσχυσης της κατανόησης του γραπτού λόγου

  • Εξάσκηση σε τεχνικές μελέτης και απομνημόνευσης

  • Εκμάθηση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών

  • Συμβουλευτική της οικογένειας προς κατανόηση των δυσκολιών και καλύτερη αντιμετώπισή τους.

Άραγε τι από τα παραπάνω που συστήνει το ΚΕΔΔΥ εφαρμόζεται στο υφιστάμενο εκπαιδευτικό σύστημα ;

ΔΥΣΤΥΧΩΣ  ΤΙΠΟΤΑ!  όπως διαπιστώνουν οι γονείς των παιδιών.

Ο συνδυαστικός τρόπος εξέτασης δεν πραγματοποιείται ποτέ γιατί ουδέποτε  υπήρξε τέτοια πρόβλεψη από το Υπουργείο Παιδείας, ούτε σχετικές οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς.

Η εξατομικευμένη προσέγγιση καθίσταται αδύνατη, όταν έχουμε πάνω από 25 μαθητές στις τάξεις, όταν οι καθηγητές έχουν γίνει λάστιχα διδάσκοντας ακόμα και σε 4 διαφορετικά σχολεία.

Ρωτάμε λοιπόν το ΥΠΕΘ πώς αυτά τα παιδιά θα αποκτήσουν ίσες ευκαιρίες για μάθηση ;

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς λέγεται ο κουλ στα ελληνικά;

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μεξικό
Μεξικό: Έκρηξη σε εργοστάσιο της τεκίλας Jose Cuervo- Τουλάχιστον 5 νεκροί - Βίντεο
Έκρηξη σε εργοστάσιο παραγωγής τεκίλας της Jose Cuervo στο κεντρικό Μεξικό στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον πέντε εργαζομένους κι εξώθησε τις αρχές να...
Μεξικό: Έκρηξη σε εργοστάσιο της τεκίλας Jose Cuervo- Τουλάχιστον 5 νεκροί - Βίντεο
paidikipornografia1.jpg
Τεχνητή Νοημοσύνη: Μάστιγα οι εικόνες σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών
Η χρήση εφαρμογών ΤΝ για τη δημιουργία ή την τροποποίηση υλικού σεξουαλικής παιδικής πορνογραφίας αυξάνει επίσης «την ποσότητα του παράνομου υλικού...
Τεχνητή Νοημοσύνη: Μάστιγα οι εικόνες σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών