Η πρωινή διευκρίνιση (9 ολόκληρες ημέρες ΜΕΤΑ τη λήξη του Α’ Τετραμήνου) που επαναφέρει το ζήτημα των "μη παρακολουθούντων", ουσιαστικά έρχεται σε αντίφαση με την Υπουργική Απόφαση της προηγούμενης βδομάδας. Κι αυτό γιατί η αρχική ΥΑ (ΦΕΚ Β’ 120, η 10645 της 23/01/2018, εδώ: https://tinyurl.com/yc3bsyez ) την οποία ακολούθησε η διευκρινιστική εγκύκλιος 13963 στις 26-01-2018: εδώ: https://tinyurl.com/y75d7d28) μίλαγε για χαρακτηρισμό φοίτησης με βάση το σύνολο των απουσιών όλης της χρονιάς ενώ η τωρινή ζητάει πρακτικά χαρακτηρισμό φοίτησης με βάση το Α' Τετράμηνο.
Με βάση τη νέα τροποποιητική ΥΑ (Α.Π. 14184 της 26/01/2018, εδώ: https://tinyurl.com/ydbgxnk4 ), σε περίπτωση που υπάρχουν μαθητές που υπερβαίνουν το μέγιστο επιτρεπτό όριο των απουσιών, τότε δεν λαμβάνονται υπόψη για τμήματα-αναθέσεις-κτλ. Πρακτικά, ανοίγει παραθυράκι για να κλείσουν τμήματα, να ξαναμοιραστούν ώρες, και/ή να μετακινηθούν συνάδελφοι στη μέση της χρονιάς, δημιουργώντας ένα μίνι χαμό.
α) Το σκέφτηκε πολύ το Υπουργείο;;; Προφανώς όχι, αφού η βιασύνη της περασμένης βδομάδας δείχνειπροχειρότητα. Είναι δυνατόν να έρχονται Υπουργικές Αποφάσεις για το Α' Τετράμηνο (που έληξε στις 20 Γενάρη) στις 23, 25 και 29 Γενάρη;;; Αυτός είναι προγραμματισμός και ενέργειες σοβαρού Υπουργείου;;;
β) ....Εκτός αν η αιτία δεν είναι ο αρπακολλισμός αλλά υπήρχε πονηρή σκέψη να περάσουν τα "δύσκολα σημεία" με διάφορες "διευκρινιστικές", ώστε να αποφευχθούν οι όποιες λογικές αντιδράσεις.
γ) Πώς στέκει νομικά αυτή η απόφαση; Τελικά, με τι γίνεται χαρακτηρισμός;;; Με τη φοίτηση όλης της χρονιάς ή της μισής;; Στο άρθρο 23-παρ.2 της αρχικής ΥΑ αναφέρεται:
Η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
Παρακάτω, στο άρθρο 28-παρ.1 αναφέρεται:
Η φοίτηση χαρακτηρίζεται ως επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
Επιπλέον, τι γίνεται αν υπάρχουν Σύλλογοι Διδασκόντων που έχουν ήδη συνεδριάσει με βάση την αρχική ΥΑ;;; Τέλος, τι γίνεται με τα δικαιολογητικά που μπορεί να έρθουν μετά (επειδή φέτος ισχύει ακόμη και μεταβατικά η επιπλέον 50άρα δικαιολογημένων απουσιών);;;
δ) Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ θα αποδεχθούν τέτοιες εξελίξεις αδιαμαρτύρητα;;;
--
Του Πάνου Ντούλα,
Καθηγητή Αγγλικής στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κορίνθου,
Αιρετού ΑΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη