Thumbnail
Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, το γραφείο του πρωθυπουργού και τους «6» Δημάρχους  των Δυτικών Συνοικιών Θεσσαλονίκης, με αφορμή το ζήτημα στέγασης

Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό και τους «6» Δημάρχους των Δυτικών Συνοικιών Θεσσαλονίκης απέστειλε ο Στέφανος, μαθητής Γ' Λυκείου, με αφορμή το πρόβλημα στέγασης που αντιμετωπίζει το σχολείο του, το Καλλιτεχνικό Θεσσαλονίκης.

Την ίδια ώρα τονίζει ότι "πρέπει να αναγνωρίζουμε την αλήθεια από το ψέμα το οποίο θέλουν να μας πουλήσουν", καθώ και ότι "το Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (Και ΟΧΙ Αμπελοκήπων-Μενεμένης) ζει από τους ανθρώπους που το λειτουργούν και όχι από τους ανθρώπους που νομίζουν ότι μας έχουν υπό τον έλεγχο τους".

Ακολουθεί η επιστολή:

Θεσσαλονίκη 2/2/2018

11 χρόνια. 11 χρονιά λειτουργίας ενός σχολείου, μιας κοινότητας καθώς και μιας διαφορετικής ομάδας καλλιτεχνών. Το Καλλιτεχνικό σχολείο Θεσσαλονίκης έχει το δικαίωμα να εκφράζεται, να ζει. Μέσα στα χρόνια αυτά εκατοντάδες μαθητές κατάφεραν να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο τους, την αρχή για κάτι διαφορετικό. Αυτό το διαφορετικό όμως είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί καθώς μερικοί θεωρούν πως μπορούν να μας έχουν στα χέρια τους, μόνο και μόνο για το δικό τους όφελος (για ποιον λόγο άραγε;)προσπαθώντας να χρησιμοποιήσουν επιχειρήματα τα οποία δεν στέκουν με την λογική που τα θέτουν. Άνθρωποι του χορού, των εικαστικών, του θεάτρου και του κινηματογράφου έχουν δώσει αγώνα μέσα στο σχολειό αυτό έτσι ώστε να δώσουν ένα φως χαράς και ελπίδας πως αύτη η κοινότητα θα υπάρχει, ακόμα και από τις άθλιες υποδομές και συνθήκες που μπορεί να δοθούν από έναν άνθρωπο, ο οποίος ενδιαφέρθηκε ξαφνικά τη στιγμή που θελήσαμε να φύγουμε από αυτόν. Έτσι λοιπόν, κάθε δυσκολία, κάθε αδιαφορία, κάθε αδυναμία, τη χρεωνόμαστε για το όφελος μόνο της εξουσίας.

Βέβαια, προτάθηκαν και από τον ίδιο τρόποι επίλυσης, που από όσο είναι γνωστό δεν κατάφερε να τις υλοποιήσει. Έτσι αποφάσισε να παραδώσει μία επιστολή, αναφερόμενος  το πόσο δύσκολο είναι να μεταφερθεί ένα σχολείο και πόσο πιο εύκολο “οικονομικά” να χτιστεί ένα κτήριο σε ένα οικόπεδο, που δεν είναι καν στην ιδιοκτησία του. Πριν από 2,5 χρόνια ανακάλυψε η διεύθυνση του σχολείου πως το οικόπεδο, το οποίο για αρκετά χρόνια μας είχαν εγγυηθεί πως θα είναι δικό μας σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, δεν ήταν καν στα χέρια του δήμου. Με αυτό το αισχρό ψέμα μας γέμιζε με ελπίδες ο ένας από τους «6» .

Το σχολείο όμως δεν έμεινε άπραγο. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων , ο σύλλογος διδασκόντων και το δεκαπενταμελές μαθητικό συμβούλιο αποφάσισαν να αναλάβουν δράση. Τον Νοέμβριο του 2016 οι μαθητές του καλλιτεχνικού σχολείου ανέλαβαν δράση στα πλαίσια του φεστιβάλ κινηματογράφου στις προβλήτες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Ακολούθησε ο Νοέμβριος του 2017 με τον οποίο καταφέραμε να κερδίσουμε την προσοχή του κόσμου απέναντι από τον κινηματογράφο ΟΛΥΜΠΙΟΝ. Τώρα το Καλλιτεχνικό σχολείο Θεσσαλονίκης θέλει να αποκτήσει αυτό που δικαιούται τόσα χρόνια, ένα κτίριο ανάλογο με τις ιδιαιτερότητες του.

Αυτός ο αγώνας ήταν δύσκολος, καθώς η διεύθυνση αναζήτησε αρχικά στους δήμους της δυτικής Θεσσαλονίκης. Είναι γνωστό σε όλους μας πως δεν δόθηκε από κανέναν μια λύση, μόνο ξανά αυτή η ψεύτικη ελπίδα. Με αυτήν την λογική λοιπόν, η διεύθυνση ξεκίνησε να αναζητά κτίριο και σε ανατολικούς και κεντρικούς δήμους, με αποτέλεσμα να έρχεται η απάντηση που τόσο καιρό ψάχναμε. Το κτίριο του Παπαφείου είναι ένα από τα πιο σημαντικά και παλαιά κτίρια της Θεσσαλονίκης. Την στιγμή που εκφράσανε τον ενδιαφέρον τους η διοίκηση του Παπαφείου και η διεύθυνση του σχολείου μας, οι «6» ξαφνικά μετά από καιρό αντέδρασαν και θυμήθηκαν να συμπαρασταθούν στο Καλλιτεχνικό προσπαθώντας να βρουν λύση στο Πρόβλημα της συστέγασης (οι οποίοι το αποκαλούν μετεγκατάσταση, ένας όρος  που το χρησιμοποιούν λανθασμένα καθώς δεν αφορά μόνο την μετακόμιση του σχολείου).  

Εγώ από την δικιά μου την μεριά, ως μαθητής του καλλιτεχνικού σχολείου αλλά και παλιότερα ως ένας θεατής που θαύμαζε την δουλειά που έκαναν μεγαλύτεροι μαθητές από εμένα (συμπεριλαμβανόμενος την ίδια μου την αδερφή), έχω καταλάβει ένα πράγμα. Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (Και ΟΧΙ Αμπελοκήπων-Μενεμένης) ζει από τους ανθρώπους που το λειτουργούν και όχι από τους ανθρώπους που νομίζουν ότι μας έχουν υπό τον έλεγχο τους. Πρέπει λοιπόν πια να αναγνωρίζουμε την αλήθεια από το ψέμα το οποίο θέλουν να μας πουλήσουν.

-Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΛΕΙ-

-ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ-

ΣΤΕΦΑΝΟΣ Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2017-2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βία κατά των γυναικών
25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
Στην Ελλάδα ακόμη αποτελεί ζητούμενο! - Ο Ο.Η.Ε. έχει κηρύξει από το 1991 την 25η Νοεμβρίου ως την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά...
25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ