Thumbnail
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ

Σχετικά με τις πρόσφατες δημοσιεύσεις της ΠΕΤΕΕΜ στα blogs:

peteem1.blogspot, Alfavita, Educ-oaed, τονίζουμε πως:

Ο μικροσυντεχνιακός συνδικαλισμός με τα δεκανίκια της παλαιοκομματικής αντίληψης και συνδρομής, ήρθε επιτέλους ο καιρός να σωπάσει! Οι κατά το δοκούν αριστεροί που ζητούν ψηφίσματα, συντάσσουν και δημοσιεύουν κάθε λογής αποφθέγματα και αποφάσεις καλά θα κάνουν να προσέχουν!

Οι οικογένειες από τα 52 σχολεία Πανελλαδικά των συμβασιούχων εκπαιδευτικών που στέλνουν στην ανεργία (ελαφρά τη καρδία), τους κοιτούν στα μάτια και τους ρωτούν:

«Γνωρίζετε κύριοι, ότι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ (με 20 και πλέον έτη πια εμπειρία) θα μείνουν στο δρόμο με τις απερίσκεπτες προτάσεις για προσλήψεις απ’ τον ενιαίο πίνακα του Υπουργείου Παιδείας, αφού η εκπαιδευτική τους προϋπηρεσία δεν αναγνωρίζεται παράνομα και αντισυνταγματικά;» (σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του Συνηγόρου του πολίτη) (Γι’ αυτό δεν διαβάσαμε όμως ούτε μια αράδα από σας.) Δεν αναγνωρίζεται γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι ρίχνουν νερό στο μύλο της αντιπαράθεσης μεταξύ των σωματείων ώστε να τρώμε τις σάρκες μας!

Το συμπέρασμα είναι πως κάποιοι παραπληροφορούν αφού αποφαίνονται εύκολα, αναίτια, με τις ελάχιστες αφορμές, έχοντας μονομερή πληροφόρηση για δήθεν διώξεις, σε δήθεν αγωνιστές συνδικαλιστές, χωρίς καν την παραμικρή απόφαση δίωξης από καμία ΕΔΕ!

Από την άλλη οι ανυπότακτοι αγωνιστές (που κατά τα άλλα άγονται και φέρονται συνδικαλιστικά) οφείλουν να καταγγέλλουν την όποια παραβίαση άμα τη εμφανίσει, (μιας και οι ίδιες επιτροπές αξιολόγησης επαναλαμβάνονταν σε βάθος χρόνου, για πάρα πολλά χρόνια) και όχι με ετεροχρονισμένες καταγγελίες (τον Ιανουάριο του 2018)! Στον αντίποδα η καταγγελία κατά του εν λόγω υποδιευθυντή κατατέθηκε τον 6ο του 2017 και όχι μετά την καταγγελία του «ως αντίποινα» η οποία κατατέθηκε τον 1ο του 2018, 7 μήνες μετά δηλαδή, (και αμέσως μετά τη απώλεια της καρέκλας του Υποδιευθυντή!) Ποια «βιομηχανία διώξεων (ΕΔΕ)» λοιπόν;

Είναι προφανές όμως πως ο στόχος είναι καθαρά ο μηδενισμός κάθε προσπάθειας γι’ αυτά τα σχολεία!

Εμείς λοιπόν σ’ αυτό τον ανούσιο διάλογο καταστροφολογίας για τις «αμαρτίες» των άλλων πινάκων, δεν θέλουμε να μπούμε, μίας κι έχουμε μάθει να συνθέτουμε, να δημιουργούμε και να αναβαθμίζουμε αντί να μηδενίζουμε.

 

 Πληροφορίες:

Καλομοίρα Καλτσά

[email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
Δείτε τη λίστα των υποψηφίων με τους σταυρούς που συγκέντρωσαν
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
kant
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
Το διεθνές συνέδριο φιλοδοξεί να εκθέσει και να συζητήσει όλες τις πτυχές του έργου του φιλοσόφου (γνωσιοθεωρία, μεταφυσική, ηθική, δίκαιο, ιστορία,...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών