ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ KAI ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Έρχεται «ψαλίδι» στη σχολική ύλη - Επαγγελματικός προσανατολισμός από Γ' Γυμνασίου

Στο υπουργείο Παιδείας βρέθηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, υπό την παρουσία του οποίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με την αρμόδια υπουργό Σοφία Ζαχαράκη και την ηγεσία του υπουργείου. 

«Συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν.

Η θέση μας εδώ με ξεκάθαρη και κατεύθυνση που έχω δώσει το Υπουργείο πολύ σαφής: Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά το πέρας της σημερινής του επίσκεψης στο Υπουργείο Παιδείας.

Έρχεται «ψαλίδι» στη σχολική ύλη – «Ποιότητα αντί για ποσοστώσεις»

Ο κ. Μητσοτάκης σε άλλο σημείο ανέφερε ότι εξετάζονται προτάσεις για μια λελογισμένη μείωση της ύλης. «Πιστεύω ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο και το συζητήσαμε με την Υπουργό στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της ύλης.

Και με ικανοποίηση άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης, έτσι ώστε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα» επεσήμανε ο πρωθυπουργός.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ KAI ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Επαγγελματικός προσανατολισμός από Γ' Γυμνασίου – Νωρίτερα οι κρίσιμες αποφάσεις

Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι στο πλαίσιο της σημερινής του επίσκεψης συζητήθηκε «ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι απασχολεί όλους τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που έχει να κάνει με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά ενδεχομένως σε μια νεότερη ηλικία.

Στην τρίτη γυμνασίου ίσως είναι η κατάλληλη εκείνη τη στιγμή να εντοπίσουμε τις κλίσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να τους κατευθύνουμε ως προς το ακαδημαϊκό αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον».

Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι σήμερα είχαν την ευκαιρία να κάνουν μια συνολική επισκόπηση της πορείας των παρεμβάσεων που γίνονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και «μία αποτίμηση της προόδου που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια, αλλά και των σημαντικών προκλήσεων που υπάρχουν».

Όπως ανέφερε «σίγουρα πιστεύω ότι εικόνα στα σχολεία μας είναι πολύ διαφορετική και είναι βελτιωμένη αν αναλογιστεί κανείς ότι από το 2019 έχουμε προσθέσει 39.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς στην δύναμή μας, αν αναλογιστεί κανείς ότι έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, όπως δείχνουν η προσχολική εκπαίδευση, τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, η τεχνολογική αναβάθμιση των σχολείων. Στέκομαι ιδιαίτερα στους 36.000 διαδραστικούς πίνακες, οι οποίοι έχουν ήδη τοποθετηθεί στα σχολεία μας χρηματοδοτούμενοι από το Ταμείο Ανάκαμψης.

 

Πολύ χρήσιμα εργαλεία, όπως τα kits για την ρομποτική, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στα σχολεία μας να φέρουν σε επαφή τα παιδιά μας με τη σύγχρονη τεχνολογία, αλλά κυρίως να κάνουν το σχολείο πιο ενδιαφέρον, πιο δημιουργικό, πιο διαδραστικό».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε επίσης στις πολιτικές τις οποίες έχει αναλάβει η κυβέρνηση για το bullying, την πλατφόρμα stopbullying «που έχει ήδη δώσει κάποια πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα, αλλά και τη σημαντική ενίσχυση στους τύπους σχολείων που μας δίνουν τη δυνατότητα να διαφοροποιούμε την εκπαίδευση ανάλογα με τις δυνατότητες αλλά και τις κατευθύνσεις του Υπουργείου».

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ KAI ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Σχετικά με τα Πρότυπα σχολεία, τα Πειραματικά σχολεία και τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είπε: «Θα έχουνε εξετάσεις το επόμενο Σαββατοκύριακο, μια σημαντική καινοτομία με τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Ωνάση για έναν νέο τύπου δημόσιου σχολείου, από το οποίο πραγματικά περιμένουμε πολλά χρήσιμα μαθήματα για το πώς μπορούμε να μπολιάσουμε συνολικά τη λειτουργία των σχολείων μας».

«Να επισημάνω επίσης και την σημαντική πρωτοβουλία, το πρόγραμμα Μαριέττα Γιαννάκου για την αναβάθμιση άνω των 600 σχολείων, τα πρώτα από αυτά θα παραδοθούν στους μαθητές και στους καθηγητές τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Επομένως, είναι πολλά αυτά τα οποία έχουν γίνει, αλλά και πολλά ακόμα, αυτά τα οποία πρέπει να γίνουν», κατέληξε ο πρωθυπουργός.

Σ. Ζαχαράκη: Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσθεση πολύ σημαντικού αριθμού μόνιμου προσωπικού

Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη ανέφερε: «Σας υποδεχόμαστε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, μαζί με τον Αναπληρωτή Υπουργό, τον κ. Βρούτση, μαζί με τους δύο Υφυπουργούς, τον κ. Βλάση, τον Νίκο Παπαϊωάννου, και βέβαια τους Γενικούς Γραμματείς μας, για να μιλήσουμε γι’ αυτό το οποίο ξέρω ότι είναι η απόλυτη προτεραιότητά σας: τα παιδιά. Το πώς μπορούμε να δώσουμε περισσότερες προοπτικές μέσα από την εκπαίδευση.

Ξέρουμε ότι είναι ο “ανελκυστήρας”, είναι ο μοναδικός τρόπος για να δοθούν ίσες ευκαιρίες στα παιδιά οπουδήποτε και αν γεννηθούν, σε όλη την Ελλάδα. Και νομίζω σε αυτό επικεντρωθήκαμε.

Σήμερα μιλήσαμε μόνο για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια, γενική, ειδική και επαγγελματική εκπαίδευση. Δώσαμε έμφαση κυρίως στην καλή προετοιμασία της χρονιάς, αποτιμώντας κιόλας το πώς τα έχουμε πάει αυτά τα χρόνια. Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση και στην πρόσθεση πολύ σημαντικού αριθμού μόνιμου προσωπικού, το πόσο έχουμε καλύψει τις ανάγκες μας με αναπληρώτριες-αναπληρωτές, που τους ευχαριστούμε γιατί κάθε χρονιά καλύπτουν τις ανάγκες στα δημόσια σχολεία, αλλά και τις μεγάλες καινοτομίες που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια.

Μέσα σε αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις προσθήκες τις οποίες η νέα χρονιά θα μας φέρει -θα κάνει ειδικότερες αναφορές ούτως ή άλλως και ο κ. Πρωθυπουργός- για τα σχολεία νέου τύπου, για τα Πρότυπα, τα Πειραματικά, τα Ωνάσεια, αλλά και βελτιώσεις που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις υποδομές, έχουν να κάνουν με τα βιβλία, νέα προγράμματα σπουδών, όλα αυτά τα οποία μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται από τα σχολεία της χώρας μας.

Ευχαριστούμε πολύ για τη σημερινή σας παρουσία και πραγματικά επιδιώκουμε μια συνεχή συνεργασία πάνω σε αυτό το οποίο έχει να κάνει με το μέλλον των παιδιών μας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νοσοκομείο Αλεξάνδρα
Φρικιαστικό ατύχημα σε νοσοκομείο «Αλεξάνδρα»: Καρκινοπαθής πήρε φωτιά κατά τη διάρκεια χειρουργείου
Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα»: Ασθενής με καρκίνο πήρε φωτιά ενώ υποβαλλόταν σε χειρουργείο
Φρικιαστικό ατύχημα σε νοσοκομείο «Αλεξάνδρα»: Καρκινοπαθής πήρε φωτιά κατά τη διάρκεια χειρουργείου
KATHIGITRIA
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Κύρωση οριστικών αξιολογικών πινάκων στην Κρήτη για το 2024-2025
Αναρτήθηκαν οι αξιολογικοί πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τις Διευθύνσεις της Κρήτης
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Κύρωση οριστικών αξιολογικών πινάκων στην Κρήτη για το 2024-2025
daskalos
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανακοινώθηκαν οι αξιολογικοί πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής για το 2024-2025
Αξιολογικοί πίνακες ΠΕ70 και ΠΕ71/ΠΕ70.ΕΑΕ: Τα κριτήρια κατάταξης και οι επιπτώσεις για τους υποψηφίους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανακοινώθηκαν οι αξιολογικοί πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής για το 2024-2025