Thumbnail
Μεταρρυθμίσεις στο δημόσιο Νηπιαγωγείο
Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., με αφορμή την επικείμενη ψήφιση του νομοσχεδίου για την ίδρυση του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αττικής, το οποίο περιέχει ρυθμίσεις σχετικά με τη θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στο δημόσιο Νηπιαγωγείο, έχει να επισημάνει τα εξής: 
 
1. Η ένταξη των παιδιών από την ηλικία των 4 ετών στο Νηπιαγωγείο, σε μια οργανωμένη μονάδα που δεν έχει την αυστηρή δομή της υπόλοιπης τυπικής εκπαίδευσης, αλλά αποτελεί το πρώτο συστηματικό σχολικό περιβάλλον του παιδιού υπό την επίβλεψη άρτια καταρτισμένων εκπαιδευτικών, αποτελεί μια αναμφίβολα θετική ενέργεια στην κατεύθυνση εκσυγχρονισμού του εκπαιδευτικού μας συστήματος και γεφύρωσης των εκπαιδευτικών  και κοινωνικών ανισοτήτων.
 
2. Η καθυστερημένη ένταξη των παιδιών σε περιβάλλον Νηπιαγωγείου στη χώρα μας έχει δυσμενέστατες κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνέπειες και στερεί σε μεγάλο κομμάτι νηπίων, τα οποία διέπονται από ιδιαίτερες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, την πρόσληψη κρίσιμου μορφωτικού και πολιτισμικού κεφαλαίου, με αποτέλεσμα οι ανισότητες να διευρύνονται σχεδόν από την αφετηρία της ζωής των παιδιών. Επίσης, είναι καιρός να σταματήσει η οικονομική αιμορραγία χιλιάδων οικογενειών που αναγκάζονται να καταβάλλουν υπέρογκα δίδακτρα για υπηρεσίες που θα έπρεπε να τους προσφέρει δωρεάν εδώ και δεκαετίες η Πολιτεία.
 
3. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. να προχωρήσει πρωτίστως στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων και νομοθετικών ρυθμίσεων (ενίσχυση κτηριακών υποδομών και υλικοτεχνικής υποδομής, ίδρυση νέων νηπιαγωγείων, μόνιμοι διορισμοί νηπιαγωγών), προκειμένου να υλοποιηθεί αποτελεσματικά η θεσμοθέτηση της  δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, αποκλειστικά στο δημόσιο Νηπιαγωγείο, σε ολόκληρη τη χώρα, το συντομότερο δυνατό. 
 
 
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
 
Ο Πρόεδρος                     Ο Γεν. Γραμματέας
 
Τηλέμαχος Κουντούρης                               Νικόλαος Μακεδών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής