Thumbnail
Τι γίνεται  όταν καθυστερήσει ο εκπαιδευτικός της επόμενης διδακτικής ώρας; Ποιος είναι υπεύθυνος; Είναι ο εκπαιδευτικός που αναμένει την αλλαγή του;

Τι λέει ο νόμος σχετικά με αυτό; Έχει ευθύνη ο προηγούμενος εκπαιδευτικός

Το  ΠΔ 79/2017  αναφέρει σχετικά:

Υπεύθυνος για την επιτήρηση των μαθητών κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας είναι ο εκπαιδευτικός που διδάσκει τη συγκεκριμένη ώρα.

Ο εκπαιδευτικός εισέρχεται στην αίθουσα μαζί με τους μαθητές και μετά το τέλος του μαθήματος εξέρχεται από αυτή όταν έχουναποχωρήσει όλοι οι μαθητές, συνοδεύοντας τους μαθητές στο προαύλιο.

Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός της ώρας έχει αργήσει και δεν έχει ειδοποιήσει το διευθυντή του σχολείου.

Ποιος προσέχει το τμήμα;

Για παράδειγμα, ένας εκπαιδευτικός έχει μάθημα 8.15 έως 9.00 σε μία τάξη. Την επόμενη ώρα 9.00 έως 9.40 θα μπει στην τάξη ο επόμενος εκπαιδευτικός.

Έχουν περάσει 10 λεπτά, έχει πάει 9.10 και ο εκπαιδευτικός της 2ης ώρεας δεν έχει έρθει ακόμη.

Για λόγους πέρα από τις δυνάμεις του δεν μπόρεσε να ενημερώσει  ότι θα καθυστερήσει 15 λεπτά.

Ο διευθυντής του σχολείου δεν ξέρει τίποτα, γιατί την 1η και 2η ώρα έχει μάθημα. Επίσης οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο προσέρχονται την ώρα που έχουν μάθημα, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Ο πρώτος εκπαιδευτικός σκέφτεται το ΠΔ 79 που λέει ότι υπεύθυνος για την επιτήρηση των μαθητών κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας είναι ο εκπαιδευτικός που διδάσκει τη συγκεκριμένη ώρα.

Αποφασίζει να φύγει, γιατί όπως «ξεκάθαρα» λέει το ΠΔ δεν είναι δική του διδακτική ώρα και την ευθύνη την έχει άλλος εκπαιδευτικός.Πιέζεται επίσης γιατί πρέπει να προετοιμάσει τη διδασκαλία του την 3η ώρα.

Υπάρχει κάποια  πρόβλεψη για το τι έπρεπε να  είχε γίνει σε αυτή την περίπτωση;

Ποιος είναι υπεύθυνος εκπαιδευτικός αν συμβεί κάτι στο τμήμα;

Ο Διευθυντής που δεν απαίτεισε να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο ανεξάρτητα αν έχουν μάθημα;  Ο εκπαιδευτικός της 1ης ώρας που έφυγε από την τάξη  επικαλούμενος το ΠΔ 79 ή ο εκπαιδευτικός που για λόγους ανωτέρας βίας δε μπόρεσε να ενημερώσει για την καθυστέρησή του;

Μήπως το ΠΔ 79 δεν το έχει προβλέψει;

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
Δείτε τη λίστα των υποψηφίων με τους σταυρούς που συγκέντρωσαν
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
kant
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
Το διεθνές συνέδριο φιλοδοξεί να εκθέσει και να συζητήσει όλες τις πτυχές του έργου του φιλοσόφου (γνωσιοθεωρία, μεταφυσική, ηθική, δίκαιο, ιστορία,...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών